הרשמה

על זמן שאול: Elden Ring מחסל את חיי הסוללה של ה-Steam Deck

לקונסולה הטרייה אין שום סיכוי לשרוד מולו

חיי הסוללה של הסטים דק מתקצרים משמעותית כשאחד מהכותרים הטובים ביותר לשנת 2022 מופעל עליו

אהה כן, Steam Deck... הקונסולה הניידת והחמקמקה מבית Valve, ששוחררה לאוויר העולם ב-25 לפברואר (בצורה מוגבלת להרגיז) לאחר מספר דחיות עקב בעיות מתמשכות בייצור וזכתה לביקורות מעורבות מכל קצוות הקשת הטכנולוגית. ברי המזל שהצליחו לשים את ידיהם על המכשיר שהינו בעצם מחשב נייד עם ג'ויסטיקים, נתקלו בבעיה שהייתה די צפויה - חיי סוללה. מסתבר שלהריץ משחקים כבדים מבחינה גרפית דורש הרבה כוח.. מי ידע, נכון?

מדריך שפורסם לאחרונה באתר RockPaperShutgun איגד מספר טיפים, לאחר שצלל עמוק לתוך ביצועי הקונסולה הדנדשה, ובדק כיצד ניתן להאריך את חיי הסוללה במשחקים שונים. המדריך מצא שהמשחק Elden Ring יגמור את חיי הסוללה של הסטים דק ב-93 דקות. יאפ. וזה בתנאי שהגדרתם את בהירות המסך על 50 אחוז, ביטלתם את הבהירות הדינמית ושמתם את הרמקולים על החצי. מדובר בהרבה התפשרויות כדי לקבל כמות זמן יחסית קצרה על הקונסולה הטרייה, ולא הרבה אנשים היו מוכנים לעשות זאת, אבל אנחנו בטוחים שהביקורת של שמואל על המשחק תשכנע אתכם למה מדובר באחד מהמועמדים הרציניים למשחק השנה לשנת 2022.

מחבר המדריך הגדיל לעשות ובחן את חיי הסוללה במשחקים אחרים. לדוגמא, תוכלו לשחק ב-Horizon Forbidden West המצוין למשך 91 דקות בלבד לפני שתצטרכו לחפש מטען,וחובבי Grand Theft Auto 5 יהנו קצת פחות מ-3 שעות לפני שהסוללה תכנע. כמו כן, בין המשחקים הנוספים שנמדדו, ניתן למצוא את Apex Legends עם שעתיים וחצי, Forza Horizon 5 עם קצת יותר משעה וחצי ו-God of War עם זמן מסך של שעה ו-29 דקות. קחו בחשבון, שכמו כל מכשיר שמונע על סוללות, עם השנים זמן המשחק יפחת בלי קשר להגדרות שתנסו. אבל אולי עד אז נראה דור משופר של הסטים דק, הרי זהו טבעו של שוק הגיימינג.

לסיום, היינו מציעים בחום לשמור את המדריך במועדפים, ככול הנראה ועל פי עידכון אחרון שיצא מהיצרן, המכשיר צפוי להכנס לייצור המוני של "מאות אלפי יחידות" עוד החודש – לכן לא מן הנמנע שתוכלו להשיגו כבר בעתיד הלא רחוק, תיאורטית, כמובן.

ספרו לנו בתגובות, האם אתם מתכננים לקנות את ה-Steam Deck? האם חיי הסוללה הקצרים שנחשפו גרמו לכם לערער בהחלטה הזו?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:56 04.04.2022 | לאון לאון (אורח)

    הבעיה הגדולה הנוספת היא שהסוללה ממשיכה להתרוקן גם כאשר היא מחוברת לחשמל ומשחקים במשחק "כבד". בעיה דומה הופיעה במחשבי נייד של דל (XPS 17) כאשר המטען לא היה בקיבולת המתאימה למחשב גדול וחזק.

  2. 2

       | פורסם ע"י