הרשמה

חברת Sony רומזת על שיתופי פעולה עם משחקים כמו Hogwarts Legacy ו-FIFA

מה בדיוק סוני מתכננת למשחקים האלו?

שמות גדולים מאוד שאולי צפויים להגיע לשירות ה-PS Plus?

במהלך ישיבת האסטרטגיה של Sony לשנת 2022 שהתקיימה אתמול, ב-18 במאי, החברה שיתפה מצגת בה היא מדברת על העתיד שלה והמטרות שהיא שואפת להשיג בנושאים כמו טכנולוגיה, מוזיקה, תמונות, רשתות חברתיות, כושר גופני וכמובן - גיימינג. בשלב מסויים במצגת, מנכ"ל החברה קניצ'ירו יושידה (Kenichiro Yoshida) הגיע לשקופית שמתייחסת לשיתופי הפעולה שיש ל-Sony עם אולפני צד שלישי והמשחקים שבבעלותם, ומיד עבר לדבר על הרכישות שביצעה החברה בשנה האחרונה שמונות ביניהן חברות כמו Housemarque.

הישיבה כולה הייתה מצולמת, ואתם יכולים לראות בעצמכם את השקופית המדוברת בלינק הבא, היא מופיעה בדקה ה-10:18 של הסרטון. אם נתמקד בה רגע, נראה רשימה שמכילה בתוכה משחקים כמו Forspoken, Ghostwire Tokyo, Deathloop ו-Final Fantasy 16, משחקים שעד היום נהנים או יהנו בעתיד מבלעדיות זמנית על פלטפורמת ה-Playstation 5 בעקבות השותפות של המפיצה עם Sony. אבל מבט מעמיק יותר ברשימה יגלה לנו שמופיעים שם גם משחקים שלא ידוע לנו שום דבר על בלעדיות זמנית עבורם, משחקים כמו FIFA, Hogwarts Legacy ו-Avatar: Frontiers of Pandora.

אנחנו לא חושבים שהחברה הולכת לכיוון של בלעדיות זמנית עם הכותרים הללו, כי הם כבר הוכרזו כמשחקים שיגיעו לפלטפורמות אחרות בתאריך ההשקה. עם זאת, יתכן שסוני מתכננת לספק תוכן בלעדי שיהיה זמין למשחקים הללו אך ורק על פלטפורמות ה-Playstation. היה כבר אפשר לנחש את זה בחשיפת הגיימפליי של Hogwarts Legacy, שקיבל את אור הזרקורים בצורה של אירוע State of Play ארוך במיוחד, מה שמעיד על שותפות בסדר גודל כזה או אחר עם סוני. אם היינו צריכים לשים כסף על ההימור שלנו, היינו אומרים שמדובר במשחקים שיגיעו ביום ההשקה שלהם לשירות ה-Playstation Plus המשופר שהחברה מתכננת להשיק בחודש הבא, אבל כמובן שזה רק ניחוש.

מה אתם חושבים? הייתם רוצים לראות את המשחקים האלו בשירות ה-Playstation Plus? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י