הרשמה

הוכרזו משחקי ה-PS Plus Essential לחודש יולי

זה לא God of War, אבל זה מעולה לא פחות!

אחרי חודש יוני מוצלח במיוחד, הנה חודש יולי מוצלח גם כן!

חודש יולי צריך להיות חודש עמוס עבור ה-Playstation Plus של Sony, אחרי השחרור של השירות המוחדש שבא להתחרות ב-Game Pass, מותר לנו לצפות לגדולות. אז אחרי שבחודש שעבר קיבלנו לא פחות מ-God of War המצויין, יחד עם Naruto to Boruto: Shinobi Striker ו-Nickelodeon All Star Brawl, מה אנחנו צפויים לקבל בחודש יולי?

Crash Bandicoot 4: It's About Time

אחרי 20 שנה של שקט, הבנדיקוט האהוב על כולם חזר במשחק רביעי ומצוין, שמואל כתב בביקורת שלו לפני כמעט שנתיים על המשחק כך: "השלבים עצמם בנויים טוב, הגרפיקה והעיצוב האומנותי של המשחקים נעימים לעין וכיפיים, האנימציות של קראש ושאר חבריו נהדרות וזה מבלי להגיע לשלבי הבונוס, השלבים של הדמויות השונות שנותנות צבע שונה ומיוחד למשחק הזה, היכולות של המסכות במשחק שמרגישות ממש בבית וכאילו תמיד היו איתנו בסדרה ותחושת ההצלחה וההישג כשאתם מסיימים שלב כלשהו." המשחק מגיע בגרסאות שלו ל-PS4 ו-PS5 למשתמשי ה-PS Plus Essential. מוזמנים לקרוא את הביקורת של שמואל למשחק בקישור הבא.

The Dark Pictures Anthology: Man of Medan

המשחק הראשון בטרילוגיית The Dark Pictures Anthology (שעתידה לקבל עוד משחקים בעתיד), התחילה ב-2019 יחד עם המשחק Man of Medan, משחק ראשון במה שנחשב לעונה הראשונה של סדרת משחקי אימה סינמטיים.ֲ חמישה חברים יוצאים למה שמתחיל כחופשת צלילה והופך מהר מאוד לחופשת אימים מאוד לא מלחיצה, כל הדמויות במשחק יכולות לשרוד את החוויה או למות בדרך, הכל תלוי בבחירות של השחקנים. המשחק יכול להיות משוחק לבד או יחד עם חברים ברשת. המשחק מגיע לכלל שחקני ה-PS4 בשירות ה-PlayStation Plus Essential.

Arcadegeddon

אני מודה שאני לא מכיר את המשחק הזה, אבל אולי מדובר בהזדמנות להכיר משהו חדש בחסות מנוי הפלוס. גילי (Gilly) הבעלים של הארקייד המקומי, מנסה לשמר את העסק שלה מידי ארגון גדול ותאב בצע שנקרא Fun Fun Co. גילי מחליטה להילחם בארגון בעזרת משחק חדש ומושך במיוחד, כאשר הארגון מגלה את התוכנית שלה, הוא מנסה בעזרת מתקפת סייבר להרוס את המשחק וכעת המשימה היא להציל את המשחק והארקייד האחרון שנשאר פתוח. המשחק הוא משחק שוטר PVE ו-PVP שניתן לשחק עם עוד 3 חברים ונשמע כמו משחק לוטר שוטר והוא מגיע למשתמשי PS4 ו-PS5.

ואלו הם המשחקים שמגיעים לשירות ה-PS Plus Essential בחודש יולי, מה דעתכם על המשחקים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י