הרשמה

אירועי הקיץ של Ubisoft הוכרזו באופן רשמי

מפיראטים ועד לחלל הרחוק

האם משחק האווטר יגיע בצמוד לסרט? או שדווקא נראה יציאה מפתיע מכיוון Assassin's Creed?

בחודש שעבר התקיימו אירועי התחליף ל-E3 האגדית, ה"בלי 3" אם תרצו, שמהם נעדרו כמה חברות שבדרך כלל היו מביאות אחלה של מסיבות עיתונאים לאירוע. אחת הבולטות בהעדרותה הייתה Ubisoft, שבדרך כלל מנצלת את תקופת הקיץ להכריז על כוונותיה לתקופת החגים. בשנים שעברו, יוביסופט הקפידה על יציאה שנתית של משחק הריקודים האולטרה פופולארי שלה Just Dance בשילוב משחק גדול אחר ועוד יציאה באחת מסדרות הדגל שלה, שמונות הרבה מאוד אייקונים של תעשיית הגיימינג. כרגע, השנה של יוביסופט נראת דלה באופן מחשיד, כשהמשחק היחיד שידוע לנו כרגע שמגיע מהחברה בחורף הוא בכלל Mario + Rabbids: Sparks of Hope האקסקלוסיבי Nintendo Switch. אחרי הרבה מאוד פוקוס על ההרפתקאה הבאה של מריו והרבידים, מפנה יוביסופט קצת תשומת לב לשני לייבים בהם יחשפו בפנינו מה צופן לחברה העתיד.

הראשון, שנמצא ממש מעבר לפינה, הוא לייב שכולו משחק הפיראטים Skull and Bones שיתרחש ממש היום, ה7.7, בשעה 21:00 שעון ישראל. המשחק שנחשף לראשונה עוד ב-2017 עבר יגהינום של פיתוח כדי להגיע ללייב הזה מוכן להצגה מחדש, מה שהופך אותו למעניין מאוד. כשנחשף לראשונה, הכוונה הייתה לקחת את מכניקת הספינות המעולה מ-Assassin's Creed IV: Black Flag לשלב הבא ולתת לנו להשתתף בקרבות מולטיפלייר גדולים בין ספינות. מאז המשחק עבר הרבה ווריאציות, שבאחת מהן גם הוזכר עולם פתוח. יהיה מעניין לדעת מה נסגר בסופו של דבר, והאם אנחנו באמת קרובים ליציאת המשחק כמו שלייב כזה מרמז.

הלייב המרכזי של החברה, שנקרא Ubisoft Forward, יתרחש ב-10 בספטמבר בשעה 22:00 שעון ישראל, ויתרכז בעתיד של החברה שכולל הרבה מאוד משחקים שכבר הוכרזו. בין הכותרים הגדולים בולט Avatar: Frontiers of Pandora, משחק עולם פתוח המתרחש ביקום שייצר ג'יימס קמרון (James Cameron) שנחשף בשנה שעברה ועל פי כל הציפיות אמור לצאת השנה קרוב לסרט החדש בסדרה שמגיע לקולנוע ב16 בדצמבר. סביר להניח שחלק גדול מהלייב יתרכז בו, אבל באותה מידה גם סביר להניח שנזכה לראות הצצה ראשונה ל-Assassin's Creed: Infinity, הכותר הבא בסדרה והראשון שהולך להיות בסגנון Live-Service.

החברה הצרפתית ידעה הרבה עליות ומורדות במהלך השנים, אבל תמיד ידעה להוציא משחקים מעולים בלי קשר למצב שלה. למרות שהשנה נראת כמעט אבודה מבחינתה, אפשר לסמוך על יוביסופט שהיא שומרת כמה הפתעות בשרוול, וכולי תקווה שאותם הפתעות יהיו לטובה. חושבים ש-Skull and Bones יסתיים בקאמבק לא צפוי? מחכים לצלול לפנדורה בעולם הפתוח של משחק האווטר? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:22 07.07.2022 | סתם מישהו סתם מישהו (אורח)

    דור המלך Forspoken נדחה לינואר אתם תפרסמו כתבה בנושא ?

  2. 2

    12:29 07.07.2022 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    אני לא אפספס הזדמנויות להודיע לעולם על עוד דחייה של סקוור

  3. 3

    12:29 07.07.2022 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    אני לא אפספס הזדמנויות להודיע לעולם על עוד דחייה של סקוור

  4. 4

       | פורסם ע"י