הרשמה

ברוך הבא למשפחה: רכישתה של Bungie ע"י סוני הושלמה באופן רשמי

כחצי שנה לאחר תחילת העסקה, Bungie רשמית נרכשה ע"י סוני

האם Destiny 2 יהפוך לבלעדי לפלייסטיישן?

מזל טוב! כחצי שנה לאחר ההכרזה הראשונית על העסקה בין השתיים, הסטודיו Bungie הפך באופן רשמי לסטודיו תחת בעלותה של חברת Sony, כאשר הרכישה שלו ע"י החברה בסך 3.6 מיליארד דולר הושלמה באופן סופי אתמול. שתי החברות פנו לרשתות החברתיות כדי להכריז שהעסקה בין השתיים הסתיימה בהצלחה, כשעמוד הטוויטר הרשמי של Playstation צייץ "כעת אפשר להכריז באופן רשמי,...ברוך הבא למשפחת פלייסטיישן, Bungie."

מצד שני, Bungie שחררה הצהרה משל עצמה בו היא חוגגת את הסטטוס החדש שלה כסטודיו של Playstation. "אנחנו גאים להצטרף לצוות הנהדר אצל Playstation, אנחנו נרגשים מאוד לקראת העתיד של החברה שלנו ומרגישים השראה לאחד שחקנים ברחבי העולם כדי ליצור חברויות ארוכות וזכרונות".

אבל אחרי שהשמפניות נגמרו והקונפטי פונה, הגיעו תגובות המעריצים. אחד מהמעריצים פנה בתגובה להצהרה של הסטודיו ותהה איך בעצם הרכישה תשפיע באופן ספציפי על גורלו של Destiny 2 וההרחבות העתידיות שלו. הסטודיו הגיב למעריץ ואישר "Destiny 2 ישאר על פלטפורמות מרובות. המשחקים שלנו ימשיכו להיות איפה שנמצאת הקהילה, איפה שתחליטו לשחק."

מה אתם חושבים על הרכישה של הסטודיו? האם היא הולכת להשפיע בצורה כלשהי על Destiny 2 או כותרים אחרים של הסטודיו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י