הרשמה

חנות LEGO הרשמית הראשונה בישראל נפתחה בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב

זוהי החנות הישראלית הראשונה של מותג LEGO בארץ

החנות שממוקמת בקניון דיזינגוף סנטר בתל-אביב מצטרפת ל-678 החנויות בעולם ותכיל מאות מוצרים אותם ניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות של LEGO ברחבי העולם

לאחר חודשים של ציפייה מאז ההכרזה, היום (ד׳) נפתחה באופן רשמי חנות LEGO הרשמית הראשונה בישראל ואתר האינטרנט שמתלווה אליה. החנות שממוקמת בקניון דיזינגוף סנטר בתל-אביב מצטרפת ל-678 החנויות בעולם ותכיל מאות מוצרים אותם ניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות של LEGO ברחבי העולם. עד היום נמכרו בישראל פחות מ-200 מוצרים של לגו, כשבחנות ובאתר הרשמי של לגו ימכרו קרוב לאלף מוצרים. לפי תור גיימינג, החנות תציע חווית קנייה ייחודית למותג האהוב על הישראלים וצפויה להביא בשורה צרכנית בדמות מוצרים ייחודיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

תכנון ועיצוב החנות בוצע על ידי צוות מקצועי של חברת LEGO ומהווה אחת מהחנויות הראשונות בעולם שמעוצבות בסגנון החדש (סגנון חנויות העתיד של LEGO). זכיין LEGO בישראל, ערן תור, שמאחוריו הבאת מותגים בינ״ל מובילים לישראל (ביניהם גם נינטנדו), עמל בחודשים האחרונים עם אנשי חברת LEGO הבינ״ל על התאמת הקונספט של החנות לקהל הישראלי. מ-LEGO העולמית נמסר כי היא רואה בישראל שוק חשוב ולאחר שנים של ציפייה הוחלט על פתיחת החנות הראשונה אליה יצטרפו בהמשך עוד מספר חנויות שצפויות להיפתח ברחבי הארץ.

החנות תציע מספר חוויות ייחודיות לראשונה בישראל כגון יצירת דמות אישית (Build a mini Figure), רכישת בריקים בתפזורת מהקיר Pick A Brick המזוהה עם חנויות LEGO בעולם ועוד. מי מכם שלא יוכל להגיע לחנות בזמן הקרוב יוכל להתנחם בכך שיחד עם פתיחת החנות יושק גם האתר הרשמי של LEGO Store בישראל, שיציע מגוון רחב של מוצרים עם ״משלוח מהיר עד הבית ואפשרויות הזמנה מוקדמת של דגמים ומהדורות מיוחדות של מוצרים אותם ניתן יהיה להשיג רק באתר ובחנות הרשמית״.

״LEGO קונים ב- LEGO Store. אני גאה ומתרגש עם פתיחת החנות״, אמר ערן תור, זכיין לגו בישראל. ״הצרכנים הישראלים חיכו לחוויית LEGO כמו בחו״ל ועכשיו לראשונה יוכלו לחוות אותה כאן בישראל. החוויה תשלב גם מגוון עצום של דגמים שלא היה כמוהו בארץ מעולם ואנחנו נציע מוצרים ייחודים שיש רק בחנויות הרשמיות בעולם. LEGO גורם למליוני ילדים והורים ברחבי העולם לחייך, ואנחנו שמחים להביא את לגו לישראל במחירים שיהיו תחרותיים בהשוואה לעולם״.

גם אנחנו השתתפנו בהשקת החנות ושאלתי את ערן תור לגבי הפתיחה של החנות כאן בישראל והתחושות שלו לגבי ההשקה: ״קודם כל אני נרגש מאוד, אני נרגש עבור עצמי שחלמתי משהו והוא קורה, אני גם מתרגש מאוד עבור הצרכנים הישראלים ועבור הקהילה כאן - היא חיכתה סוף כל סוף שמישהו יראה אותה וש-LEGO תראה בשוק הישראלי שהוא חשוב וההתרגשות הזאת, כמו שאתה פותח לגו חדש ושם את הפיסה האחרונה בלגו ואתה מתרגש - ככה אני מתרגש״.

שאלתי אותו גם לגבי העובדה שתור גיימינג הצליחה להביא לשוק הישראלי שתי חברות ומותגי ענק: LEGO ו-Nintendo ואיך הם עשו את זה: ״קודם כל, אתה צריך לרצות את זה ולחלום את זה, אתה צריך גם לדעת איך לשכנע את החברות האלה - הן חברות מאוד רציניות שאני מכבד מאוד, כל אחת בתחומה. אתה גם צריך סבלנות, זה לא פשוט עניין של זבנג וגמרנו ואני חושב שיש לנו את זה ויש לנו את הקשרים ואת ההצלחות שמביאות עוד הצלחות. אנשים רוצים להיות חלק מההצלחה ואנחנו כנראה נביא עוד דברים - Stay Tuned!״.

מתכוונים לבקר בחנות של LEGO בזמן הקרוב? שתפו אותנו!

קרדיט לכל התמונות בכתבה: אבישי פינקלשטיין.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:26 14.07.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    יאללה נלך לבקר שם, כיף לראות את ההתקדמות בארץ

    נ.ב שמואל אם היית חיה איזו חיה היית ולמה? נמק והסבר לפחות 3 אפשרויות.

  2. 2

       | פורסם ע"י