הרשמה

"חם ומגניב" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אוגוסט

כתבת משחקי החודש חוזרת, כשהפעם שמואל מסקר לנו את המשחקים הגדולים של חודש אוגוסט הלוהט! תתכוננו לרשימה ארוכה במיוחד!

צבי הנינג'ה חוזרים (שוב), איש העכביש מגיע למחשב, הקדושים עושים קאמבק, שה קטן הולך להפתיע את כולם וישראל שוב שמה את עצמה על מפת הגיימינג העולמית

תודה רבה, תעשיית הגיימינג: באמת היו חסרות לי כתבות ארוכות לכתוב, תודה רבה! אחרי כמה חודשים טיפה מנומנמים מבחינת כמות המשחקים הגדולים שמגיעים אלינו, מגיע אלינו חודש אוגוסט עם רשימת משחקים מכובדת שגורמת לי לעבוד כמו משוגע כדי לסכם לכם את כל המשחקים הגדולים שבו. ממשחקי תפקידים מעניינים עד למשחקי אינדי מסקרנים, מרימייקים שאף אחד לא ביקש ועד לריבוטים שכולם רוצים לראות איך יצאו - חודש אוגוסט מלא במשחקים מגוונים, כך שאני בטוח שתוכלו למצוא כאן משחק שיסקרן אתכם. בואו נבדוק את המשחקים הגדולים של חודש אוגוסט!

Sword and Fairy: Together Forever - PS4, PS5

מי שמכיר את המשחק בטח יגיד לעצמו: "למה שמואל שם את המשחק הזה פה? הוא יצא ב-2021". לכל הארבעה שמכירים את המשחק המקורי אני אגיד שכן, אני יודע ש-Sword and Fairy 7 כבר יצא בשנה שעברה, אבל, בואו - תראו את המשחק המשוגע הזה כאן בטריילר למטה ותגידו לי שלא הייתם מבשרים לשחקני ה-PlayStation שמשחק אקשן/תפקידים סיני שנראה פשוט מרהיב מגיע אליהם בקרוב. ממה שהבנתי, Sword and Fairy היא סדרה של משחקי Standalone, כלומר ניתן לשחק כל משחק מבלי לשחק במשחקים הקודמים, מה שעובד בצורה מצוינת עבור Sword and Fairy: Together Forever שאני ממש עומד לנסות בעצמי.

המשחק צפוי לצאת ב-4 באוגוסט.

Lost in Play - PC

אל אל ישראל! אוף, כמה שחיכיתי לדבר על המשחק הזה. Lost in Play הוא משחק הרפתקה דו-ממדי בו נעזור לאח ואחות להתקדם ולהסתדר בעולם קסום ודמיוני, כשהם פוגשים יצורים קסומים ופותרים את התעלומות של העולם אליו הם הגיעו. כפי שתוכלו לראות בטריילר כאן למטה, המשחק הזה נראה ממש חמוד ומתוק אבל הכי הכי חשוב: המשחק הזה פותח כאן בישראל! כל עוד אני אכתוב כאן באתר אני אמשיך לכתוב ולהתרגש ממשחקי מחשב שמגיעים ממפתחים כחול לבן והמשחק של Happy Juice Games הישראליים לא שונה במובן הזה. יודעים מה? גם אחרי שאני אפסיק לכתוב כאן אני אמשיך לכתוב על משחקים ישראליים. מאחל להם בהצלחה וכל הכבוד על ההשקה!

המשחק צפוי לצאת ב-10 באוגוסט.

Cult of the Lamb - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PC

על Cult of the Lamb אני לא באמת צריך להרחיב - כתבתי עליו כתבת רשמים ראשוניים גדולה ומקיפה, וגם אם לא קראתם אותה אני מעריך שרובכם כבר שמעתם על המשחק הזה. Cult of the Lamb הוא ללא ספק אחד המשחקים המסקרנים של השנה, כשה-Dungeon Crawler + סימולטור בניית כפר/כת החמוד/מטריד של Massive Monster ו-Devolver Digital מביא לנו מכניקות מוכרות בעטיפה קצת לא מוכרת ומסקרנת במיוחד. אני שוב אזכיר כי דמו של המשחק זמין להורדה, כך שאתם יכולים לנסות את המשחק בעצמכם לפני שאתם מקבלים עליו החלטות, אבל מה שבטוח - השה הקטן במשחק ממש לא תמים וממש לא עדין. תתאמו ציפיות לפני הכניסה למשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-11 באוגוסט.

Rumbleverse - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

ז'אנר הבאטל רויאל לא נמצא בטופ של הז'אנרים האהובים עליי. שנייה אני אחדד: אני שונא את הז'אנר. לא כי אני חושב שהמשחקים שיוצאים ממנו הם רעים - אני חושב ש-Warzone עשוי טוב, Fortnite הוא משחק מצליח שגם מצליח להישאר חינמי ובפעם היחידה שראיתי את גל שלנו משחקת ב-Apex אני כמעט אמרתי לעצמי שאני אולי אהנה ממנו (מה שהתברר כלא נכון). אני פשוט לא מתחבר לקונספט של באטל רויאל. משחק אחד ששינה את זה היה Tetris 99 בזכות המשחקיות המהירה שלו, אבל אם יהיה עוד משחק שישנה את זה הוא יהיה Rumbleverse: משחק באטל רויאל שכולו משחק היאבקות אחד גדול - בדיוק בזמן לסאמרסלאם. אני לא יודע כמה המשחק יצליח לרתק אותי בסופו של דבר, אבל אני אוהב היאבקות אז כנראה שאני בכל זאת אנסה את המשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-11 באוגוסט.

Marvel's Spider-Man Remastered - PC

אוקי, עכשיו אנחנו רשמית נכנסים לטריטוריה של התותחים הכבדים ונתחיל עם משחק שממשיך את הקו ההיסטרי של שנת 2022: משחקי סוני שנוחתים על המחשב האישי. אחרי God of War שהיה פורט נהדר למשחק משנת 2018 והיכה גלים, עכשיו איש העכביש המפורסם נוחת על המחשבים האישיים שלכם עם כל חבילות ה-DLC שיצאו למשחק בחבילה אחת נוחה ונהדרת.

בדיוק כמו גרסת ה-PC של אל המלחמה, גם Spider-Man יזכה לשלל שיפורים גרפיים כמו Ray Tracing טוב יותר ויעיל יותר, האופציה להשתמש ב-DLSS בשביל לשפר את הביצועים של המשחק על המחשב, DLAA שיספק פתרון AA יעיל וטוב יותר, תמיכה במסכי Ultrawide ואפשרות למשחק ב-FPS לא נעול. זהו ללא ספק אחד המשחקים הכי גדולים של 2022 ומועמד רציני למשחק הגדול של החודש (אני לא היחיד שרוצה לשחק במשחק על 144 פריימים לשנייה עם עכבר ומקלדת, נכון?). רק אזכיר כי Miles Morales גם יגיע למחשב האישי בהמשך השנה, אז אין לכם מה לדאוג.

המשחק צפוי לצאת ב-12 באוגוסט.

Midnight Fight Express - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PC

בן אדם אחד. אבא פולני אחד. זה כל מי שכתב, תכנן, בנה ופיתח את המשחק. Jacob Dzwinel החליט שהוא רוצה ליצור משחק אקשן בסגנון של Beat 'em Up ממבט איזומטרי וזה נראה שהוא קלע בול עם Midnight Fight Express, המשחק הראשון שלו. המשחק יכיל סביבות שניתן להשתמש בהם כדי לחסל יריבים, מתקפות שיהיה ניתן להתאים לצורת המשחק שלכם ויותר מ-40 שלבים שתוכלו להרביץ בהם לאויבים. הסיבה שהמשחק כאן (חוץ מהעובדה שזה משחק Beat 'em Up וזה ז'אנר שאני מאוד אוהב) היא כי יעקב שלנו עבד על המשחק הזה לגמרי לבדו במשך שנים ומה שהוא יצר נראה פשוט מגניב ולפעמים גם יותר טוב מעבודה של חברות AAA עם עשרות צוותים שלמשחק שלהן אין כיוון. לעזאזל, הוא אפילו צילם את ה-Motion Capture של עצמו. הלוואי שהוא יצליח.

המשחק צפוי לצאת ב-23 באוגוסט.

Saints Row - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

באותו היום של Midnight Fight Express אנחנו מקבלים גם את Saints Row, הריבוט החדש והסופר מצופה יש לומר לסדרת משחקי Saints Row. הריבוט מחליט להחזיר את Saints Row לשורשים עם משחק שיתמקד ביצירה של אימפריית פשע כשאתם בראשה ופחות בחייזרים או אירועים גדולים מהחיים כמו במשחקים הקודמים. זה לא אומר שהמשחק הולך להיות משחק רגוע ושליו: המפתחים של המשחק ב-Volition דאגו לכך שכל תשעת המחוזות של המשחק יכילו המון פעילויות, משימות וכנופיות שאתם תוכלו לירות עליהם טילים ממסוק. אלו מכם שכבר יודעים שהם הולכים לשחק במשחק יכולים ללכת לדמו יצירת הבוס של Saints Row כדי ליצור כבר את הבוס שלכם במשחק ואלו שעדיין מתלבטים מוזמנים לקרוא את כתבת הרשמים הראשוניים שלי מהמשחק כאן בקישור. ומילה קטנה לאלי מ-PlayStationNation: הנה המשחק סוף סוף הגיע, אפשר להירגע.

המשחק צפוי לצאת ב-23 באוגוסט.

Pac-Man World Re-Pac - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PC

ומריבוט שהרבה רוצים לראות לריימייק שאני לא בטוח מי ביקש אותו. Pac-Man World Re-Pac מחזיר לחיינו את משחק ה-PlayStation משנת 1999, עם גרפיקה מחודשת (טקסטורות משופרות, צללים וכל השאבאנג), ושינויים מסוימים למשחק, הן בגזרת הדמויות השונות שקיבלו עיצוב קצת שונה ושמות שונים והן בגזרת המשחקיות שתתאים יותר לימינו אנו ופחות למשחקיות הבלוקית של קונסולת ה-PlayStation (שכבודה במקומה מונח). המשחק המקורי היה כיפי, כן, אבל אני לא בטוח למה הרימייק הזה קיים בכלל. בואו נקווה שכמו עם משחקים אחרים שיצאו השנה, גם כאן אני אוכל את הכובע שלי.

המשחק צפוי לצאת ב-26 באוגוסט.

Soul Hackers 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

שנה שעברה סיפרתי שאני חיכיתי למשחק Metroid 2D חדש נוסף משהו כמו 15 שנה. עכשיו תארו לעצמכם לחכות 25 שנה למשחק המשך. זה המצב של מעריצי Devil Summoner שהיו צריכים לחכות 25 שנה למשחק ההמשך של Devil Summoner: Soul Hackers מקונסולת ה-PlayStation וה-Sega Saturn. המשחק החדש לוקח הרבה אלמנטים מסדרת האם שלו, Shin Megami Tensei, כשהוא אפילו מביא איתו אלמנטים של יצירת קשרים בין הדמויות השונות במשחק האפל והחדש של Atlus. השנים האחרונות פשוט נהדרות למעריצי SMT, כשזה נראה שהסדרה וכל תתי הסדרות של המשחק מקבלים משחקים. במקרה של Persona ו-SMT זה ייצא מאוד טוב - בואו נקווה שגם מעריצי Devil Summoner יהנו.

המשחק צפוי לצאת ב-26 באוגוסט.

Destroy All Humans! 2: Reprobed - PS5, Xbox Series X|S, PC

אחרי הרימייק החמוד, אך דיי פושר ל-!Destroy All Humans, אנחנו מקבלים החודש את הרימייק למשחק השני בסדרה, כשאנחנו חוזרים למגפיו של קריפטו כשהוא מנסה להילחם ב-KGB ולנקום את הרס החללית שלו. זה נראה שחוץ משליטה טובה יותר וגרפיקה משופרת לא נעשו שינויים דרסטיים למשחק ובהתחשב בעובדה שמדובר ברימייק שלא נראה מטורף במיוחד, לא ברור לי למה הוא יוצא רק לקונסולות הדור הבא יחד עם המחשב האישי, אבל מי שמכיר אותי יודע שכל עוד משחקים ימשיכו לצאת לקונסולות הדור הבא בלבד, כך נראה משחקים מתקדמים יותר וטובים יותר, אז אני לא מתלונן יותר מדי.

המשחק צפוי לצאת ב-30 באוגוסט.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PC

ונסיים עם צבי הנינג'ה. לא לא, אל תלכו לבדוק את התאריך, אנחנו באוגוסט ולא ביוני - פשוט החודש אנחנו מקבלים עוד משחק מהמותג האהוב של הצבים, כשהפעם מדובר בקולקציה של 13 משחקים של צבי הנינג'ה שיצאו בתקופת הארקייד וקונסולות ה-16 ביט. המשחקים כוללים קלאסיקות כמו Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time (גרסת ה-SNES והארקייד) ו-The Manhattan Project יחד עם משחקים פחות מוכרים כמו Teenage Mutant Ninja Turtles: Tournament Fighters. האוסף יכלול פיצ'רים כמו Save States, הרצה לאחור, אפשרות לשחק באונליין במשחקים מסוימים (מקווה שבמשחקי הלחימה), מוזיאון שיכלול פיסות אומנות מהמשחקים השונים ועוד. יחד עם Shredder's Revenge המצוין, זוהי שנה פשוט נהדרת למעריצי צבי הנינג'ה.

המשחק צפוי לצאת ב-30 באוגוסט.

אם כל זה לא הספיק הנה עוד רשימה לא קצרה בכלל של משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם בחודש אוגוסט:

  • Hard West II משחק ההמשך למשחק הטקטיקה מ-2015, מגיע ב-4 באוגוסט.
  • המשחק Tribes of Midgard נוחת על ה-Xbox וה-Switch ב-16 באוגוסט.
  • לא כתבנו אותו פה כי אין הרבה ישראלים שזה מעניין אותם, אבל Madden NFL 23 נוחת ב-19 באוגוסט.
  • אני באמת לא מאמין שיוצא עוד משחק של EDF, אבל הנה: Earth Defense Force 6 מגיע לקונסולות ה-PS ב-25 באוגוסט.
  • המשחק Phantasy Star Online 2 נוחת על ה-PS4 ב-31 באוגוסט.

זהו, אלה המשחקים הגדולים של חודש אוגוסט! הייתי רוצה לומר לכם שאני הולך לנוח עכשיו, אבל אני עוד צריך לסיים את הביקורת ל-Live A Live, להמשיך לרוץ על Xenoblade Chronicles 3 לביקורת ולעבוד על עוד כתבות מעניינות מאוד לחודש אוגוסט... יש למה לחכות! בינתיים אם פספסתי איזשהו משחק אתם יותר ממוזמנים לומר לי בתגובות כאן או ברשתות החברתיות, אשמח לגלות עוד משחקים נהדרים ואני בטוח שגם הקוראים שלנו יהנו לשמוע עליהם!

נתראה במשחקים הגדולים של ספטמבר!

(אלוהים ישמור ספטמבר ואוקטובר הולכים להרוג אותי)

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:43 01.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    שמואל קודם כל תודה על הכתבה שמתי עין על
    Saints Row
    Midnight Fight Express
    Sword And Fairy
    PAC-MAN
    יש לי שאלה האם נראה לך ש Yakuza 8 יוכרז בגיימסקום 2022 החודש ואם כן מה לדעתך יהיה השם שלו במערב

  2. 2

    18:01 01.08.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    שמואל יש לי שאלה Little Nightmares באמת כזה מפחיד כאילו זה משחק ב 2D כמה מפחיד הוא יכול להיות

  3. 3

    18:30 01.08.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    אוקי לפי הסדר:

    יאקוזה: יש סיכוי לא רע בכלל שיאקוזה 8 יוכרז בסתיו הקרוב ואם להיות כן איתך אני מקווה שהם יחזרו לקרוא למשחקים עם מספר. אם כבר בתת כותרות עסקינן, אז בגלל שאני אוהב לתת אותן והמשחק הקודם היה Like a Dragon, אז אולי Yakuza 8: Return of the Dragon יהיה מגניב (למרות שלך תדע אם הם בכלל יוכלו לקרוא למשחק ככה בגלל זכויות יוצרים).

    אנונימי: זה משחק מלחיץ הרבה יותר ממה שהוא מפחיד. יש בו כמה הבהלות פה ושם אבל האווירה שלו פשוט מאוד מטרידה ולשם הם חתרו עם המשחקים האלה.

  4. 4

    15:46 02.08.2022 | אנונימי נודר אנונימי נודר (אורח)

    שמואל עכשיו בלי צחוק אמיתי אם היית חיה איזו חיה היית ולמה?

  5. 5

    20:00 02.08.2022 | elad9219 elad9219

    החודש הכי חד צדדי שיש לטעמי- Spiderman לוקח בענק את כל השאר.

  6. 6

    22:01 02.08.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    וואלה הייתי אומר פנתר

  7. 7

    01:16 03.08.2022 | Raper1 Raper1

    שמואל כרגיל תמיד תענוג לקרוא את הכתבות שלך. תודה רבה

  8. 8

    12:17 03.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    תודה על התגובה המהירה שמואל

  9. 9

    12:34 03.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    אתה צודק בקשר למה שאמרת שזו שנה מצוינת למעריצי צבי הנינג’ה

    הם קיבלו גם את Shreder’s Revenge
    גם את הקולקשן הזה גם סרט המשך לסדרה RISE OF TMNT שיגיע לנטפליקס ביום שישי
    וגם אמור לצאת ב 7 לאוגוסט 2023 הסרט ריבוט של סת' רוגן

  10. 10

    00:42 08.08.2022 | jazz jazz (אורח)

    למספר 2 , Little Nightmares משחק די מפחיד מבחינת היצורים , לא מתאים לילדים , וזה 2D בזויית אבל זה משחק 3D למעשה

  11. 11

       | פורסם ע"י