הרשמה

הנה כל מה שרציתם לדעת על ה-DualSense Edge, השלט החדש של ה-PS5

שלט DualSense ל-PS5 מקבל שדרוג - הכירו את ה-DualSense Edge!

כל מה שרציתם לדעת על השלט החדש של Sony ופחדתם לשאול

בהמשך לכתבה של שמואל המסכמת את אירוע הפתיחה של Gamescom 2022, בחרנו להרחיב מעט על ההכרזה המסקרנת של Sony לגבי הבקרים החדשים ל-PS5, בשם DualSense Edge. הקרב בין Sony ל-Microsoft מוציא את מיטב התחרותיות מבין שתי החברות על השליטה בשוק הקונסולות דרך מפרט המכשירים, משחקים בלעדיים, ושירותי מנויים, ולכל אלה מצטרף קרב חדש-ישן בין השלטים. לבקר החדש של הפלייסטיישן אין עדיין תאריך השקה רשמי, אך הוא צפוי להגיע בחודשים הקרובים, ומשדרג את חוויית האפיון האישי לרמות חדשות. נאחל לו הצלחה מרובה יותר מדפדפן ה-Edge אשר נושא שם זהה, אבל מה בעצם השיפורים שהוא מציע?

פקדים הניתנים להתאמה אישית

הבקר החדש ייאפשר מיפוי מחדש או השבתה של לחצנים ספציפיים,  בנוסף יהיה ניתן להגדיר כוונון עדין על ידי התאמת רגישות הסטיקים והאזורים המתים (המרחק שאותו נזיז את הסטיק כדי שייתן פקודה לפעולה). בנוסף לסטיקים, כל טריגר מתכוונן עם אפשרויות להתאים את מרחק התזוזה ואת האזורים המתים לפי העדפת המשתמש. לדוגמה, תוכלו לצמצם ידנית את מרחק התזוזה של הטריגרים לתגובות מהירות יותר במשחקי FPS תחרותיים או להקטין את השטח המת לשליטה מדויקת במצערת במשחקי מירוץ.

אפשרות ליצור מספר פרופילים לשלט

לאחר ששחקן מוצא את הגדרות השליטה האידיאליות עבורו, תוכל לשמור אותן בפרופילים ייחודיים ולהחליף ביניהם, למשל, תוכלו להגדיר פרופיל Race או COD ולהחליף בינהם בין משחק למשחק.

Introducing the DualSense Edge wireless controller, the ultra-customizable  controller for PlayStation 5 – PlayStation.Blog

ממשק משתמש על הבקר

לשלט יתווסף כפתור ה-Fn ומטרתו היא לאפשר לשחקן להתאים בקלות את הגדרות השלט למשחק תוך כדי שמירה על התמקדות בפעולה במשחק כמו במהירות בין פרופילי הבקר המוגדרים מראש, כוונן עוצמת הקול מהשלט, איזון הצליל בצ'אט וגישה להגדרות פרופיל הבקר כדי להגדיר ולבדוק איטרציות בקרה חדשות בזמן המשחק.

כמו כן, יהיו שלושה סוגים של ראשי סטיקים הניתנים להחלפה (סטנדרטי, כיפה גבוהה וכיפה נמוכה) ומטרתם לעזור לשחקן להשתמש בשלט בצורה הנוחה ביותר עבורו תוך שמירה על אחיזה ויציבות. בגב השלט יהיו שני כפתורים נוספים שיוכלו להיות מוגדרים לכל פעולה שתבחרו במשחק, נניח בפיפא אתם לוחצים על R1 + משולש כדי לתת כדור רוחב חזק, עם הכפתור החדש תוכלו להשתמש בשילוב זה עם כפתור אחד בלבד.

New 'DualSense Edge' controller for PS5 revealed at Gamescom | Shacknews

תכונות נוספות של הבקר החדש הן: מיקרופון מובנה כדי שתוכלו לשוחח במשחקי און-ליין, טריגרים אדפטיביים, משוב הפטי, בקרות תנועה (בהתאם להזזת השלט), כבל Type-C עם מנגון הגנה לשחרור כדי במידה ותעשו תנועה חדה השלט יישאר בטעינה ולא תיפגע חווית המשחק. סוני אף מספרת כי הבקר החדש יגיע עם מארז שיאפשר לאחסן את כל חלקי השלט ביחד בצורה נוחה ואף ניתן יהיה להטעין את השלט בעודו במארז.

Sony בעצם מאפשרת לכל שחקן לעשות עיצוב אישי שיתאים לו ובמצב זה פותחת לעצמה שוק של מכירת חלקים וחלפים מקוריים, כך שלכל שחקן יהיה פתרון נגיש לדברים כמו מידת כף היד, אורך האצבעות וכו', אך אף אחד לא מתחייב שמדובר בפתרון זול. שחקן או שחקנית שיבחרו למצוא את תצורת השלט המתאימה בדיוק עבורם יוכלו לעשות זאת בפשטות ללא צורך בחיפוש אחר חלקים בחנויות השונות. המחיר עבור השלט החדש טרם נחשף ולנו נותר לקוות שלא יעלה משמעותית על מחיר השלטים כיום.

אז מה אתכם? חושבים ששלט כזה ישדרג עבורכם/ן את חווית המשחק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י