הרשמה

עשרה דברים שכדאי לכם לדעת לקראת Mario + Rabbids Sparks of Hope!

מריו והראבידים חוזרים אלינו בחודש הבא, תודות ל-Ubisoft יש לנו הצצה נהדרת ומעניינת לתת לכם על משחק הטקטיקה החדש!

פול שיחק כשעתיים במשחק הטקטיקה החדש של Ubisoft והוא חזר לספר לנו על עשרה דברים שכדאי לנו לדעת על המשחק!

תודה רבה ל-Ubisoft על הגישה המוקדמת!

בעוד שחודש נובמבר מסתמן כחודש של משחק אחד (אני כמובן מתכוון ל-Sonic Frontiers שאני ממש מצטער עבור God of War: Ragnarok שיצטרך להתמודד איתו), אוקטובר הולך להיות ה-חודש של ה-Switch כשמגיעים אליו שני משחקים ענקיים. אחד מאותם המשחקים הוא Mario + Rabbids Sparks of Hope, המשחק הבא בסדרת משחקי הטקטיקה של Ubisoft ו-Nintendo. הודות ל-Ubisoft ועם עזרה של חברנו מלונדון, פול דייוויס, אנחנו אספנו לכם עשרה דברים שכדאי לכם לדעת לקראת יציאת המשחק החדש והמסקרן של החברה!

העולם הגדול של המשחק לא שם בשביל היופי

החברים ב-Ubisoft קוראים ל-Sparks of Hope "הרפתקה טקטית", כשמבחינתם לשני החלקים של הכינוי יש חשיבות זהה. בזמן ששיחקנו היה אפשר לראות עד כמה נפוץ זה היה שכל כמה צעדים יכלנו למצוא איזה אובייקט מעניין או אפילו פאזל שלם שנוכל לפתור. יש אפילו אויבים שמפטרלים בשטחים הפתוחים והם שומרים על אוצרות ואפילו דרכים שונות להסתובב בעולם. הזירות גם היו מלאות בצינורות וסולמות שהיה אפשר לעבור דרכם. המפתחים של המשחק עמלו רבות על כך שהמוח שלכם לא יתנוון בעולם הפתוח ושהוא יהיה יותר מסתם אזור להסתובב בו.

פאזלים יחסמו דרכים לעיתים

אני יודע שזה משהו שאולי כמה אנשים ירצו לדעת וזה גם מתקשר לדבר הראשון שאמרתי: לרוב כדי להתקדם בשלב המרכזי יהיה איזה פאזל שנצטרך לפתור. הפאזלים היו דיי פשוטים (למרות שהרובוט החמוד Beep-O תמיד נמצא עם רמז למתקשים), צריך לראות כמה עוד חידות ינצלו את הסביבה השונה והמוח של השחקן (הזזה של חפצים שונים של המפה שתעזור לנו ליצור את הדרך שאליה נצטרך להתקדם ועוד).

דמויות חדשות בכל פינה

הקסם של המשחק המקורי בא בין היתר מעיצוב הדמויות המשוגע ששילב בין הראבידים לבין דמויות של נינטנדו. חמש שנים אחר-כך, נראה שהאמנים ב-Ubisoft העלו את הרמה שלהם עם הדמויות החדשות,ֲ Rabbid Hero Edge ו-Rabbid Rosalina. בעוד ש-Edge מביא איתו את הרצינות שהייתה קצת חסרה לסדרת המשחקים, Rosalina פשוט משעשעת ומצחיקה. אגב, גם Bowser מופיע, יחסית מוקדם למי שתהה. כל זה ואפילו לא הזכרתי את Rayman שמגיע אלינו כ-DLC בעתיד (אני יודע כמה החבר'ה בישראל התרגשו מההכרזה הזאת).

Cursa מגיעה יחד עם ה-Darkmess

ואם כבר הזכרתי דמויות חדשות: Cursa היא הנבל של המשחק הזה והיא מביאה איתה את ה-Darkmess: חומר שמשחית והורס את כל הסביבות הנהדרות של המשחק. ממה שיצא לי לשחק, זה נראה שהמשחק משתמש ב-Darkmess גם כדי לספק עוד אופציית משחקיות לאנשים: ניקוי והרס ה-Darkmess יכול לחשוף את העולם האמיתי מאחורי הזוועה שהוא משאיר אחריו וגם לפעמים לפתוח תחנות שיגור לאזורים חדשים.

תשמרו את ה-Sparks בשביל מתקפות מיוחדות

Cursa גם מסכנת דמויות אחרות בעולם של המשחק: ה-Sparks. ה-Sparks (יצורים שהם חצי ראבידים וחצי Luma, הכוכב של Rosalina) יאפשרו לשחקנים להשתמש בכוחות מרוחות השמיים: השחקן יוכל להשתמש בהם כדי לשרוף, להעיף ברוח, לחשמל, להרטיב ולהקפיא את האויבים שלהם. השמות של ה-Sparks גם מצביעים על היכולות שלהם. לדוגמא, Pyrogeddon ישרוף את האויבים שלכם וגם יגן עליכם משריפה.

הקרבות מתנהלים בין ירייה לירייה

בקרבות עצמם, התור של כל גיבור נגמר כשהם משתמשים בנשק שלהם, או לחילופין כשהשחקן מחליט לדלג על התור שלו. כל מה שקורה לפני כן לא עולה Action Points (או AP בקיצור): השחקן יכול להסתובב בצורה חופשית במפה (בתחום הגבול המותר לכל דמות, מסומן בבירור בכל קרב), להשתמש בקפיצה קבוצתית כדי להגיע לאזורים רחוקים יותר, להסתער על אויבים או אפילו לזרוק דברים כמו פצצות שמפוזרות בזירה. כל עוד ה-AP של הגיבור לא נגמר - מוזמנים להסתער כאוות נפשכם.

טכניקות גיבורי-על אמיתיות

לכל גיבור במשחק יש יכולת מיוחדת שיכולה לעזור לו או לשאר הקבוצה שאתם בונים. ה-Hero Sight של Mario לדוגמא יאפשר לו לעקוב אחרי אויבים גם אם התור שלו נגמר ולהשתמש ברובים שלו כדי לירות על אויבים שנכנסו לו בין הכוונות. לנסיכה Peach יש יכולת שמאפשרת לה לזמן מגן קבוצתי שימנע מחברי הצוות לחטוף נזק. לואיג'י דווקא ישפר את יכולת הסנייפינג שלו: היכולת המיוחדת שלו מאפשרת לו לעשות יותר נזק ככל שהמטרה שלו רחוקה יותר. שימוש חכם ביכולות האלה יכול להיות ההבדל בין הפסד לניצחון לפעמים.

עץ הסקילים חוזר

בנוסף ליכולות הבסיסות שהזכרתי קודם, לכל גיבור גם יש עץ סקילים מיוחד לו שיעזור לו להגיע לביצועים טובים יותר בכל קרב. העץ מחולק לארבע קטגוריות מרכזיות: חיים, תזוזה, נשקים וטכניקות. לדוגמא, תחת התזוזה תוכלו למצוא את הדריכה של Mario שתאפשר לו לקפוץ על הראשים של האויבים ובכך להתקדם לאזורים אחרים ורחוקים יותר במפה. היכולות האלו נפתחות בעזרת מה שנקראֲ Skill Prisms, שהשחקן יקבל אחרי שהוא מבצע משימות מסוימות. אגב, המשחק מאפשר לכם לרסט ולהשתמש ביכולות הללו שוב מתי שתרצו, שזה חיובי בעיניי.

השיפור הגרפי רק נראה קטן

אני יודע שיש אנשים שראו את הטריילים ותהו למה המשחק נראה אותו הדבר, אז תנו לי להרגיע אתכם: כמעט ישר רואים את השדרוג הגרפי של המשחק הזה על פני המשחק המקורי שכבר היה נראה מדהים. האזורים השונים נראים מקסים, האפקטים נהדרים והסצנות הסינמטיות ממש מרהיבות לפעמים. בגלל שהמצלמה של המשחק קרובה יותר לקרקע אפשר להעריך יותר את העבודה שנעשתה ברמה הגרפית ובסך הכל המשחק מרגיש הרבה יותר גדול ופתוח מהמשחק הקודם.

פסקול מהאגדות

טוב, הפסקה האחרונה היא נטו בשביל שמואל: גדול יותר לא מתבטא רק במראה של המשחק. אם המוזיקה נשמעת אפית, היא תגרום לשיערות שלכם לסמור. אני שמח לבשר שזה בדיוק המצב עםֲ Mario + Rabbids Sparks of Hope שמבשר את חזרתו של Grant Kirkhope, המלחין האגדי שרוצה לדאוג שהמשחק הזה יישמע נהדר כמו שהוא נראה. רק שהפעם מצטרפים אליו גם Yoko Shimomura המוכרת מהעבודה שלה על הפסקול של משחקי Kingdom Hearts ולא אחר מאשר Gareth Coker שעבד על משחקי Ori. הפסקול הזה עומד להיות פשוט קסום.

זהו, אלו עשרה דברים שכדאי לכם לדעת לגבי המשחקֲ Mario + Rabbids Sparks of Hope! רק נזכיר לכם שוב כי המשחק יגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-20 באוקטובר. תודה רבה לפול על הזמן והבדיקות שהוא עשה ואל תשכחו לבדוק את שתי הקרבות שהוא צילם לנו במיוחד בסרטון כאן למטה!

מחכים למשחק הזה כמונו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י