הרשמה

גם ARK רוצה Redemption Arc: הגרסה החדשה של הפורט ל-Switch עושה פלאים

הדינוזאורים יקבלו את הכבוד הראוי להם על ה-Switch?

הגרסה המחודשת צפויה לצאת בחודש הבא

אם אני מסתכל על רשימות הפורטים הגרועים ביותר לקונסולת ה-Nintendo Switch, במקום הראשון כמעט תמיד יופיע ARK. משחק ההישרדות מבית Studio Wildcard אולי היה הצלחה מסחררת על הקונסולות והמחשב האישי, אבל כשהוא הגיע ל-Switch קיבלנו את מה שהוא ללא ספק אחד הפורטים המזעזעים ביותר שיצא לנו לראות לקונסולה הקטנה של נינטנדו: ביצועים מכפירים, באגים, קריסות וגרפיקה שאפשר להגדיר רק כמזעזעת, כשכל דבר אחר יחמיא לה. כנראה שכל הדיבורים האלה נגעו ללב של המפתחים שהחליטו לקחת על עצמם את העבודה של שיפור המשחק ויצירת פורט ראוי למשחק הפופולרי.

עוד ב-Vgames:

המפיצה והמפתחת המקורית, Studio Wildcard החליטה לשכור את שירותיהם של Grove Street Games, מפתחת שעזרה להכין פורטים של משחקי Rockstar כמו Chinatown Wars ו-Bully לפלטפורמות ניידות אחרות, כדי שיעזרו להם לבנות מחדש את המשחק. לא לתקן את הפורט הקיים: לבנות פורט חדש מאפס שיכיל את כל התוכן ששחקני ה-Switch פספסו ויהווה הוצאה מחודשת/עדכון חינמי למשתמשים קיימים. בערוץ היוטיוב Nintendo World Report TV זכו לבדוק את הגרסה המחודשת והיא - ואני לא מאמין שאני כותב את זה - מצליחה להרשים.

את הסרטון המלא תוכלו לראות כאן למעלה אבל אפשר לראות מהסרטונים הקצרים שכוללים גרסה מוקדמת של בילד הפיתוח, שיש שיפור דיי משמעותי באזורים כמו הרזולוציה (שהיא סוף סוף מגיעה ל-HD), שיפור לטקסטורות ולרמת הפירוט על אזורים כמו עצים, שיחים ועשב ושיפור עצום לזמני הטעינה שירדו בכמעט 90 אחוזים. אני מאוד אוהב סיפורי גאולה של משחקים: No Man's Sky, Final Fantasy XIV ועוד, אז תהיו בטוחים שאני אמשיך לעקוב ואולי גם אסקר את הגרסה החדשה כשהיא תצא ב-25 באוקטובר.

מה אתם חושבים על השיפורים? אשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י