הרשמה

"תקופת חגים" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אוקטובר

כמו בכל חודש, שמואל חוזר לסכם את המשחקים הגדולים שמגיעים אלינו בקרוב - ואיזה חודש מחכה לנו!

באטל רויאל ב-21 לחודש עם ארבעה משחקים גדולים, Call of Duty חוזר לחיינו, ה-Xbox Game Pass מככב והמכשפה האהובה על כולנו חוזרים באחד החודשים החזקים של השנה

זה מדהים כמה כל חודש בתקופה הקרובה עומד להתעלות על החודש הקודם לו. אחרי שספטמבר הפציץ אותנו עם משחקים נהדרים כמו Metal: Hellsinger, The Last of Us Part IReturn to Monkey Island וכמובן Splatoon 3 שאני מכור לו (זה היה צפוי), חודש אוקטובר עומד להיות אפילו יותר היסטרי עם כמה פורטים נהדרים ל-Switch, קונספט חדש למשחקי Dragon Ball ושניים מהמשחקים הגדולים של 2022. אז הזמן קצר והמלאכה מרובה: בואו נקרא על משחקי חודש אוקטובר! 

Nier: Automata The End of Yorha Edition - Nintendo Switch

את הרשימה של החודש נפתח עם אחד משני פורטים גדולים שמגיעים לקונסולה הקטנה של נינטנדו. Nier: Automata היה אחד ממשחקי השנה שלי ב-2017, כשהסיפור ההיסטרי, המשחקיות הטובה והמוזיקה הנהדרת (המקום הראשון שלי ברשימת פסקולי השנה לשנת 2017) באמת הצליחו להיכנס לי ללב. עכשיו גם שחקני ה-Switch יוכלו לשחק את המשחק בגרסה החדשה שתכיל גם את ה-DLC שהגיע למשחק, 3C3C1D119440927 (ככה קראו לו, אל תסתכלו עליי ככה). הפורט השני שנקבל יום לאחר מכן הוא של No Man's Sky ואני חייב לומר שלמעט 30 פריימים לשנייה, אלה נראים כמו יופי של פורטים לקונסולה הניידת של נינטנדו (פחות גרסאות ענן, יותר טוב).

המשחק צפוי לצאת ב-6 באוקטובר.

Dragon Ball: The Breakers - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

משחקי Dragon Ball תמיד היו ידועים בדבר מרכזי אחד: הם היו מרוכזים בדמויות ראשיות. בין אם מדובר במשחק שנותן לנו לשחק כגוקו ווג'יטה או משחק שנותן לנו ליצור דמות משלנו ולתת לה יכולות ומתקפות משלה - תמיד יכלנו להיות אלה שמצילים את היום ונלחמים ברעים. Dragon Ball: The Breakers הופך את הקערה על פיה ונותן לנו לשחק בסיטואציה שכמעט ולא ראינו במשחקי Dragon Ball: אנחנו צריכים לברוח מהנבל הראשי של המשחק ולשרוד עד סיומו. המשחק שבבירור לוקח השראה ממשחקים כמו Dead by Daylight יאפשר לנו לשחק כאזרחים פשוטים שמנסים לברוח מהנבלים של המשחק כמו פריזה, סל ועוד. זה נראה כמו קונספט מאוד משעשע, בעיקר אם אתם משחקים את הנבל של המשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-14 באוקטובר.

Scorn - Xbox Series X|S, PC

וואו, Scorn. קשה לי לדבר על המשחק הזה מבלי להרגיש תחושה לא נעימה בגוף, אבל זה גם אומר שהמפתחים של המשחק ב-Ebb Software עשו עבודה מעולה איתו. משחק האימה/הישרדות שיגיע ל-Xbox Game Pass ביום השקתו מציג לנו עולם מחריד שאותו נצטרך לשרוד כדי להבין איפה אנחנו, איך הגענו לכאן ובהתחשב בטריילרים ובסרטון המשחקיות שצילמנו, פשוט "מה לעזאזל". המשחק ישים דגש מאוד רציני על פאזלים ועל חידות וכנראה שהרבה פחות על אקשן, שכן השחקן צריך לשרוד כמה שהוא רק יוכל בעולם הנורא של Scorn.

המשחק צפוי לצאת ב-14 באוקטובר.
 

A Plague Tale: Requiem - PS5, Xbox Series X|S, PC

טוב, אמרתי שזה חודש גדול, העניין המרכזי איתו הוא שאנחנו צריכים לחכות עד החצי שלו כדי להגיע לתותחים הכבדים באמת. A Plague Tale: Requiem הוא המשחק שבעיניי באמת פותח את אוקטובר 2022. משחק ההמשך למשחק האינדי שקיבל הרבה תגובות חיוביות משחקנים ששיחקו בו עומד להגיע החודש ולהמשיך את הסיפור של שני האחים כשהם מנסים לרפא את המחלה של האח הקטן. ממה שיצא לנו לראות בכנס Gamescom האחרון אין הרבה חדש תחת השמש - אם אהבתם את המשחק המקורי אתם כנראה תתחברו גם למשחק החדש (שחקני ה-Xbox, המשחק מגיע ל-Game Pass אז אין לכם מה לדאוג לגבי לנסות אותו אם אתם לא בטוחים). מוזמנים לקרוא את כתבת הרשמים שלנו מהמשחק בקישור הבא.

המשחק צפוי לצאת ב-18 באוקטובר.

Mario + Rabbids Sparks of Hope - Nintendo Switch

אחת ההפתעות הגדולות של 2017 הייתה ללא ספק Mario + Rabbids Kingdom Battle. משחק הטקטיקה שהכיל את הראבידים המשוגעים והדמויות של נינטנדו היה נראה, על הנייר לפחות, כמו מתכון בטוח לכישלון בטוח, אבל משחק הטקטיקה הזה פשוט עלה על כל הציפיות ממנו וביסס את עצמו מהר מאוד כאחד המשחקים הכי טובים של אותה השנה. החודש אנחנו גם מקבלים את המשחק הבא בסדרה, עם יותר נשקים, דמויות חדשות, יכולות חדשות ואזורים חדשים לחקור, כשמריו וחבריו יילחמו נגד Cursa וכוחות הרשע שלה. בנוסף לעובדה שריימן יגיע למשחק כדמות DLC בהמשך, הכנו לכם כתבה עם עשרה דברים שכדאי לכם לדעת לקראת יציאת המשחק, מוזמנים לקרוא אותה כאן בקישור!

המשחק צפוי לצאת ב-20 באוקטובר.

Gotham Knights - PS5, Xbox Series X|S, PC

לכל משחק באטמן שייצא עכשיו תהייה השקה קשה. אמרתי את זה אחרי שסיימתי את Batman Arkham Knight ואני רואה את זה קורה עם המשחק הבא ביקום של באטמן: Gotham Knights. משחק האקשן החדש של WB Games Montreal. המשחק החדש הוא לא משחק המשך לסדרת Arkham - הוא מגיע עם סיפור חדש ומקביל, אבל ההשפעות של הסדרה האייקונית נמצאות בכל פינה: ממערכת הקרב המהירה והקצבית, ליכולות השונות של ארבעת הדמויות המרכזיות שלנו (רובין, נייטווינג, באט-גירל ורד הוד) וכלה בחלק מהשלבים שידרשו התגנבויות וחיסול אויבים בשקט אחד אחרי השני. את המשחק תוכלו לשחק לבד אבל הוא גם יאפשר Co-op עם עוד חבר/ה שיוכלו לקפוץ למשחק שלכם בכל עת ולעזור לכם להשליט סדר בגות'האם.

המשחק צפוי לצאת ב-21 באוקטובר.

New Tales from the Borderlands - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

לפעמים זה נראה שאם יש משהו שמעריצי Borderlands אוהבים יותר מאת סדרת משחקי היריות המשוגעת של Gearbox, זה את Tales from the Borderlands, סדרת משחקי ההרפתקה המבוססת על העולם של Borderlands. החודש אנחנו צפוים לקבל את המשחק החדש בסדרה הזו, כש-New Tales from the Borderlands ינחת על כל הפלטפורמות ויביא איתו סיפור חדש בעולם חדש ומעניין ביקום של הסדרה. שני דברים חיוביים לגבי המשחק הזה: הראשון הוא שהוא לא יהיה אפיזודי, כלומר החוויה עומדת להיות רציפה. אני שמח שהפסקנו עם השטות הזו כבר לפני כמה משחקים ואני לא אשמח לראות אותה שוב. הדבר השני הוא ש-Gearbox טוענים כי המשחק עומד להכיל חידות הרבה יותר "אקשניות". לא יודע מה זה אומר, אבל אנחנו מניח שנוכל לדעת בקרוב.

המשחק צפוי לצאת ב-21 באוקטובר.

Mount & Blade II: Bannerlord - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

חטפתי קצת בראש כשלא דיברתי על המשחק הזה כשהוא הגיע ל-Early Access, אבל לזכותי ייאמר שלא חשבתי שהוא עד כדי כך גדול. מסתבר שכן: Mount & Blade II: Bannerlord, המשחק שמשלב בין טקטיקה לאקשן בסגנון ימי הביניים יוצא החודש מ-Early Access ושחקנים יוכלו לרכוש את הגרסה המלאה שלו וליהנות מהקרבות הטקטיים, מצב הסיפור וכמובן מהמולטיפלייר שהרבה אנשים מחכים לו. אני צופה המון פוסטים של אנשים שמדברים על הקלאנים שלהם או הדמויות שלהם בקרוב.

המשחק צפוי לצאת ב-25 באוקטובר.

Star Ocean: The Divine Force - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

חובבי ז'אנר ה-JRPG ההארדקורים בוודאי מכירים את סדרת Star Ocean. סדרת המשחקים שהתחילה עוד ב-1996 על ה-Super Famicom כבר הספיקה להביא לנו עשרה משחקים, כשהחודש מגיע המשחק ה-11: Star Ocean: The Divine Force. הסיבה שאני מציין אותו כאן היא אולי שונה ממה שאתם חושבים: Star Ocean: The Divine Force לא נראה כזה טוב. מהדמו ששיחקתי על ה-PS5, היה אפשר לראות שהמשחק סובל מבעיות קצב (המשחק איטי להחריד) והגרפיקה שלו מצחיקה במקרה הטוב וקריפית במקרה הרע. אולי זה יהיה אחד המשחקים שיפתיע אותי לטובה, מי יודע.

המשחק צפוי לצאת ב-27 באוקטובר.

Call of Duty: Modern Warfare II - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

Call of Duty חוזר אלינו כמדי שנה, כשהפעם אנחנו מקבלים את משחק ההמשך ל-Call of Duty: Modern Warfare, הריבוט המצוין של הסדרה משנת 2019 (ובאיזשהו מקום משחק ה-Call of Duty האחרון שבאמת היה שווה משהו). המשחק החדש יביא איתו מצב סיפור שימשיך את הסיפור משנת 2019, אבל בואו - כולנו יודעים שאנחנו רוצים לשחק בזה בשביל המולטיפלייר ובשביל לנסות את מצלמת הגוף שלישי שהתווספה למשחק. לאחר תקופת בטא יחסית מוצלחת, זה נראה ש-Call of Duty: Modern Warfare II מוכן לצאת למשימה, השאלה היחידה היא: כמה זמן יעבור עד שנפרסם כאן באתר כתבות על צ'יטרים ועל איך שהמפתחים מנסים להתמודד איתם?

המשחק צפוי לצאת ב-28 באוקטובר.

Bayonetta 3 - Nintendo Switch

שניהם אולי יוצאים באותו היום, אבל מישהו חשב שאני לא אסיים את כתבת משחקי החודש עם ביונטה? כמעט 4 שנים לאחר הכרזת המשחק בטקס פרסי הגיימינג של שנת 2018, אחד ממשחקי האקשן הכי מצופים בשנים האחרונות מגיע אלינו. Bayonetta 3, המשחק השלישי בסדרת משחקי האקשן (הכמעט אקסקלוסיבית לקונסולות של נינטנדו באופן מפתיע) מחזיר אלינו את המכשפה הנהדרת והמהממת עם השיער הנפלא והמאיים כאחד כשהפעם היא צריכה להגן על העולם כולו מאיום חדש.

המשחק השלישי יחזיר דמויות אהובות כמו ג'אן כשגם מצטרפת אלינו דמות חדשה שנוכל לשחק איתה בדמות ויולה, מכשפה מתלמדת שמזכירה קצת את Nero מ-Devil May Cry (גם במראה וגם בהתנהגות). המשחק החדש שם דגש על שילוב בין קומבואים ואקשן מוכר ואהוב יחד עם טכניקות חדשות שישנו את צורת המשחק שלכם כמו היכולת לזמן מפלצות גדולות או לשנות את הצורה של ביונטה באמצע הקרב כדי לחזק את הנשקים שלה. אני לא יכול לתאר לכם מספיק עד כמה אני מתרגש לקראת היציאה של המשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-28 באוקטובר.

טוב אני חושב שחפרתי מספיק, אבל לאלו מכם שרוצים עוד קצת משחקים מעניינים הנה מיני רשימה נוספת:

  • המשחק No More Heroes III נוחת על כל הקונסולות ב-6 באוקטובר.
  • כפי שציינתי בתחילת הכתבה: No Man's Sky מגיע ל-Nintendo Switch ב-7 באוקטובר.
  • גרסת ה-PC של Uncharted: Legacy of Thieves Collection תגיע ב-17 באוקטובר.
  • הבטחתי ארבעה משחקים לא? Persona 5 Royal מגיע לכל שאר הקונסולות ב-21 באוקטובר.
  • גרסת ה-PC של Sackboy: A Big Adventure תגיע ב-27 באוקטובר (חודש ענק לשחקני PC).

זהו, עוד חודש גדול לפנינו ותאמינו או לא, אחריו יש חודש אפילו יותר גדול ומפוצץ במשחקים מדהימים. כרגיל, אם פספסתי איזה משחק שמעניין אתכם אתם מוזמנים לכתוב לי בתגובות כאן למטה או ברשתות החברתיות שלנו ואני גם אשמח לשמוע לאיזה משחק אתם הכי מחכים (החודש - לאיזה משחק אתם הכי מחכים החודש. God of War יוצא רק בחודש הבא).

נתראה בנובמבר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:30 01.10.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    מחכה ל Gotham Knights ו A Plague Tale: Requiem

  2. 2

    21:23 01.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    שמואל היתה לך טעות בכתבה
    Scorn יוצא רק לדור הבא (Xbox Series X|S) ו A Plague Tale: Requiem יוצא גם לסוויץ׳

  3. 3

    14:01 02.10.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    תודה יאקוזה, סקורן תוקן!

    גרסאות ענן לא נחשבות בעיניי ללגיטימיות, אני מתנצל חחחח

  4. 4

       | פורסם ע"י