הרשמה

מי ירה ראשון? הטבות ההזמנה המוקדמת של Jedi: Survivor מרמזות על נשק חדש

האם Respawn הולכים לשלב את הז'אנר ממנו הם התחילו במשחק החדש?

לקאל יש אקדח

אחד המשחקים המצופים ביותר לשנה הקרובה הוא ללא ספק Jedi: Survivor. המשחק, שישמש המשך ל-Star Wars Jedi: Fallen Order, כבר צבר הרבה התעניינות סביבו בזכות הדלפות לגבי תאריך היציאה ומשחק מקורי נהדר, למרות שאפילו שנייה של משחקיות עוד לא ראינו ממנו. רגע לפני שגם זה משתנה, הטבות ההזמנה המוקדמת שדלפו היום כבר רמזו על שדרוג מרכזי למערכת הקרבות.

קודם כל, לערך הנוסטלגי. ההטבות יכללו סקינים שילבישו את הדמות המרכזית שלנו - קאל קסטיס (Cal Kestis) בלבוש של האן סולו ולוק סקייווקר מ"תקווה חדשה". בנוסף, סקין בהשראת אובי וואן קנובי מהסדרה הנוכחית כלול, ואולי גולת הכותרת - סקין ל-BD-1 בדמות הדרואיד האהוב R2-D2. שתי ההטבות הכי מעניינות הן סקין לאקדח של קאל ש..רגע, לקאל לא היה אקדח במשחק הקודם. הסקינים האלה מרמזים על השינוי לו מעריצים ציפו מאז הופיע האקדח לצד הרגל של קאל בטריילר הראשון להמשך, וכנראה מאשרים את ההוספה של מכניקת ירייה בקרבות של המשחק.

טריילר המשחקיות יעלה לראשונה בטקס ה-Game Awards שיתקיים ביום שישי הקרוב ב-02:30 לפנות בוקר שעון ישראל (כלומר בלילה שבין חמישי לשישי), והוא צפוי גם להכיל את תאריך היציאה הרשמי שהודלף אתמול בעמוד ה-Steam של המשחק - ה-16 במרץ 2023. איך אתם חושבים שהאקדח ישתלב? שמחים ש-Respawn עומדים להוסיף מכניקות ירייה למשחק Star Wars שמתמקד בג'דיי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י