הרשמה

לא תאמינו כמה כסף תצטרכו כדי לקנות את כל המשחקים שהתווספו השנה ל-Game Pass

מעל לכמה??

גם במבט חטוף אפשר להבין שהשירות שווה, אבל כמה בדיוק הוא שווה?

גם במבט חטוף על השנה האחרונה - אפשר להבין ששירות ה-Xbox Game Pass שווה מאוד את ההשקעה בו. עם משחקי ענק שהתווספו לשירות כמו Persona 5 , Marvel's Guardians of the Galaxy וכמובן ה-FPS הסופר פופולארי באטלפילד 204...כלומר High on Life. לצד משחקים קטנים יותר כמו Pentiment ו-Nobody Saves the World, נדמה שלא היה חודש אחד בו השירות לא הפסיק להפתיע אותנו, אך שום הפתעה (אפילו לא Death Stranding לגרסת המחשב של השירות) לא משתווה לנתון הבא.

האתר XGP.pl עקב באדיקות אחר כל התוכן שהועלה לשירות בכל גרסאותיו השנה, והגיע למספרים מרשימים. בסה"כ הצטרפו לשירות 220 משחקים, כשבחודש ספטמבר לבדו הצטרפו לשירות 25 משחקים - כמעט אחד ליום. שוווי המשחקים עוד יותר מרשים - והוא עומד על מספר הזוי של 7,173.84$, שהם נכון להיום - 25,395.3936 ש"ח. המספרים כולם חושבו לפי מחיר המשחקים בפולין - כך שלדוגמא Alice: Madness Returns שלא נמצא בגרסא הישראלית של השירות כלול, אך מדובר במקרה בודד לידיעתינו.

עם כמות משחקים שנשארו מהשנים שעברות, השווי של השירות ללא ספק מגיע למספרים עצומים. כנראה שגם אצל סוני מבינים את זה והחליטו להגביר הילוך עם משחקי ה-PlayStation Plus ומביאים בחודש הבא את Star Wars Jedi: Fallen Order הנהדר. במידה ואתם מתלבטים - זאת אחלה הזדמנות לשלוח אתכם ל-Gamika.me של דימה מ-YallaBalagan המאחד את כל המשחקים וממיין אותם לפי ציונים ועוד פרמטרים חשובים. מנויים באחד השירותים? איזה משחק הכי הייתם רוצים לראות מצטרף אליו? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:18 01.01.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    האם זה הזוי מדי לחלום שגם נינטנדו יפיקו שירות דומה ?

  2. 2

       | פורסם ע"י