הרשמה

עם אורח מיוחד: הקאסט של Hogwarts Legacy נחשף

רבליו! סימון פג מצטרף לקאסט של Hogwarts Legacy

מצפה לקמיאו של טום הולנד כתלמיד עם חיבה לעכבישים

לקראת השחרור הקרב ובא של אחד המשחקים המצופים Hogwarts Legacy, המפתחת Avalanche Software הטילה את לחש רבליו וחשפה את הקאסט הקולי שילווה את המשחק החדש שלה בעולם הקסום. השם הגדול ביותר שהוכרז הוא כמובן סימון פג (Simon Pegg) שמוכר לם מסדרת סרטי "משימה בלתי אפשרית", "מת על החיים" או כאבא של יואי (Hughie) בסדרת גיבורי העל המשוגעת The Boys.

פג יכנס לקולו של פיניאס נייג'לוס בלאק (Phineas Nigellus Black) שאולי השם הזה ישמע מוכר לחלק מכם. לטובת המוגלגים באינטרנט אסביר כי פיניאס בלאק, סב סב סבו של סיריוס בלאק (Sirius Black), היה אחד ממנהליה ההיסטורים של בית הספר הוגוורטס והופיע בסדרת הספרים והסרטים "הארי פוטר" כדיוקן שתלוי בבית משפחת בלאק בכיכר גרימולד 12 שהיה יכול לבקר את דיוקנו הנוסף התלוי בחדר המנהל בהוגוורטס. בטריילר ההכרזה על הקאסט, סימון פג הציג לנו את הדמות כאדם קר שלא מעוניין בחינוך של קוסמים ומכשפות צעירים, אלא במעמד והיוקרה של התואר מנהל בית ספר לקוסמות. הוא שנוא על התלמידים ורוצה להיחשף אליהם כמה שפחות.

קאסט הקול מכיל בתוכו גם כמה קולות מוכרים, כשהמוכר מביניהם לחובבי הארי פוטר הוא לוק יאנגבלאד (Luke Youngblood), שכיכב בסרטי הארי פוטר כלי ג'ורדן (Lee Jordan), ולמטיבי לכת כפופ-פופ בסדרה הטובה בעולם קומיוניטי, אשר ישחק דמות מסתורית בשם אוורט קלופטון (Everret Clopton). אליו יצטרפו גם מספר שחקני קול פוטנציאליים, נשיים וגבריים, לדבב את הקול של הדמות הראשית בהתאם לבחירת השחקן בבניית הדמות שלו. כפי שדיווחנו בעבר, Hogwarts Legacy יאפשר קאסטומיזציה גבוהה ותאפשר גם התאמות מגדריות בהתאם לרצון השחקנים.

למשחק כבר מצפה השקת PC ענקית, ולפי נתוני Steam הוא ממוקם במקום ה-4 בטבלת הרכישות, כחמישה שבועות טרם יציאתו לאוויר העולם. כולנו מחזיקים אצבעות שהוא אכן לא יהיה פלופ. המשחק ייצא ל-PC ולקונסולות ה-Playstation 5 ו-Xbox Series X/S ב-10 בפברואר 2023. קונסולות הדור הקודם יצטרכו לחכות עד ה-4 באפריל בכדי להיכנס לעולם הקוסמים. שחקני Switch? תיאלצו להמתין עד ה-25 ביולי בשביל הפורט המיוחל. ספרו לנו, מה הציפיות שלכם ל-Hogwarts Legacy? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:24 15.01.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    כולם מדברים על הוגוורטס לגאסי, וגם אני ממש ממש מחכה במיוחד לגירסת הסוויץ (ולו רק לשם הסקרנות של איך לעזאזל הם יעשו את זה).

    אבל אף אחד לא מדבר על משחק ממש מוצלח שרץ כבר שנתיים ושמו:HARRY POTTER MAGIC AWEKEND ואני ממש ישמח אם תסקרו אותו לטובת מעריצי ז'אנר הארי פוטר ולחובבי משחקי הקלפים בכלל

  2. 2

       | פורסם ע"י