הרשמה

סיכום כל ההכרזות מאירוע ה-Nintendo Direct של פברואר 2023!

שמואל, כרגיל, מסכם לנו את אירוע ה-Nintendo Direct הראשון לשנת 2023 - בואו לקרוא מה נינטנדו הכריזה באירוע המרגש

הדיירקט הראשון לשנת 2023 הגיע אלינו אתמול בלילה, והוא הביא איתו הכרזות נהדרות!

מה יהיה עם חודש פברואר? זה נראה שזהו, חודש פברואר מתבסס כחודש שבו קורות כל ההכרזות, כל המשחקים הגדולים יוצאים ובכלל עושים לאנשים חיים קלים עם מתנות ליום הולדת בשבילי (שבוע הבא ביום רביעי אגב, למי ששואל). אז ממש לפני כחצי שעה היה לנו אירוע Nintendo Direct עם המון אירועים והכרזות - בואו נראה אם נינטנדו הצליחו להמם אותנו כמו ש-Xbox הצליחו עם Hi-Fi Rush!

Pikmin 4

הדיירקט התחיל עם הצגה של המשחקיות של המשחק הבא בסדרת Pikmin. הטריילר החדש הציג לנו כמה מהפיקמינים החדשים כמו ה-Ice Pikmin שיוכל להקפיא דברים בעולם של המשחק. הטריילר החדש גם הציג לנו תאריך יציאה בדמות ה-21 ביולי!

Xenoblade Chronicles 3 DLC

ה-DLC השלישי של משחק ה-JRPG המצוין והוא יביא איתו הרחבה סיפורית חדשה וגם מצב Arena ו-Roguelike שיאפשר לנו לקחת את אחת הדמויות ולהילחם בהמון אויבים כדי להשיג ציוד ואביזרים טובים יותר. ההרחבה השלישית תגיע ב-15 בפברואר, כשהגל הרביעי יביא איתו הרחבה סיפורית חדשה שתשלב בצורה אפילו יותר חזקה את הסיפורים של Xenoblade Chronicles 2 ו-Xenoblade Chronicles.

Samba de Amigo: Party Central

משחק חדש בסדרת Samba de Amigo הוכרז! המשחק החדש יביא איתו 40 שירים ומצבי משחק חדשים שלא נראו עדיין בסדרה. המשחק צפוי לצאת בקיץ השנה.

Fashion Dreamer

משחק אופנה חדש של XSEED הוכרז באירוע ויגיע לקונסולת ה-Switch השנה.

Dead Cells: Return to Castlevania

ההרחבה החדשה של Dead Cells שתשלב בין עולם משחק ה-Roguelike המעולה ועולם המשחקים של Castlevania תגיע ל-Switch ב-6 במרץ.

TRON: Identity

משחק חדש בעולם של TRON יגיע באפריל ל-Switch.

Ghost Trick: Phantom Detective

משחק ה-DS הנהדר מגיע בגרסת HD חדשה לקונסולת ה-Nintendo Switch! אם אתם אוהבים פאזלים משעשעים וסיפור רוחות משוגע ומצחיק, באמת יהיה לכם שווה לנסות אותו. המשחק יגיע בקיץ הקרוב.

Deca Police

משחק ה-JRPG החדש של LEVEL-5 קיבל טריילר הכרזה שהציג לנו את המשחקיות וקצת מהסיפור של המשחק שצפוי לצאת ב-2023.

Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon

הספין-אוף של משחקי Bayonetta קיבל טריילר חדש שהציג לנו את היכולות של סרזה וצ׳שיר ואת המשחקיות של המשחק כשהם נלחמים באויבים השונים. המשחק צפוי לצאת ב-17 במרץ.

Splatoon 3 Expansion Pass

חבילת ההרחבה של Splatoon 3 הוכרזה! ההרחבה תגיע בשני גלים, כשהראשונה תרחיב את ההאב המרכזי של המשחק בעזרת התוספת של Inkopolis, העיר מהמשחק הראשון, ותגיע באביב של 2023. הגל השני יוסיף הרחבה חדשה בשם Side Order, כשלמרות שאנחנו לא יודעים עליה כלום, נראית מאוד אפלה ומסתורית.

Disney Illusion Island

המשחק של דיסני שהוכרז לפני כמה חודשים קיבל טריילר חדש שהציג לנו עוד מהמשחקיות של משחק הפלטפורמה/Co-op של דיסני. המשחק צפוי לצאת ב-28 ביולי.

Fire Emblem Engage Expansion Pass

Emblem Rings חדשים מגיעים בהרחבה של משחק הטקטיקה החדש של Fire Emblem, כמו למשל הקטור כחלק מהגל השני שיהיה זמין להורדה כבר מהיום, וכרום ורובין כחלק מהגל השלישי. בנוסף, הגל הרביעי יביא איתו הרחבה סיפורית בשם Fell Xenologue.

Harmony: The Fall of Reverie

משחק חדש של Don't NOD הוכרז באירוע של נינטנדו. המשחק החדש יהיה משחק Visual Novel בעולם פנטסיה חדש ויגיע ביוני 2023.

Octopath Traveler II

טריילר קצרצר הגיע למשחק ה-JRPG שיגיע אלינו החודש כשההכרזה המרכזית ממנו הוא שדמו יהיה זמין להורדה כבר היום! הדמו יהיה Prologue שיאפשר לנו לשחק בחלק הראשון של המשחק ולהעביר את השמירה למשחק המלא.

We Love Katamari REROLL

גרסת רימאסטר למשחק היפני המשוגע משנת 2005 תגיע לקונסולה ב-2 ביוני.

Sea of Stars

אחד ממשחקי ה-JRPG המצופים עליי לשנת 2023 יגיע ב-29 באוגוסט, כשדמו של המשחק יהיה זמין להורדה כבר היום! כבר מהדמו והוריילרים אני מבין ש-2023 עומדת להיות קשוחה בכל הנוגע לבחירת הפסקולים הטובים של השנה.

Omega Strikers

משחק ספורט תחרותי קבוצתי חדש הוכרז לקונסולות ה-Switch. תוכלו לצפות בטריילר למשחק שנראה שלקח השראה רבה מ-Windjammers 2 כאן למטה.

Etrian Odyssey Origins Collection

טרילוגיית משחקי Etrian Odyssey מגיעים לקונסולה עם גרפיקה משודרגת, מצבי קושי שונים ותוספות משחקיות אחרות. הטרילוגיה (וכל משחק בנפרד) תגיע ב-1 ביוני.

Advanced Wars 1+2 Re-boot Camp

הרימאסטר למשחק הטקטיקה שנדחה קיבל טריילר ותאריך יציאה חדש: ה-21 באפריל.

Kirby's Return to Dream Land Deluxe

טריילר חדש חשף פרק סיפורי חדש שיתווסף לרימייק של משחק ה-Wii של הלוחם הוורוד. הפרק הסיפורי החדש יאפשר לנו לשחק כ-Magolor ובנוסף לפרק הסיפורי הזה, דמו של המשחק יהיה זמין להורדה כבר היום!

Gameboy on Nintendo Online

משחקי Gameboy מגיעים לשירות ה-NSO של ה-Switch כשבהשקה של השירות תוכלו למצוא את Wario Land 3, Tetris, Link's Awakening DX ועוד. בנוסף, מנויי שירות ה-Expansion Pack יקבלו גם את ה-Gameboy Advance יחד עם משחקים אייקונים כמו Legend of Zelda: Minish Cup ו-Golden Sun. שני השירותים יהיו זמינים להורדה החל מהיום!

Metroid Prime Remastered

תפילותיי נענו: Metroid Prime, אחד מהמשחקים האייקוניים ביותר של נינטנדו מקבל טריילר הכרזה רשמי והוא נראה פשוט מטורף. הרימאסטר יאפשר לנו לשחק באפשרות שליטה ב-Dual Stick ויביא איתו גרפיקה משופרת ומשחק ב-60 פריימים לשנייה. המשחק הולך להגיע לקונסולת ה-Switch כבר היום ואני בטירוף!

Master Detective Archives: Raincode

טריילר חדש למשחק הבלשות/מסתורין של היוצרים של סדרת Danganronpa נחשף באירוע והציג חלק מהמשחקיות החדשה של המשחק שצפוי לצאת ב-30 ביוני.

Baten Kaitos I&II HD Remaster

רימאסטר לשני משחקי ה-JRPG המיוחדים מתקופת ה-Gamecube יגיעו לקונסולת ה-Switch בקיץ הקרוב!

Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time

משחק חדש בסדרת Fantasy Life הוכרז ויגיע ב-2023. המשחק החדש ישתמש באלמנטים של תזוזה בזמן ויהיה מעניין לראות איך המשחק עומד להוסיף אלמנטים חדשים למשחק.

Professor Layton and The New World of Steam

משחק חדש בסדרת משחקי החידות של LEVEL-5 הוכרז! חוץ מטריילר סינמטי לא ראינו יותר מדי ממנו, אז נצטרך לחכות לעוד חדשות בנוגע למשחק בקרוב.

Mario Kart 8 Deluxe - Booster Course Pass Wave 4

הגל הבא של חבילת ההרחבה של משחק המירוצים והמשחק הכי נמכר של נינטנדו אי פעם: Mario Kart 8 Deluxe, יגיע באביב של השנה.

Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

הדיירקט הסתיים עם טריילר חדש ורחב יותר ל-Tears of the Kingdom. הטריילר עדיין לא הסביר את הסיפור של המשחק, אבל הוא כן עשה שני דברים: הראשון הוא שהוא הראה לנו שהמשחק כבר מראה ניצנים של ״מוכן״. השני הוא שהוא הרגיע אותנו שתאריך היציאה של המשחק סולידי ובטוח: ה-12 במאי. המשחק גם יקבל אמיבו בהשקה וגרסת אספנים.

זהו! זה היה הדיירקט של פברואר! אילו הכרזות הרשימו אתכם הכי הרבה? תרשמו לנו כאן בתגובות או ברשתות החברתיות שלנו ולכל מי ששואל אותי בפרטי, לא לדאוג: הביקורת ל-Fire Emblem Engage בדרך (ברגע שאני אוכל להסדיר את הנשימה מההכרזות מהדיירקט הזה) וכנ"ל גם הסקירה שלי ל-DualSense Edge. יש למה לחכות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:23 09.02.2023 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    דיירקט עם קצב מוזר לטעמי. הזלדה קצת הלחיץ אותי עם מה שנראה כמו גרסאה של Bad Piggies לבניית רכבים, זה בדרך כלל יוצא קצת מעפן (אהמ Banjo-Kazooie: Nuts

  2. 2

    11:00 09.02.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אתה מאז Hi-Fi Rush יש לך עניין עם קצב, מה נגיד ומה נאמר.

  3. 3

    12:43 09.02.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

  4. 4

    16:30 09.02.2023 | אוהד אוהד (אורח)

    אחח איזה כיף זה יום של דירקט
    רק משהו קטן, sea of stars יוצא ב29 לאוגוסט לא ליוני!

  5. 5

       | פורסם ע"י