הרשמה

תשע דקות מלאות של גיימפליי מ-Jedi: Survivor חושפות המון חידושים

קאל קאסטיס חוזר עם זקן חדש, ונראה שזה ממש לא הדבר היחיד שמתווסף אל ההמשך המצופה

ועכשיו אנחנו הרבה יותר מבואסים מהדחייה

אחד המשחקים המצופים ביותר לשנה הקרובה הוא, בלי שום צל של ספק, Star Wars Jedi: Survivor. ההמשך של משחק מלחמת הכוכבים הנהדר של Respawn מ-2019 לא קיבל יותר מדי חשיפה לפני תאריך היציאה המקורי שלו שהיה מיועד לממש עוד חודש וקצת מהיום - ובלי הפתעות גם נדחה לסוף אפריל. כעת, אנחנו בפעם הראשונה מקבלים סרטון משחקיות נקי מהמשחק, ויש המון מה לדבר עליו.

ראשית, אני רוצה להתחיל בנימה אישית. כשיצא טריילר המשחקיות הראשון, זהיתי מרחוק אויב שנראה כמו ה-B2 האהובים שהופיעו לראשונה ב"מלחמת המשובטים". כעת, ניתן לאשר סופית שהם חוזרים ליקום של מלחמת הכוכבים, במה שנראה כמו מערכת קרבות הרבה יותר מורכבת בשבילנו במשחק.

כבר ידענו ש-Cal Kestis, גיבור המשחק, יקבל חמישה סגנונות לחימה שונים, וכאן אנחנו רואים את השילוב בין שלושה מהם, יחד עם הכוחות החדשים שיופיעו במשחק. בקרב האחרון שהוצג בטריילר הוחלפו שלושת סוגי הלחימה באופן מהיר וחלק, מה שאיפשר לקאל להתאים את עצמו לכל אחד מהאויבים המגוונים שפגש בכוכב החדש Koboh. הכוכב נשמע כמו המקום הראשון בו נבקר לאחר "משימה" (בניחוש מהיר, היא תשמש כ-Tutorial) שהשתבשה ואילצה את קאל לנחות בו נחיתת חירום. עוד רמז לכך שמדובר ממש בהתחלה הוא שקאל עדיין לא קיבל את האקדח המדובר שאמור להכניס סגנון לחימה שונה לגמרי ממה שהיה מוכר לנו במשחק הראשון, למרות שכבר עכשיו נראה שהרבה מהקרבות כן יסתמכו על פגיעה באויבים עם זריקת חרבות האור או זריקת סלעים בעזרת הכוח ממרחק.

הפגיעות אמנם לא מורידות לאוייבים הרבה חיים, אך כן פוגעות במה שנראה כמו Stun meter שלאחר סיומו פגיעים האוייבים למתקפות מיוחדות - שמסומנות במעין עיגול אדום מהבהב אותו ראינו גם בסיום הטריילר הקודם. בתחום הפלטפורמינג לא ראינו את כל החידושים, אך כן הוצג לנו קפיצה בין קירות, ה-Grappling Hook ואולי הכי חשוב, ראינו את קאל עובר במעבר צר מבלי להכנס למצלמה הקרובה ותזוזה איטית יותר כמו שקרה יותר מידי פעמים במשחק הראשון.

Jedi: Survivor עבר דחייה קלה אל עבר ה-28 באפריל, ויצא לדור הקונסולות הנוכחי ולמחשב בלבד (גרסאת סוויץ' עוד לא הוכרזה). יצא לכם לשחק ב-Fallen Order? אם התשובה לכך היא כן, כנראה שאתם מתרגשים להמשך כמונו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:05 08.02.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    היה משחק נהדר Fallen Order
    מחכה בקוצר רוח למשחק הבא
    אבל אחכה שהמחיר ירד לכוון ה50 דולר

  2. 2

       | פורסם ע"י