הרשמה

הפתעה: The Last Case of Benedict Fox מקבל דמו, גיימפליי ותאריך יציאה

בגיימפליי שאורכו כ-16 דקות, גילינו שהמשחק הרבה יותר מורכב ממה שנדמה לנו

האם זה נגמר בשביל בנדיקט פוקס?

אחד המשחקים המעניינים ביותר מאירוע הקיץ של Xbox בשנה שעברה הוא ללא ספק The Last Case of Benedict Fox. משחק ה-Metroidvania החדש הפתיע את כולם עם הטריילר המעולה שלו, וכעת מפתיע אותנו שוב. לא רק שהמשחק עומד בהבטחה לצאת בחצי הראשון של 2023, הוא גם מקבל דמו שזמין כעת לזמן מוגבל ב-Steam במסגרת אירוע ה-Next Fest. מי שרוצה לחוות בעצמו ולהוריד - מוזמן כבר עכשיו ללחוץ ממש כאן, ומי שצריך לחכות עוד טיפה עד שנקבל את המשחק גם לקונסולות האקסבוקס ושירות הגיימפאס יאלץ לסבול מכמה שהמשחק נראה ונשמע פשוט מעולה.

בסרטון גיימפליי חדש שנחשף ניתן לראות את הדמות הראשית שלנו במשחק - חוקר המקרים העל טבעיים Benedict Fox כאשר הוא נאלץ לחקור את מות אביו. בנדיקט יסתובב באחוזה התשמש כמעין Hub למשחק, בה נמצא רמזים ושדים, כך שכל רמז יקדם אותנו בעלילת המשחק וכל שד ישלח אותנו ליקום מקביל בשם לימבו בו נלחם באייבים ונמצא סודות. אולי הפרט הכי מגניב עד כה מהמשחק הוא שבאחוזה תיהיה מקעקעת, אצלה נוכל להחליף דיו שנפל משדים שהבסנו בשביל שדרוגי משחקיות שגם יתבטאו כקעקועים פיזיים על הידיים של בנדיקט. למרות המושג "לימבו", נראה דווקא שרוב המשחק מתהדר בעיצוב יפייפה, מושקע ועמוס בצבעים - מלבד אזורים המכונים Twilight Zone שהופכים את המסך לשחור לבן. ניכר שהמשחק מנסה להרחיב אופקים בתחום הפאזלים, והציג כמה בעיות מורכבות יחסית ממה שהיינו מצפים ממשחקים בסגנון, כגון התאמה של אותיות מוצפנות. לבסוף, נגמר הסרטון עם קרב בוס שנראה יותר קשה משאר האויבים שהוצגו בסרטון, ועם סאונדטראק לא רע בכלל.

המשחק יצא למחשב, קונסולות האקסבוקס ושירות הגיימפס כבר ב-27 באפריל. מדובר ביום אחד בלבד לפני תאריך היציאה החדש של Star Wars Jedi: Survivor, ועוד תוספת לסוף אפריל/תחילת מאי שעמוסים עד אפס מקום במשחקי ענק כגון Redfall וכמובן The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. רק נקווה ש-Starfield לא יצטרף לטירוף הזה, כי ככה האתר באמת יקרוס. הורדתם את הדמו? מצפים למשחק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י