הרשמה

מהפך: לפי מספר מקורות שונים, משחק המשך מלא ל-MW2 יצא השנה

בניגוד לכל התחזיות, נראה שבסופו של דבר כן נקבל משחק Call of Duty מלא השנה

משחק מלא בקנה?

נראה ש-Activision פשוט לא יכולים לחמוק מסיפורים מתפתחים השנה. העסקה המתמשכת עם מיקרוסופט ממשיכה לקטוף כותרות גם שנה אחרי ההכרזה על תחילת התהליך, וכעת גם הסיפור מאחורי כותר ה-Call of Duty של 2023 ממשיך להתסבך. למרות שכבר דווח מפי העיתונאי האמין ג'ייסון שרייר (Jason Schreier) מאתר Bloomberg על כך שהסדרה תדלג על משחק מלא בשנה הנוכחית ובמקומו תצא הרחבת פרימיום לכותר האחרון בסדרה - Modern Warfare 2, נראה שכעת התקבלה החלטה לרוץ על משחק שלם בכל הכוח.

על פי אתר החדשות Insider-gaming שנמצא באחריות של המדליף הידוע טום הנדרסון (Tom Henderson), ההרחבה עברה מהפך מאחורי הקלעים וכעת תהיה משחק מלא של ממש, עם תאריכים סגורים כבר לבטא ואפילו תאריך יציאה. המשחק אמור להיות המשך של Modern Warfare 2, אך עוד לא ברור האם יקרא פשוט 3 או בשם אחר - מפני שהמפתחת המובילה שלו היא Sledgehammer, ולא Infinity Ward שבדרך כלל אחראית על הסדרה.

על פי הדיווח, שאומת על ידי כמה מקורות שונים, כדי שהמשחק יהיה מלא בתוכן של יציאה מלאה הגיעו שוב כל המפתחות בבעלות Activision לעזרה, ולמשימות שלהם התווספה גם הכוונה לשחרר אותו על קונסולות הדור הקודם. הבטא הראשונה של המשחק כרגע צפויה להגיע ב-6 באוקטובר לפלייסטיישן 4 ו-5 ולהימשך כארבעה ימים, ב-12 באוקטובר לעוד ארבעה ימים אך הפעם לכל הקונסולות ולבסוף יציאה ב-10 בנובמבר. גישה מוקדמת לקמפיין תהיה זמינה לקונסולות של פלייסטיישן כבר ב-2 בנובמבר, אך ככל הנראה תיהיה כלולה תשלום על גרסאה יקרה יותר.

בדרך כלל אנחנו לא סומכים על כל דיווח, אך כאן שני הצדדים מאוד אמינים וסיפרו הרבה מידע מאחורי הקלעים כדי שנאמין להם. נראה לי השפתרון הפשוט הוא שכן ההרחבה הייתה התכנון המרכזי, אך משהו בדרך תפס כיוון אחר שגרם למפיצה לקבל את ההחלטה שוב להשקיע את כל אולפני הפיתוח שלהם במשחק Call of Duty אחד. שמחים מההחלטה? חושבים שאתם יודעים לאן העולם של MW יכול להתפתח? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י