הרשמה

רעידת אדמה: אחרי שנים, Lofi Girl נעלמה מהלייב - ואז חזרה עם חבר חדש

אחרי חמש שנים של פעילות, יוצרי הלייב החליטו להרחיב את המותג וליצור לייב מוזיקת סינת'ווייב שמופנה לגיימינג

מאיפה הזכויות לR2 D2???

במידה וגללתם במרשתת בשנים האחרונות בוודאי נתקלם פעם אחת או יותר ב- Lofi Girl. אותה ילדה מצוירת שיושבת ולומדת בלייב מתמשך עם מוזיקה מרגיעה ואנימציות שחוזרות על עצמן, תפסה את הרשת בסערה ונמצאת ככל הנראה גם עכשיו בחלונית במחשב של כמה קוראים. הלייב נפתח בפעם הראשונה ב-2018 ב-Youtube ובאופן כמעט רצוף (למעט כמה נפילות פה ושם) הלייב הציג מוזיקה בסגנון רגוע המתאימה להתנגן ברקע לימודים (השיא הרצוף של הלייב הזה ללא ירידה הוא תשעה חודשים רצופים). כעת, אחרי השתלשלות אירועים מסעירה, הכריזו האנשים שמאחוריה על לא פחות מרעידת אדמה - ופתחו לייב חדש עם דמות חדשה ומוזיקה שונה לגמרי.

ב-7 באפריל פרסמו בעמוד הטוויטר של הילדה סרטון חריג להחריד בו היא מרימה את מבטה מהלימודים ומסתכלת לעבר השני של הרחוב - שם חלון החל להבהב באור כחול. הלייב שינה את שמו לסימן קריאה אדום והתקרב לאט לאט אל עבר החלון, שם התגלה חדר באווירה דומה לחדרה של הילדה המצוירת, עם לוח שנה עליו מסומן ה-11.4. לאחר כמה ימים של הפוגה, ב-10 לאפריל נעלמה הילדה מהלייב והחלה גל שמועות שלא יבייש תיאוריות קונספירציה הנוגעות לחוצנים. כמובטח, יום אחר כך ביום שלישי ה-11.4 קיבלנו את התשובה להעלמות המסתורית והילדה חזרה למקומה.

מסתבר שלתחזק רדיו, חדר וילדה אחת כבר לא מספיק לאנשים שמאחורי הלייב - ולכן הוחלט להקים רדיו חדש באותה דירה כחולה והפעם עם ילד וכלב. המוזיקה מכוונת להישמע ברקע של משחק או סתם כדי להירגע, והז'אנר שלה יהיה ז'אנר הסינת'ווייב. גולת הכותרת היא כמות הרפרנסים שנמצאים בפריים, וכוללים בין היתר בובת R2-D2 ממלחמת הכוכבים, את הדלוריאן מ-"בחזרה לעתיד", פוסטר של מה שנראה כמו טירתו של דראקולה מסדרת "קאסלווניה" בסגנון עיצוב המזוהה עם סגנון המוזיקה וקונסולת NES על המדף.

בזמן הכתבה האזנתי לרדיו החדש, שלדעתי עומד לתפוס כמעט - אם לא בדיוק כמו ילדת ה-Lofi. שם רשמי עוד לא קיבלנו לילד או לכלב החמוד שעל עדן החלון שלו, ולכן נשמח לשמוע מה ההצעות שלכם בתגובות. בעיקר לשם של הכלב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:23 12.04.2023 | זיו זיו (אורח)

  2. 2

    02:31 13.04.2023 | nhh nhh (אורח)

    שם לילד - chat room boy

  3. 3

    21:08 13.04.2023 | זיו זיו (אורח)

    לפי תגובות ב REDDIT שם הילד הוא Synthwave Dave

  4. 4

       | פורסם ע"י