הרשמה

סיכום ההכרזות מאירוע Star Wars Celebration 2023

טריילר מפוצץ ל-Star Wars Jedi: Survivor, פרק 10 וסדרה שמתוארת כשילוב בין קיל ביל לפרוזן. מעניין, כבר אמרנו?

הכרזות בכל מקום

לאחר כמה שנים מקוטעות, Star Wars Celebration, אירוע החוגג את מותג העל "מלחמת הכוכבים" מנסה ליצור רצף עם שנה שניה ברציפות בה הוא מתקיים. כמיטב המסורת, האירוע כלל שלל הכרזות - שחלקן עומדות להעסיק מעריצים ולא מעריצים בספקולציות והתווכחויות על ההחלטות למשך שנים. נתחיל כמובן עם השנויה במחלוקת והיא:

פרק 10 (!?)

החדשות הבאות עומדות לעורר מחלוקת למשך שנים להערכתינו - ובצדק. למרות היציאה השנויה במחלוקת של Rise of Skywalker, קיבלו בדיסני החלטה שהסרט הבא שיצא לאקרנים מהסדרה האהובה יהיה לא אחר מהמשך ישיר לטרילוגיית ההמשך, ויעסוק בגיבורת הטירולוגיה ריי (Rey) בזמן שהיא בונה מסדר ג'דיי חדש. דייזי רידלי (Daisy Ridley) חוזרת בתור ריי, והסרט מתרחש כ-15 שנים אחרי עלילות הטרילוגיה הקודמת. את משימת הכתיבה קיבל סטיבן נייט ( Steven Knight) שכתב את "פיקי בליינדרס", ואת הבימוי קיבלה שרמין עובייד-צ'ינוי (Sharmeen Obaid-Chinoy) - שעבדה בעיקר כעיתונאית בעבר. 

פרק 0 (?!) והרפובליקה החדשה

אמנם טרילוגיה חדשה לא הוכרזה, אך עוד שני סרטים הוכרזו כראוי לשלישיה הרגילה של מלחמת הכוכבים. על הראשון אחראי ג'יימס מנגולד (James Mangold) שהפך בצדק להיות אחד השמות החמים בהוליווד אחרי שביים את "לוגן". כאן, מנגולד יביים את הולדת "הכוח" ויספר את סיפור של הג'דיי הראשון במה שהוא מגדיר בדומה ל"בן-חור". על הסרט השני אחראי דייב פילוני (Dave Filoni) שאחראי על הצלחות כמו "המנדלוריאן" והסדרה המצויירת של "מלחמת המשובטים". הסרט יעסוק ברפובליקה החדשה והשאריות של האימפריה, בתקופה שבין הסרט השישי לשביעי. פילוני, שהתעסק בתקופה הזאת הרבה בסדרות שהוא האחראי עליהן, הבטיח שהסרט יסגור קצוות פתוחים מהסדרות מה שמוביל אותנו לחשוב שנראה כאן את הבכורה הקולנועית של גרוגו, או בשמו המוכר בייבי יודה.

ניסויים טלוויזיונים

פרט לטריילר החדש ל"אסוקה" שהצדיק כתבה לכשעצמו - כל שאר הסדרות הבאות מרגישות כמו ניסוי. בפעם הראשונה נחשפו קטעים מ-"Skeleton Crew" - סדרה חדשה ביקום של מלחמת הכוכבים מהיוצרים של סרטי ספיידרמן האחרונים, בה יככב ג'וד לאו (Jude Law) כמעין מנטור לילדים שאבודים בחלל. פרטים על עלילת הסדרה בקושי קיימים, אך את צוות הבמאים שלה אנחנו יודעים ומכירים כבר מראש, והוא כולל אפילו את יוצרי "הכל בכל מקום בבת אחת". עוד סדרה שנשמעת קצת תלושה מהיקום היא The Acolyte, שתוארה על ידי היוצרת שלה כשילוב בין "Frozen" ל-"Kill Bill". הסדרה צפויה להתרחש בזמן ה-High Republic, ולעסוק בהקמת הסית' ובזמנים הטובים של מסדר הג'דיי - שכנראה יכלול גם ג'דיי ווקי (Wookiee). לבסוף, שני עדכונים על שתי עונות שניות של סדרות ביקום. העונה השניה של אנדור תכלול 12 פרקים וכרגע מסמנת את אוגוסט 2024 כתאריך יציאה, בעוד שעונה השנייה ל-Tales of the Jedi הוכרזה מבלי לציין אילו דמויות יקבלו הפעם שידרוג לסיפור האישי שלהן.

ה-28 באפריל מעולם לא הרגיש רחוק יותר

מי שגנב את ההצגה הוא ללא שום צל של ספק הטריילר האחרון, והמפוצץ, ל-Star Wars Jedi: Survivor. ההמשך למשחק ששינה את הכללים למשחקי מלחמת הכוכבים ב-2019 ממשיך להראות מהפכני, והפעם מבטיח לנו קרבות על ספידרים וחקירה של העיר Coruscant. נראה שלא רק מבחינת המשחקיות מתוכנן לנו כאן רגעים אדירים, אלא גם השפעות משמעותיות מבחינת היקום של מלחמת הכוכבים עם מה שנראה כמו מקדש הג'דיי בשליטת האימפריה. המשחק יוצא לדור הקונסולות הנוכחי ולמחשב ב-28 באפריל.

אינדי אחד לשלוח בכולם

לקינוח, קיבלנו גם טריילר אחרון לסרטו החדש של אינדיאנה ג'ונס, שיוצא ישר לחופשת הקיץ ב-30 ביוני.

האירוע היה עמוס בהכרזות שהשאירו אותנו נלהבים מאוד לעתיד של מלחמת הכוכבים, ויהיה מעניין מאוד לראות איך הפרוייקטים האלו יתקבלו ע"י קהל המעריצים שכידוע, אוהב להיות מאוד חצוי על כל דבר שקשור ליקום הזה. מה אתם חושבים על ההכרזות? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י