הרשמה

שמועה: ההרחבה של Resident Evil 4 Remake תוצג עוד השנה

ומי שמחכה ל-Resident Evil 9, ימשיך לחכות עוד קצת...

מדליף בעל היסטוריה מדויקת יחסית של הדלפות אומר כי אנחנו צפויים לראות את Separate Ways עוד השנה.

אני אגש ישר לעניין, אני אומנם לא הזכרתי את ההרחבה הזאת ספציפית בביקורת שלי ל-Resident Evil 4 Remake, אבל בין הדברים שהיו חסרים במהלך היציאה של המשחק ועדיין לא הוצגו עקבותיו היא ההרחבה הפופולרית של Resident Evil 4 המקורי, Separate Ways. ההרחבה עוקבת אחרי אדה וונג (Ada Wong) והצד שלה למה שקורה במהלך אירועי המשחק. בזמן שהסוף של המשחק רומז באופן מאוד עדין על הקיום של ההרחבה, דאטאמיינרים של Resident Evil Central מצאו עדויות לפני מספר חודשים להמצאות של קבצים הקשורים להרחבה, אבל כעת אנחנו מקבלים גם הדלפה ממקור אמין למדי עם פרטים עסיסיים על ההרחבה.

בפוסט שפרסם Dusk Golem, מי שבעבר הדליף לא מעט מידע בכל הקשור לעולם של משחקי אימה למיניהם, ענה לשאלה בנוגע להצגה של Resident Evil 9 עוד השנה כך: "אמרתי כבר לפני מספר חודשים שאני לא מצפה לראות את Resident Evil 9 מוצג בכלל השנה. ההרחבה של Separate Ways צפויה להיות מוצגת עד סוף השנה הנוכחית. ההרחבה גם צפויה להיות מאוד גדולה יחסית ל-DLC." המדליף גם טורח להזכיר שסרט ה-CGI בשם Resident Evil: Death Island, ממש נמצא מעבר לפינה (מחר במזרח, וב-25 ביולי במערב בשירותי סטרימינג הקרובים לביתכם!).

מה דעתכם על הידיעה הזאת? מחכים גם כן להרחבה של Resident Evil 4 Remake? מחכים בכלל לחדשות בנוגע ל-Resident Evil 9? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י