הרשמה

המשחק הבא בסדרת Elder Scrolls צפוי לצאת רק עוד 5 שנים לפחות

האמת? ציפינו לפחות...

אם יש משהו שאנחנו אוהבים בדיונים משפטיים שקשורים לגיימינג, אלו כמות הדברים שאנחנו מגלים מהם.

אם אני אשאל אתכם מה אתם זוכרים מ-E3 של 2018, ספציפית מההצגה של Bethesda, מה אתם תספרו לי על ההצגה? פיט היינס פתח את ההצגה בהצגת ההיישגים של Bethesda כמפיצה והדגיש שאתר Metacritic אף דירג אותם כמפיצה מספר אחת בעולם, אבל עבור רובנו מדובר באחת ההצגות האחרונות שבהן הסתכלנו על טוד הווארד מבלי להרים גבה. באותו יום קיבלנו את ההכרזות על Rage 2 ו-Fallout 76 שיצאו לביקורות הרבה פחות ממרשימות, אבל קיבלנו גם הכרזות מרגשות במיוחד ל-Doom Eternal ו-Starfield ו-Elder Scrolls 6. בזמן שאת Starfield אנחנו צפויים לראות ממש בקרוב, 5 שנים לאחר ההכרזה, עושה רושם שאת Elder Scrolls 6 יקח עוד זמן עד שנראה.

כמו שחלקכם כבר יודעים, בימים אלו מתקיים דיון משפטי בנוגע לרכישת הענק של Activision/Blizzard בידי Microsoft, רכישה שחברות כמו Sony וגופים כמו הסוכנות להגבלים עסקיים וה-FTC מתנגדים אליו. סטיבן טוטילו (Steven Totilo), כתב גיימינג של אתר Axios, מצייץ באופן שותף בטוויטר מתוך הדיונים, בין השאלות שפיל ספנסר (Phil Spencer) נשאל בנוגע להן היא בנוגע לאקסלוסיביות של המשחקים של Zenimax. כאשר פיל נשאל בנוגע ל-Elder Scrolls 6 באופן ישיר, פיל ענה "אנחנו אפילו לא יודעים על אילו מהפלטפורמות של Microsoft המשחק ירוץ בכלל, המשחק כל כך רחוק בעתיד שקשה לנו לומר על אילו פלטפורמות המשחק ירוץ, אנחנו מדברים על משחק שנמצא במרחק של 5 שנים לכל הפחות."

אני רק אזכיר פעם נוספת, המשחק הוכרז לראשונה ב-E3 של 2018, משמע המשחק הוכרז לפני 5 שנים והוא ככל הנראה צפוי להגיע רק בעוד 5 שנים במקרה הטוב, מה שאומר שהמשחק יהיה בפיתוח לפחות 10 שנים וזאת לפני דחיות אפשריות בעתיד הרחוק. מה דעתכם על הידיעה הזאת? האם ציפיתם לראות את המשחק מוקדם יותר אחרי השחרור של Starfield? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:49 02.07.2023 | אורח333 אורח333 (אורח)

    hi you're finally awake you tried to cross the border right?

  2. 2

       | פורסם ע"י