הרשמה

חברת LG חוגגת עשור לטכנולוגיית OLED עם ליין הטלוויזיות לשנה הקרובה

יום הולדת שמח לכטנולוגיה האהובה עלינו!

הרבה השתפר בעשור שעברנו ועוד יש לאן להשתפר

היום אנחנו שומעים על טכנולוגיית OLED כמעט בכל מקום וזה קצת ניראה לנו ברור מאליו. הטלפונים המתקדמים של כמעט כל החברות מגיעות עם מסך OLED, מסכי גיימינג מתקדמים כמו ה-ROG PG27AQM או ה-LG 27GR95QE מתגאים בכך שהם בעלי פאנל שכזה לצד עוד עשרות ג׳אדטים לבית חכם וגם דגם מעודכן של ה-Nintendo Switch מגיעים עם אותו מסך נהדר. אבל עד לפני לא הרבה זמן הטכנולוגיה הזאת הייתה נראת לנו הכל חוץ מברורה מאליה. LG הציגה אותה בתערוכות כמו CES כבר ב-2009 והלכה עליה All In בעוד חברות אחרות כמו סמסונג אמרו שזאת טכנולוגיה נחותה, LG המשיכה בשלה והראתה לכולם מה זה OLED וכמה היא משנה. היא עשתה את זה כל כך טוב עד שסמסונג התקפלה והתחילה לקנות מ-LG פאנלי OLED לטלוויזיות שלה.

המסכים הראשונים של LG עם OLED הגיעו ב-2013 ועכשיו החברה חוגגת עשור שבו הטלווזיות שלה עשו קפיצה משמעותית. בעיות הצריבה במסכים נפתרו כמעט לגמרי ונמצאו פתרונות מנע עבורן, המחירים ירדו משמעותית, פותחו ציפויים שמונעים השתקפויות יותר טוב ובכללי הדגמים של 2023 ו-2024 שהוצגו אתמול במסיבת העיתונאים הם הרבה יותר טובים. אז מה השתנה לעומת הדור הקודם עם הגעת חגיגות העשור?

דגמי ה-G3 ו-C3 מגיעים עם בהירות גבוהה יותר של עד 70% לעומת הדור הקודם (אם כי LG לא אמרה מה בדיוק עוצמת הבהירות) ועם צבעים חדים וחיים הרבה יותר. שיפורים אלה מגיעים בזכות השילוב של המעבד החדש ה-a9 דור 6 שבין יתר השיפורים שהוא קיבל הוא עוזר לעבד את התמונה בצורה טובה יותר לצד שכבת MLA (או Micro Lens Array) שזאת בעצם שכבת עדשות קטנה שמגבירה את הפקת התאורה. לצד אלו גם מצב הגיימינג קיבל שידרוג קל עם תמיכה ב-HDMI 2.1 וזמן תגובה של 0.1ms.

לצד ליין טלוויזיות ה-OLED החדש (שׁתוכלו לקרוא את דעתינו עליו לעומק בקרוב) נחשפו גם דגמים חדשים כמו שני מסכים ניידים מסדרת StandByMe כאשר אחד מהם ניתן להכנסה למזוודה ולהתנייד איתו בקלות יחסית. לצד אלו קיבלנו גם הצצה לדגמי ה-QNED החדשים (שאותי מעניינים מאוד באופן אישי) שיגיעו לארץ בקרוב ואחרי החוויה שלי עם QNED משנה שעברה אני סקרן מאוד לגביהן.
מה דעתכם על המסכים החדשים של LG? האם זאת תיהיה השנה שבה תשתדרגו ל-OLED? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י