הרשמה

זה נגמר: מיקרוסופט ניצחו את ה-FTC במשפט, רכישת ABK יכולה להסתיים

שנה וחצי אחרי שהתחילה, העסקה יכולה להסתיים

מאסטר צ'יף, בי ג'יי בלאצקוביץ' וקפטן פרייס נכנסים לבר...

לפני כשנה וחצי התרחשה בעולם הגיימינג רעידת אדמה. ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט, שבבעלותה מותג הגיימינג Xbox הכריזה כי בכוונתה לקנות את אחת מהמפיצות הגדולות ביותר בתעשייה - Activision-Blizzard - בכ-70 מיליארד דולר. מאז העסקה עוד לא הושלמה, וזכתה לאין ספור כותרות בדמות דרמות בלתי פוסקות מבתי המשפט ברחבי העולם ובמיוחד בבריטניה וארצות הברית, שם רשויות התחרות לא איפשרו לעסקה לעבור. בארצות הברית החברה ניגשה מהר למשפט שנערך לפני שבועיים, ולמרות שהלך הרוח היה שם ברור - רק עכשיו קיבלנו תשובה רשמית.

השופטת הפדרלית ג'קלין קארלי (Federal Judge Jacqueline Corley) הגישה היום בצהריים את החלטתה בנוגע לעסקה, שהתפרסמה כתשע דקות לאחר מכן. בתגובתה פסלה את הטיעונים שהציגו ה- FTC (Federal Trade Commission), ומאפשרת לעסקה לעבור בלי שום סעיף. בכך, המדינה היחידה שמפרידה בין הצדדים לבין העסקה היא בריטניה, שם ה-CMA החליט לחסום את העסקה. כרגע עומדות בפני מייקרוסופט אפשרויות רבות, וביניהן גם האפשרות שהיא תחריג את הקהל הבריטי - אך הדבר נראה קלוש.

האיחוד האירופי מאשר את עסקת המיזוג של Microsoft ו-Activision-Blizzard

בכך, נראה שהסאגה הכי מדוברת בשנה וחצי האחרונות בעולם הגיימינג קרובה להסתיים והגיע שלב ההוכחות. האם מיקרוסופט יצליחו לשים את סדרת קול אוף דיוטי בקונסולות של נינטנדו? האם כל הרפרטואר המדהים של אקטיוויז'ן בליזארד יגיע לשירות הגיימפס? ובעיקר מה יקרה עם הקול אוף דיוטי הראשון של הדור הבא - שכן סוני נשבעו לא לתת לאקטיוויז'ן את החומרה מראש לצורך פיתוח המשחק. אחרי כ-10 כתבות על הנושא באתר אני בטוח שלכולם יש דעה מוצקת עליה ונשמח לשמוע אותה בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:15 11.07.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    מיקרוסופט לצערי חירבה כל מותג שהם קנו כי הם חושבים ביזנס ולא גיימינג ואני מקווה שזה לא מה שיקרה פה אבל.. COD לסוויץ ? אני בעד

    יאללה בא נראה מה הם עושים עם זה, וא ני ממש מתפלל שנראה סטאר קראפט 3

  2. 2

       | פורסם ע"י