הרשמה

שמועה לפיה COD 2024 יתרחש במלחמת המפרץ קיבלה חיזוק לא צפוי

סאדם חוסיין וכל מילה אחרת מיותרת

יש סיכוי שקיבלנו אישור לשמועה לגבי המשחק הבא בסדרת Call of Duty - אבל האם יהיה קשר לישראל?

טוב, לזה לא ציפינו. לפני כמה ימים הרשת השתגעה משמועה חסרת מקור מבוסס, אך כזו שגם הודהדה על ידי חלק מהעמודי ההדלפות הגדולים, לפיה של המשחק הבא בסדרת משחקי Call of Duty יתעסק בזמן מלחמת המפרץ ובעיראק. כעת לא רק שמקור אמין הוסיף אש למדורה - קיים סיכוי לא קטן בכלל שהשמועה חסרת המקור הזאת תתברר כנכונה ואמיתית לחלוטין.

בפוסט פייסבוק שנמחק כבר (ברור למה), הודיע השחקן לוקאס צ'ארלס סטאפורד (Luke Charles Stafford), כי נבחר לשחק את הדמות המרכזית במשחק ה-Call of Duty של השנה הבאה (2024) כששם הדמות הוא "Ratcliffe". הפוסט מלא בסרטונים ותמונות של סטאפורד מחדרי Motion capture, כך שנראה שלא כתב את הפוסט כבדיחה. אז מה הקשר למלחמת המפרץ?

ובכן Ratcliffe הוא ככל הנראה רפרנס לחייל הבריטי האמיתי פיטר רטקליף (Peter Ratcliffe) אשר שירת בחיל הצנצחים הבריטי ואף זכה למדלית כבוד על מספר פעולות שביצע במלחמת המפרץ. הדבר משתלב כמו כפפה ליד עם השמועה שהמשחק עומד להיות משחק בתת הסדרה "Black Ops", כשהמשחק הקודם התקיים בתקופת המלחמה הקרה (אזור שנות ה-70 וה-80), כשמן הראוי שהמשחק הבא יתקיים בשנות ה-90, קרי בתקופת מלחמת המפרץ. הבחירה בחייל בריטי גם מסתמנת כפחות בעייתית מאשר בחירה בחייל אמריקאי שיכולה להזכיר את שאר הפעמים שביקר הצבא באזור כשלאמריקה היה נשיא בשם ג'ורג' בוש.

מלחמת המפרץ התרחשה בשנת 1990 עד 1991 וכללה גם ירי טילי סאקד לעבר ישראל. ככל הנראה המשחק יתרכז בפלישה הקרקעית לאזור שמרכזה בכווית ובעיראק. קשה לנו להאמין שהמשחק, אם באמת יעסוק במלחמת המפרץ, יגע בישראל - אך הזכרון הקולקטיבי של המדינה ללא ספק זוכר אותה ויהיה מעניין לראות מה היחס שלנו לעלילה מודרנית יחסית כזו. מה דעתכם על הבחירה של המלחמה לעלילה בסדרה? חושבים שמדובר בטרול מוחלט? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:17 15.07.2023 | Ender101 Ender101 (אורח)

    ההדלפות האלה לרוב באמת אמיתיות כי זה מגיע תמיד מהחברה עצמה כדי ליצור הייפ עוד כשרוברט בולינג היה מנהל המדיה החברתית והיה מדליף סיפורים על גניבות של דיסקים ביום ההשקה
    נשמע מעניין אבל באמת אין סיכוי שנראה את ישראל

  2. 2

       | פורסם ע"י