הרשמה

ביקורת: AYANEO 2S

עוד יום, עוד ביקורת על מכשיר PC Gaming נייד! ה-AYANEO 2S, אחד המתחרים הפופולריים ביותר בשוק הגיימינג הנייד, הגיע אלינו לביקורת - בואו לקרוא מה חשבנו עליו!

אם חשוב לכם נטו הכוח של המכשיר, זהו כנראה המכשיר הכי טוב שהכסף שלכם יוכל לקנות - אבל המחיר הגבוה וכמה בחירות עיצוביות לא ברורות מונעות ממני להמליץ עליו לחלוטין

כמו שכתבנו בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו: הגיע הזמן להשלים את טרילוגיית הביקורות למכשירים ניידים כאן באתר. אחרי ה-Steam Deck שקיבל ביקורת ארוכה בשני חלקים וה-ASUS ROG Ally שקיבל טיפול דומה, אנחנו מגיעים לאחד המותגים שהכי רציתי לגעת בהם בשנים האחרונות: ה-AYANEO. מדובר במותג סיני שמייצר המון סוגים של מכשירי גיימינג PC ניידים בדומה ל-Steam Deck, כשעד היום, הם נחשבו לאלו עם המכשירים הכי חזקים בשוק.

כיום יש לנו את ה-ROG Ally של ASUS, אז חשבתי לעצמי שאין זמן יותר טוב מעכשיו ללכת ולבדוק את המכשיר של AYANEO שמגיע עם ה-AMD Ryzen 7 7840U (המעבד עליו מבוסס ה-Z1 Extreme של ה-ROG Ally) ועוד שלל תכונות ופיצ'רים שבאמת רציתי לראות איך משפיעים על המשחק. כמו עם הביקורת הקודמת גם כאן מיד אחרי הפסקה הזו יהיה לכם תוכן עניינים שתוכלו להשתמש בו כדי לקפוץ בין החלקים השונים של הביקורת:

תוכן עניינים:

  1. עיצוב ונוחות מקשים
  2. ה-AYASpace - ה-Hub המרכזי של המכשיר
  3. ביצועים, FPS והתחממות
  4. בעיות קלות ו-Nitpicks
  5. בעיה גדולה יותר (ופתירה)
  6. השורה התחתונה

קטן, קומפקטי וכיפי

העיצוב של ה-AYANEO 2S הוא קומפקטי מאוד: המכשיר עצמו דחוס למדי ואני אומר את זה בהקשר חיובי. מבחינת מימדים הוא קצת יותר קטן מה-ROG Ally וקצת יותר עבה ממנו, והוא מרגיש הרבה יותר נייד מה-Steam Deck. אגב, המשקל של ה-AYANEO זהה כמעט לזה של ה-Steam Deck, שזה אומר שהוא גם קצת יותר כבד מה-ROG Ally. זה רק הגיוני בהתחשב בעובדה שיש לו פתרון קירור ו-Heat sinks קצת יותר משמעותי משל המכשיר של ASUS, עוד על כך בהמשך.

אני חייב לומר שאני מאוד אוהב את העיצוב של המכשיר, הוא מרגיש הרבה יותר כמו ״קונסולה ניידת״ משתי המתחרות העיקריות. העובי שלו לא באמת מפריע לי בסופו של דבר והעובדה שאני מקבל עם המכשיר גם תיק נשיאה היא מעולה. עוד משהו שמאוד מעולה מבחינת בחירת החומרים והעיצוב הוא מקלות התזוזה והטריגרים. הבחירה ב-Hall Effect Joystick היא פשוט מהממת בעיניי. עזבו את העובדה שהעיצוב שלהן מעולה ונוח להחריד לשימוש: הסיכוי ל-"Drift" עם מקלות התזוזה הוא כמעט אפסי. נכון, זה יקר בהרבה, אבל זה גם אומר שמערכת השליטה של ה-AYANEO 2S תחזיק לכם מעמד הרבה שנים קדימה למעט מקרים נדירים במיוחד.

עוד משהו שמאוד אהבתי הוא קלות פירוק המכשיר של החברה הסינית. ששה ברגים בסך הכל מחברים את ה-AYANEO 2S, ופירוק לצורך הרכבת SSD חדש לקח לי חצי שעה בסך הכל, וזה כשהייתי עדין ומאוד זהיר עם המכשיר. החלפה של חלקים בסיסיים של ה-AYANEO 2S מאוד קלים ובעיניי זה מכשיר יותר קל לפירוק מה-Steam Deck שהוא כבר היה מכשיר קל למדי לפירוק. הייתי שמח אם היה ל-AYANEO גישה קצת יותר פרואקטיבית בנוגע לתאימות ושיפורים כדי שאוכל לדעת אם מאווררים מסוימים מצד ג׳ יתאימו למכשיר.

המסך הוא אולי לא מסך 120 הרץ, אבל עם בהירות מאוד גבוהה (תזכרו את המשפט הזה, הוא יהיה חשוב מאוחר יותר), צפיפות פיקסלים נהדרת ורזולוציה גבוהה, אנחנו מקבלים תצוגה נפלאה שלא נופלת מזו של ה-ROG Ally ובוודאות יותר טובה מזו של ה-Steam Deck. רק הערה כי אני חייב להזכיר את זה: 1920x1200 זאת רזולוציה מוזרה. יש משחקים שלא תומכים בה מהקופסא וזה מוביל להתעסקויות בזמן פתיחת המשחקים האלה (דוגמא יפה יכולה להיות Dave the Diver שעשה לי צרות עד שנחתתי על הרזולוציית 16:9 הטובה והמוכרת).

גם מבחינת החיבורים שלו ה-AYANEO 2S דיי מצטיין: שלושה חיבורי USB-C שלכל אחד מהם תפקידים שונים ואופציה להוספה של כרטיס SD הם כמה דברים שלא ציפיתי להם במכשיר נייד אבל עכשיו קשה לי לחזור ל-Steam Deck והחיבור הבודד שלו. המכשיר של AYANEO גם תומך ב-eGPU כך שהוא בתכל'ס יכול לתפקד גם כמחשב נייח לכל דבר ועניין בדומה ל-ASUS ROG Ally. החלק העליון של המכשיר גם מכיל שני כפתורי מאקרו שניתן לשלוט בהם דרך התוכנה של AYANEO.

אני חייב לציין שיחד עם כל אלו ובעוד שהוא מאוד נוח לשליטה בעזרת מקלות התזוזה והטריגרים, מבחינה ארגונומית זה דווקא לא הפתרון הכי טוב מבין כל המתחרים שבדקתי, אבל על כך אני אפרט בחלק אחר של הביקורת. בינתיים בואו נחזור ליריב מוכר ואהוב שלי: Windows 11 על מכשירים ניידים, ונראה איך ב-AYANEO מנסים להתגבר על הקלאנקיות שלו.

חלונות לעבר ה-AYASpace

כמו ASUS, גם AYANEO מנסה ללכת מסביב למגבלות וצרות ה-UI ששימוש ב-Windows עם שליטה בעזרת קונטרולר גורמת בעזרת תוכנה ייעודית שאמורה להיות ה-Hub המרכזי שלכם לתפעול המכשיר וכל המשחקים. את ה-Hub הזה שנקרא AYASpace אפשר להפעיל בעזרת לחיצה על כפתור ה-AYANEO בצד ימין למטה במכשיר. לחיצה קצרה תעלה חלון צידי עם הגדרות בסיסיות של בהירות, ווליום, שליטה במאוורר ובכוח של המכשיר ועוד.

לחיצה ארוכה על הלחצן כבר תפתח את ה-Main Hub של ה-AYASpace במלוא הדרו. התוכנה מכילה כמה תגיות שאפשר לעבור דרכן: ה-Home יציג לכם רשימה של המשחקים האחרונים ששיחקתם, כשלידו תקבלו גרסה נוספת וקצת פחות דחוסה של ה-Quick Assistant שמופיע בלחיצה קצרה על המקש. תפריט ה-Home יציג לכם את המשחקים שה-AYASpace מכיר (עוד על זה ממש בהמשך) ותפריט ה-Assistant יכיל המון פרטים מעניינים וחשובים לגבי המכשיר שלכם.

עכשיו תראו: ה-AYASpace הוא באמת אחלה של תוכנה. הוא כמובן לא מתקרב לנוחות של ה-SteamOS וקלות התפעול או הקאסטומיזציה שלו, אבל יש דברים שהוא עושה נכון בצורה משמעותית מה-Armoury Crate. סתם לדוגמא, בזמן כניסה למשחק, התוכנה קודם תציג מסך שיראה לכם כמה זמן שיחקתם במשחק על המכשיר, האפשרות להכיל קונפיגורציה מיוחדת של שליטה ועוד.

בנוסף, דברים קטנים כמו היכולת לסגור את המשחק מהתוכנה באופן מיידי כמו שה-Steam Deck מאפשר לנו, או לקבל אקסטרה מידע על ה-CPU, ה-GPU וה-RAM אלו דברים שהיו חסרים לי ב-Armoury Crate הבסיסי מאוד. ב-85 אחוז מהמקרים ה-AYASpace מתפקד נהדר, אבל גם פה יש כמה דברים שצריך ואפשר לשנות לקראת היציאה של ה-AYASpace 2 שעומד לצאת בקרוב.

הדבר הראשון והברור ביותר הוא העיצוב: מאוד קשה לשחרר את העובדה שה-UI בתצורת ה-Quick Assistant צריך שיוף קל. זה קצת מרגיש כמו תוכנה שמהנדס עיצב: מאוד פרקטי, פחות יפה ונעים למעבר בין תפריטים. בנוסף, ל-AYASpace יש "Application Center" ממנו אפשר להוריד כל מיני תוכנות עם אינטגרציה ישירה למכשיר: יכולת להפעיל FSR מתי שתרצו, RTSS כדי להציג נתוני ביצועים על המכשיר ועוד.

הבעיה היא שכל השמות של האפליקציות וההסברים הם בסינית. לא ברמה של "אני לא מבין את הכתב" או משהו - ליטרלי סינית. זה גם המצב כשאתם מעדכנים את התוכנה: עדכון התוכנה הציג לי את כל AYASpace בסינית (השפה הדיפולטיבית). אין שום סיבה לכך - בעיקר כשהשפה של הווינדוס שלי היא אנגלית בלי שום רמז לסינית. הכנסת תרגום אוטומטי הייתה מסדרת את הנושא הזה מהצד שלהם. (עדכון: מסתבר שיש אופציה כזו! העברה בהגדרות מ-"China" ל-"Global" מעבירה גם את חנות האפליקציות לאנגלית. תודה רבה לאלכס מורמן על הגילוי!) 

זה כבר לא סוס עבודה - זה שור

טוב, ביצועים. דיברנו מספיק על כל המסביב, הגיע הזמן לדבר על הסיבה שבגללה אנשים בכלל חשבו ה-AYANEO בזמנו: העובדה שהוא אחד המכשירים הכי חזקים כיום בשוק. מאז כבר קיבלנו מתחרים גדולים כמו ה-ASUS ROG Ally ושלא נדבר על כל עולם הניידים שפשוט מתפוצץ בסין עם ה-AOKZOE וה-GPD WIN. זה המכשיר הראשון של החברה עם ה-7840u של AMD וכאמור, לזה חיכיתי ולכן גם לא סיקרתי את ה-AYANEO 2. בואו נעבור רגע על המפרט של ה-AYANEO 2S לפני שנעבור לתוצאות של הבחינות:

  • מעבד: AMD Ryzen 7 7840U
  • זיכרון: 32GB LPDDR5X 6400MHz
  • אחסון: 512GB NVMe M.2 SSD
  • כרטיס מסך: AMD Radeon 780M Graphics
  • קישוריות: WiFi 6 802.11AX, Bluetooth 5.2

סך הכל, נשמע דיי טוב, למרות שיש כמה דברים שאני כן רוצה לשים עליהם את אור הזרקורים. הראשון הוא כמות הזיכרון הפסיכית שהמכשיר הזה מגיע איתו. אני קניתי את הגרסה עם 32GB של RAM וזאת אפילו לא הגרסה הכי יקרה כשיש אופציה גם ל-64GB. זה פותח כל-כך הרבה אפשרויות עבור ה-AYANEO מבחינת משחקים עם שימוש כבד יותר ב-RAM כמו Returnal. הדבר השני הוא המעבד.

ה-Z1 Extreme של AMD מבוסס ברובו על אותה הארכיטקטורה של ה-7840U, ה-Zen 4. ההבדל הגדול בין שני המעבדים נעוץ בעובדה שה-Z1 Extreme משיל מעליו דברים שהוא לא באמת צריך כמו ה-AMD Ryzen AI שלא תורם לו בגיימינג בשום צורה. בשורה התחתונה זהו אותו המעבד, כשה-Z1 Extreme קונפג להיות הרבה יותר קשוב ומחושב בהקשרי ניצול כוח וסוללה, כנראה כדי להתמודד עם הסוללה הקטנה יחסית של ה-ASUS ROG Ally. זה גם מה שמוביל אותי לתוצאות ה-Benchmark. תראו, אני באמת השתדלתי שכל הבחינות יהיו באותה רמת כוח ובאותן הגדרות. אפילו רשום לי מה ההגדרות שלי היו עבור כל משחק. ועדיין אין לי הסבר טוב למה שאתם הולכים לראות כאן למטה בגרף:

אם ההבדלים בחלק מהמקרים היו של פריים אחד או שניים כמו ב-Death Stranding ו-Resident Evil 4 הייתי מבין: אבל הבדלים של 10 פריימים ב-Resident Evil 2? הבדלים של 6 פריימים ב-The Last of Us Part 1 (ותאמינו לי שהבדיקה לא עשתה צדק עם החוויה שהייתה לי מהמשחק הזה). לעזאזל: אני הייתי קרוב לחווית 60 פריימים לשנייה ב-Spider-Man Miles Morales - וזה ב-15 וואט. יכול להיות שזה קשור לקצב העדכונים והיכולת הגולמית של ה-7840U אבל באמת שציפיתי לבדיקות שהן אחד לאחד או תזוזות בתוך טווח טעות.

זה גם לא כזה מובן בהתחשב בעובדה שהמכשיר ממש קר. לא מבחינת קר למגע, אלא מבחינת הטמפרטורות שלו בזמן שימוש: אני חושב שהכי הרבה שהגעתי אליו היה 69 מעלות על ה-CPU בזמן בדיקת אימולציה של PS3 על המכשיר, שזה היה ממש נחמד (נייס, יש יגידו). גילוי נאות שחשוב לי לציין: כן החלפתי את הכונן הדיפולטי של המכשיר לאחד של Samsung עם Heat Sink שאני רכשתי. אני בטוח שזה השפיע על הטמפרטורה הפנימית של המכשיר ועל המדדים של ה-CPU וה-GPU.

אבל אלו לא משנים את העובדה שרוב המשחקים רצים מעולה ופתרון הקירור של המכשיר עובד בצורה נהדרת. אני חושב שבדיוק כמו ה-ROG Ally, ה-AYANEO 2S הוא מכשיר שנועד ל-"Long Run" ולהחזיק כמה שנים קדימה. אם משחקים כמו Returnal ו-The Last of Us Part I מצליחים לעבור את ה-30 פריימים לשנייה בקלות יתרה, אני לא רואה סיבה שמשחקים חדשים כמו Ratchet and Clank שיצא החודש או Baldur's Gate III יעשו בעיות מיוחדות למכשיר הזה.

לצערי אין לי כאן ASUS ROG Ally להשוואה ברזולוציות יותר גבוהות, אבל זה זמן טוב לומר שב-22 וואט (מצב ה-Game של המכשיר), הוא גם עושה עבודה נפלאה ברזולציות גבוהות. 1200p לא היווה בעיה מיוחדת: משחקים כמו Ghostwire Tokyo ואפילו Returnal רצו בצורה הרבה יותר ממשביעת רצון ברזולוציה הגבוהה של המכשיר. הדבר היחיד שהיה עוזר אפילו יותר הוא מסך עם VRR כדי שגם ב-40 פריימים לשנייה על 1200p משחקים עדיין היו נראים אקסטרה חלקים.

אני לא אתחיל לדבר על אימולציה לעומק אבל התוצאות שקיבלתי בזמן הבדיקות הללו היו דווקא מאוד קרובות לאלו שהיו לי על ה-ASUS ROG Ally: משחקים רצו בצורה טובה מאוד, כשהאימולציות של ה-Switch וה-PS3 (האימולציות הכבדות ביותר שניתן להריץ כיום) רצו בצורה טובה מאוד. בסך הכל אני חושב שזאת הייתה חוויית הגיימינג הטובה ביותר שהייתה לי ממכשיר נייד עד כה. יש לנו UI שמתפקד בצורה טובה בסך הכל וביצועים יוצאים מגדר הרגיל.

כוח לא פותר הכל

ועדיין, עם כל הכבוד לכוח האדיר של המכשיר (וזה בלי שאני נוגע בביקורת הזאת במצב ה-30W ואפילו 33W שלו), יש לו כמה בעיות שחשוב לי לציין. הראשונה היא כמובן, זמן הסוללה. גודל גדול יותר כן פותר את הבעיה בקצת: ה-50Wh של ה-AYANEO 2S מספק חיי סוללה קצת יותר ארוכים משל ה-ROG Ally, אבל 1:45 מול 2:15 שעות (בממוצע מהבדיקות שלי ב-15W) זה לא הבדל משמעותי בשבילי. יכול להיות שבשבילכם זה ההבדל המשמעותי, אבל בעיניי גם כאן ה-Steam Deck פשוט עושה עבודה טובה יותר בניהול משאבים מהמתחרים שלו. אגב סתם בשביל להשלים את הבדיקות: ב-22W המכשיר החזיק לי באזור ה-1:25 בממוצע וב-33W מדובר על קצת פחות משעה בממוצע (כ-55 דקות).

אבל סוללה זה אירוע שיותר מזכיר Trade-off מאשר בעיה ממשית (זה פשוט עניין של כוח מול תועלת). איפה שאני באמת מתבאס זה עם המיקום של חלק מהמקשים. יכול להיות שזה לא נועד בשבילי, יכול להיות שהאצבעות שלי לא ארוכות מספיק, יכול להיות הרבה דברים - המיקום של ה-D-Pad משגע אותי. האיכות שלו בסדר גמור, אבל ביותר מדי משחקים, שימוש ב-D-Pad יחד עם לחצני הטריגר השמאליים כיווץ לי את כף היד. אם היו לוקחים אותו ומזיזים אותו עוד ס"מ אחד למעלה זה היה משפר את החוויה שלי הרבה יותר.

בנוסף, המאוורר של המכשיר עושה רעש צווחני בזמן עבודה במקסימום כוח. למזלי הרב זה כמעט ולא קורה (זה הגיע לקצבים הללו רק בזמן הורדה של משחק), אבל זה פשוט בלתי נסבל לאורך זמן ובלי אוזניות, וגם גורם לך להעריך את פתרון הקירור והאוורור של ה-ROG Ally. אם כבר הזכרתי אוזניות ושמע, אז הספיקרים של המכשיר פונים כלפי מטה. למה? לא יודע. ספיקרים שפונים לכיוון השחקן נשמעים ומתפקדים יותר טוב. זה קצת מזכיר לי את ה-Switch במובן הזה ולא בקטע טוב. פשוט תשחקו עם אוזניות כשאתם יכולים, בשביל זה יש אחלה Bluetooth למכשיר.

אבל יש בעיות יותר חמות על השולחן

בעיה חמורה יותר מזו שהזכרתי קודם לכן קשורה במסך של ה-AYANEO 2S. ברוב הבדיקות שעשיתי אחרי שהמכשיר הגיע אליי, שמתי לב למשהו מאוד מוזר: בעוד שהמכשיר עצמו היה יחסית קר (59-65 מעלות בממוצע), המסך עצמו היה פשוט לוהט. אין לי תרמוסטט אלחוטי טוב מספיק כדי לבדוק את זה בעצמי אבל המסך היה פשוט חם למגע - בצורה לא נעימה ושורפת. הלכתי לאינטרנט כדי לבדוק אם זה משהו שחוזר על עצמו עם אנשים אחרים והתשובה היא שכן. פה גם הבנתי עוד משהו.

זוכרים שדיברתי על כך שהבהירות של המסך מאוד גבוהה? אז אמרתי לעצמי: "האם יש מצב שה-500 ניטים שהמסך והחברה מתהדרים בהם הם כתוצאה מ-Overclock?", ואז עשיתי ניסוי: הורדתי את רמת הבהירות לאזור ה-75 אחוז (שלושת רבעי כוח), מה שמוריד את רמת הבהירות המקסימית לקצת מתחת ל-400 ניטים. המסך עדיין התחמם אבל באופן מפתיע (או שלא, תגידו לי אתם), הטמפרטורה ירדה משמעותית. זה הרגיש יותר קרוב לחוויה שלי עם המכשירים האחרים שבדקתי בעבר.

עכשיו תראו - אני מבין את הרצון לחדש ולהביא מוצר שהוא "יותר טוב", אבל מסך רותח יכול להביא איתו הרבה בעיות: Light Bleed (כלומר שהחלקים בהם המסך התחמם נהיים בהירים יותר משאר המסך), פגיעה בשחקן שירצה לגעת במסך כדי לסגור משחק כלשהו או להקליד משהו ב-On Screen Keyboard ועוד. מה שעוד יותר מצחיק הוא שהמסך ב-50 עד 75 אחוז בהירות נראה פשוט נהדר כשהתמונות ברורות וחדות, אז למה מלכתחילה ליצור בעיות אפשריות עם הדבר הזה? בשביל מה, או בשביל מי זה היה טוב?

השורה התחתונה

AYANEO ידועים כחברה שממהרת להוציא מוצרים חדשים כדי להיות בקצב תמידי עם השוק. זאת פרקטיקה שהיא סבירה לרוב, אבל לפעמים גורמת לבעיות עיצוביות ותקלות שהיה אפשר למנוע אם היו מדברים עליהם ומחכים איתם יותר זמן. ה-AYANEO 2S הוא מוצר מטורף מבחינת הכוח שלו, עם יכולת להריץ משחקים בצורה הכי טובה שיצא לי לבדוק כאן באתר. המכשיר לוקח את ה-Steam Deck בהליכה ואיכשהו, מעבד ה-7840u גם משאיר מאחוריו את ה-Z1 Extreme של ROG Ally עם ביצועים יותר טובים אפילו ממנו.

מצד שני, יש למכשיר הזה לא מעט בעיות שנובעות מהרצון של החברה להוציא מוצר המשך ל-AYANEO 2 כמה שיותר מהר: הספיקרים בתחתית המכשיר קצת מזכירים לי את ה-Nintendo Switch (ולא בקטע טוב), המסך מתחמם בצורה לא הגיונית בבהירות מלאה (שלא צריך להיות בה בכלל כדי ליהנות מהמכשיר) ומיקום חלק מהכפתורים פחות אינטואיטיבי לי באופן אישי. זה זמן טוב גם לסכם קצת למי המכשיר הזה מתאים.

אם חשוב לכם נטו הכוח של המכשיר במשחקי AAA, ה-AYANEO 2S הוא כנראה הכי טוב שהכסף שלכם יוכל לקנות, כשהמכשיר הזה יחליף בקלות את ה-Steam Deck שלי בזמן הקרוב. הבעיה היא גם שהפער במחיר בין ה-AYANEO לבין המתחרות הוא לפעמים גדול מכדי שזה יהיה שווה את זה לרובכם. זה מכשיר שכיף לשחק איתו, קל להשתמש בו והוא פשוט חיה של ביצועים, אבל אם אין לכם את ה-1300 דולר (900 דרך פרויקט ה-Indiegogo שלהם) להוציא על מכשיר גיימינג נייד, ה-ASUS ROG ואולי אפילו ה-Steam Deck הם אופציות יותר הגיוניות בשבילכם. מצד שני, קשה לי לומר שאתם תתאכזבו מה-AYANEO 2S.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

8.5
מתוך 10

הטוב

  • אחד המוצרים הניידים החזקים בשוק - הטופ של הטופ
  • עיצוב מוצר עם חשיבה של "קונסולה ניידת קודם"
  • מקלות תזוזה וטריגרים נהדרים עם חשיבה קדימה
  • יופי של מסך עם תצוגה נהדרת
  • מערכת קירור שפשוט עובדת מעולה
  • קל יחסית לפתיחה והחלפת חלקים

הרע

  • מחיר מאוד גבוה
  • מיקום חלק מהכפתורים לא אינטואיטיבי
  • בחירות עיצוביות לא ברורות בהקשרי המסך והספיקרים

והבא בתור

  • אה, כבר יש מוצר המשך? יופי, לא ציפיתי לפחות מהחברה.
שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:44 23.07.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    נינטנדו מסתכלת מהצד וצוחקת לה:"חכו חכו לחורף 2024 נקרע את כולכם עם חומרה זולה יותר ומשחק של מריו"

    תכלס זה שנינטנדו הולכת להביא קונסולה ברמת כח של PS4 מספק אותי לחלוטין שלא נדבר על זה שברור שהקנוסולה החדשה תהיה זולה משמעותית (כנראה)

  2. 2

    14:28 24.07.2023 | אופיר אופיר (אורח)

    זה לא בדיוק קשור אבל זאת תגובה ל "מסע נוסטלגי (אורח)". נינטנדו צוחקת כי היא יודעת איך לגרום לילדים קטנים וגדולים להוציא את הכסף שלהם (ושל ההורים) בשלל דרכים (ומעטים מאד המשחקים שהם משווקים שיש להם תוכן בוגר באמת).
    מספקת אותך העובדה שבעוד כמה שנים הם יוציאו משהו שכבר ראינו בעבר? כל הכבוד
    זול זה לא יהיה, המחירים בעולם עולים למרות התקדמות הטכנולוגיה. אבל זה לא מעניין את הילדים, הם צריכים גאדג'ט עם מסך ומשחקים בכל רגע נתון אחרת הם עלולים להפגש עם עצמם נפשית ולפגוש קצת תחושת שעמום בדרך, חס ושלום שזה יקרה!..

  3. 3

    16:57 24.07.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    להגיד שנינטנדו זו חברה לילדים זה פשוט מגוחך אחרי שהקונסולה החלשה שלהם מכרה 130 מיליון, נינטנדו זה מותג שאין לו מתחרים, וברור שהקונוסלה הבאה שלהם שתהיה שוות כח לPS4 תעלה זול יותר ממה שנמכר היום PS4 זה די ברור.
    ואין מי שיתווכח שהקונסולה הבאה של נינטנדו לא תגרד בכלל את מחירי הסטים דק, ואת האסוס וכו'
    באופן אישי אני לא מחפש חדשנות אלא דוקא ייחודיות ולכן נינטנדו נותנת את זה בענק ואני מחכה בכיליון עיניים לקונסולה הבאה

  4. 4

    10:53 25.07.2023 | AVI AVI (אורח)

    קניתי בשעה טובה את ROG ALLY עכשיו הוא חיה של ביצועים זה כן אבל הבטרייה קצת מעצבנת אותי כי גם במצב 15W זה לא מחזיק לי באמת יותר משעה ביחס לכל הבדיקות שאומרים שזה אמור להחזיק שעה וחצי לפחות, (אולי זה בגלל שיש לי דרייבר עקשן שלא מוכן להתעדכן... אם מישהו יכול לעזור...) עכשיו אחרי שאני רואה את הביקורת הזאת ואני רואה שה AYANEO 2S יותר חזק זה מתחיל לעצבן... אבל אז אני נזכר במחיר ורואה זה לא באמת תחרות זה עולה הרבה יותר יקר...

  5. 5

       | פורסם ע"י