הרשמה

זה קורה: Starfield הזדהב, פרטים חדשים נחשפו כולל כמה הוא שוקל

דברי אמת או עוד Sweet little lies?

עוד פעם טוד והשטויות שלו.

בעוד כשבוע יחלו כחודשיים בהם תעשיית הגיימינג תחווה התפוצצות של ממש, עם כותרי ענק כמו מורטל קומבט, ספיידרמן ואפילו משחק מריו חדש. למרות שעל כולם תשמעו הרבה - הכסף שלנו הוא על שהמדובר ביותר מביניהם יהיה Starfield. משחק הRPG החדש של הסטודיו המרכזי של בת'סדה (Bethesda Game Studios) הוא אירוע בקנה מידה שונה מכמה סיבות. הברורות הן שמדובר ב-IP החדש של הסטודיו מזה 25 שנים, שזה המשחק הראשון שלהם על דור הקונסלות הנוכחי אחרי 8 שנים בלי שהוציאו דבר - ושזהו המשחק הראשון תחת הבעלות של אקסבוקס. עם כמות הלחץ הזאת החליטו בבת'סדה גם לדחוף Scope עצום למשחק - שבכל יום שהוא מתקרב רק מתברר לנו כמה הוא בלתי נתפס.

ההודעה הראשונה שיצא היום הוא שהמשחק הזדהב, ותוכלו לטעון אותו כבר מחר על האקסבוקס ומחשבים של ווינדוס, וב31 בחודש בסטים. המשחק שוקל "רק" 126.1GB על הקונסולות ו-139.4GB על המחשב - ואני אומר "רק" כי אם הצגת הגיימפליי שלו לא הספיקה לכם להבין שהוא מפוצץ בתוכן - הפרטים החדשים שנחשפו עליו ב-Q&A שהתרחש בדיסקורד אולי כן.

המשחק יכלול מכניקת כלא, ממשלה, חוק ורשויות אכיפת חוק דינמיות עם אפשרות לשתף פעולה עם מעצרים או שלא. תוכלו לבצע מספר פשעים ברחבי הגלקסיה - כולל הברחות של חומרים לא חוקיים אותם גם תוכלו להבריח בספינה שלכם אם תתכוננו כראוי. המון דמויות ישמשו חלק מהסיפור של המשחק - ומתוכן יותר מ-20 יוכלו להצטרף לצוות שלכם. כבר בוסס שהמשחק מכיל מעל ל-100 כוכבים מאוכלסים ושתיהיה בו מכניקת בניית בסיסים מורכבת, אך כעת התברר שבחלק מהכוכבים תוכלו לרכוש נכסים ולבקר אותם בהתאם.

אפשר להגיד - עכשיו בוודאות - שסטארפילד מכוון לכוכבים. זאת לא פעם ראשונה שבבת'סדה שואפים לשמיים, והרבה פעמים הם קולעים. אחרי הצלחות מסחררות והתופעה החסרת תקדים שנקראת Skyrim, כל העיניים נשואות ל-6 בספטמבר כאשר המשחק יושק רשמית לקונסולות ה-Xbox Series X|S והמחשב. מחכים אליו? יודעים כבר מה הדבר הראשון שתעשו בגלקסיה ולמה זה בריחה מהכלא? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י