הרשמה

פעם באף פעם: Assassin's Creed Mirage הזדהב ויציאתו הוקדמה

יוביסופט מוציאה חדשות טובות לגבי משחק שהוא לא Mario + Rabbids? באיזה שנה אנחנו?

יותר כתבות כאלה בבקשה

בעוד כחודשיים, גורלה של Ubisoft יכול להתהפך ובגדול. אחרי רצף של חדשות רעות, שהובילו את מניית החברה השנה לשפל חסר תקדים של שבע שנים, היא סוף סוף תקבל הזדמנות לשבות את לב המעריצים בחזרה עם Assassin's Creed Mirage. המשחק החדש בסדרת ההתנקשות הפופולארית ביותר אי פעם מבטיח להחזיר אותה לזמניה הגדולים - ואפילו יותר מוקדם ממה שחשבנו.

בהודעה שפרסמה החברה בחשבון הטוויטר הרשמי של הסדרה, נמסר שהמשחק הזדהב ויגיע לידינו שבוע מוקדם מתאריך היציאה המקורי. כעת, אנחנו צפויים לשחק בתור באסים בבאגדד כבר ב-5 באוקטובר, במקום ב-12 כפי שתוכנן במקור. סיבה להקדמה לא צויינה במפורש, אבל אין לנו ספק שה"ברבינהיימר" הקטן שארגנו נינטנדו וסוני עם Spider-Man 2 ו-Mario Wonder ל-20 באוקטובר קשור לזה. 

בכך, Assassin's Creed Mirage צפוי לפתוח את אחד החודשים העמוסים של השנה הסופר עמוסה הזאת גם ככה, ואחריו יגיעו מעבר לשני משחקי הענק שציינתי גם Forza Motorsport 8 ב-10 באוקטובר ו-Alan Wake 2 ב-17. סיכומי החודש של שמואל מעולם לא היו נחוצים יותר. המשחק יהיה זמין לדור הקונסולות הנוכחי, הקודם ולמחשב - ואנחנו כבר בטוחים שנפנה לו את הזמן שנראה שיגיע לו. מחכים למשחק? לא מצליחים לראות איך תשרדו את החודשים הקרובים? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:26 16.08.2023 | קרנפוס קרנפוס (אורח)

    חדשות טובות? אני לא בטוח. כמה פעמים לאחרונה שמענו על משחק שקיבל דירוג 'זהב' ובסוף יצא על הפנים? ובמיוחד לא חדשות טובות כשמדובר ביוביסופט, שכבר מזמן משקיעים יותר בכמה כסף הם יכולים לסחוט מהקהל, ולא בעלילה מעניינת שסוחפת אותך. הכותרים האחרונים מהמותגים הגדולים שלהם מרגישים כל כך רפטטיביים ומשמימים.

  2. 2

    15:22 16.08.2023 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    כשמשחק מזדהב זה אומר שתהליך הפיתוח הושלם ועבר להפצה, אין לזה משמעות נוספת.
    לגבי יובי עצמם, זה נכון שמשהו רע עובר עליהם, אבל הם הבטיחו שהמשחק הזה יהיה החזרה שלהם למקורות של AC ולמרות שיש הרבה סיבות לא להאמין להם, אני תמיד מעדיף להמתין עם הדעה שלי עד שאני חווה את המשחק בעצמי או שומע עליו ממקורות אמינים שאני סומך עליהם. נחכה ונראה :)

  3. 3

    16:16 16.08.2023 | nakiii nakiii

    הם הבינו שהם בבעיה וניסו לשנות את הנוסחה.. מסרטוני גמפליי נראה שלא עבד להם

  4. 4

    16:39 16.08.2023 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    אני חייב להגיד דווקא שעד עכשיו מכל מה שהוצג לנו הדעה שלי חיובית לגמרי על המשחק. הוא לא לגמרי שובר מוסכמות (הוא לא צריך) אבל הם שינו את הלבל דייזינג מספיק כדי שאני אוכל להתרגש מהסדרה שוב

  5. 5

    23:51 16.08.2023 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    אין ספק שהמשחק הזה הולך להפתיע לטובה, ביחד עם הרימאסטר המתוכנן לבלאק פלאג, ואולי (הלוואי הלוואי) רימאסטר לחלק הראשון הם חוזרים לעלות על הגל

  6. 6

       | פורסם ע"י