הרשמה

אסוס ROG חושפת ראוטר בתקן WiFi 7 ומגוון מוצרים נוספים ב-Gamescom 2023

לא רק משחקים: גם ל-ASUS ו-ROG יש לא מעט לחשוף לנו בכנס Gamescom 2023!

לוחות אם חדשים, נתב רשת מפלצתי וכמובן מסכי גיימינג מרשימים - הנה חלק מהמוצרים החדשים שחשף מותג ROG בכנס הגיימינג הגדול של אירופה!

כנס גיימסקום פתח את שעריו ואיתו שלל הכרזות מעניינות מעולם החומרה והמשחקים! אחרי טקס ONL שהציג לנו לא מעט משחקים והכרזות מגניבות, גם ל-ROG, מותג הגיימינג של חברת ASUS היה לא מעט דברים חדשים להציג.

אינטרנט מהיר לכולם

אחד מהמוצרים שאסוס הכי התלהבה להציג היה נתב הרשת החדש והמאוד מפלצתי שלה, שעונה לשם ROG Rapture GT-BE98 Pro ומציע לראשונה יכולות רשת ייעודיות לגיימינג המנצלות את תקן הקישוריות החדש, WiFi 7. תקן זה מאפשר לנתב להציע תמיכה בערוץ של 320 מגה-הרץ התומך בפס 6 גיגה-הרץ על מנת לספק מהירויות גלישה מוגזמות למדי של עד 30,000 מגה-ביט לשנייה (יש שם 4 אפסים אחרי הספרה 3 קראתם נכון לגמרי). הנתב כאמור מציע לא מעט יכולות מעניינות וייחודיות לגיימרים, בהן יכולות QoS המאפשרת להקטין את זמני השהייה במשחקי רשת. 

חשוב לציין שנכון לרגע זה לא ממש ברור מתי הנתב הזה יגיע למדפים בישראל, בעיקר בגלל שתקן WiFi 7 טרם אושר לשימוש בארץ על-ידי משרד התקשורת. לנו נמסר שהנתב יגיע לישראל בתוך חודש מרגע אישור התקן בפועל - את המחיר לעומת זאת פחות מיהרו לגלות לנו.

מסכי OLED

אסוס חשפה במהלך אירוע ההשקה שלה שלושה דגמים חדשים של מסכי גיימינג בעלי פאנלי OLED הנעים בגדלים של 32, 34 ו-49 אינץ'. כל המסכים מציעים כמובן את פאנלי ה-OLED המרשימים של החברה שיגיעו כולם עם גוף קירור חדש ופנימי שישמור על הפאנלים גם בעת שימוש ממושך - דגם ה-32 אינץ' מציע פאנל QD-OLED, שהוא סוג פאנל מעט שונה מ-OLED שעיקר המטרה שלו היא להפוך את כל העסק למעט זול יותר. דגמי 32 ו-34 יציעו קצב רענון עד 240 הרץ וזמן תגובה של 0.03 אלפיות השנייה. ומה לגבי חלון ההשקה והמחיר? דגמי 32 ו-34 אינץ' צפויים להגיע למדפים במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה (מחירים טרם נחשפו), דגם ה-49 אינץ' יגיע למדפים כבר בחודש אוקטובר הקרוב ומחירו יהיה 1,499 דולר.

לוחות אם מחודשים בסדרת Z790

אסוס חשפה במהלך האירוע שלושה דגמים חדשים של לוחות מבוססי ערכת השבבים Z790 למעבדי דור 12 ו-13 של אינטל. הלוחות החדשים יציעו תמיכה בתקן PCIe 5.0 וב-DDR5. כל הלוחות יציעו תמיכה ביכולות המהרה מרשימות, מערכות ניהול חכם של מערכות הקירור במערכת העושות שימוש בבינה מלאכותית, תמיכה במגוון רחב של חיבורים ויכולות קישוריות עדכניות ועוד. שלושת הדגמים יגיעו לכל אחת מסדרות לוחות האם של החברה, כך שיהיה ניתן להנות מכל הפיצ'רים והתקנים החדשים גם ברמות המחיר התקציביות יותר.

אלה רק חלק מהדברים שאסוס חשפה באירוע ההשקה שלה! מה חשבתם עליהם? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י