הרשמה

רשמים מ-Assassin's Creed Jade ב-Gamescom 2023!

רועי זכה להתנסות עם מה שהוא בעיניי המשחק המסקרן ביותר בסדרת Assassin's Creed מזה שנים

רועי ניסה את משחק המובייל החדש של Ubisoft וזה ממש לא משחק Assassin's Creed סטנדרטי

באחת ההתנסויות היותר מעניינות שהיו לנו השנה בכנס, רועי זכה לשחק במשחק המובייל העתידי, Assassin's Creed Jade, שהולך לקחת את המשחק חזרה לסין, אחרי הביקור האחרון שלה עם סדרת משחקי Assassin's Creed Chronicles. את הבדיקה רועי עשה על מכשיר Samsung Galaxy S23, כך שהוא בדק את המשחק על מסך טוב ומכשיר חזק (זה חשוב להמשך). גם היה אסור לנו לצלם שום דבר, כך שאין לנו תמונות וסרטונים להביא לכם לצערנו.

נתחיל עם הדבר הכי מעניין שיצא לו לספר לי: זה ממש לא משחק Assassin's Creed סטנדרטי. שלא תבינו לא נכון: הריצות, הקפיצות, הטיפוסים וההתגנבויות, כולם שם. הרגעים בין קרב אחד למשנהו מלאים בבסיס ובליבה של מה שהופך את משחקי הסדרה למשחקי הסדרה. גם בדומה למשחקים האחרונים בסדרה (למעט Mirage כנראה), יש מנגנון עליית רמות ושדרוג נשקים כמו שהייתם מצפים. זה גם נכון לגבי העולם הפתוח של המשחק שהיה מלא בהפתעות וסודות ואופציות לחקר מעמיק.

הקרבות לעומת זאת היו אירוע שונה. רועי נלחם בכמה אויבים פשוטים ובבוס שהמפתחים ביוביסופט נתנו לו להתנסות איתו. הקרבות, לפי מה שהוא מתאר, מרגישים כאילו יצאו ממשחק סולז: יש הרבה דגש על דפוסי התנהגות של הבוס, התחמקות בזמן, קאונטרים וחשש אמיתי מהפסד, כשאפילו הוא הפסיד לבוס פעם או פעמיים. בעוד שמבחינה גרפית המשחק נראה מוכן, הוא כן חווה הרבה באגים והרבה תקלות בזמן ההתנסות (שלא נבעו מהפלטפורמה, לפי מה שביססנו בהתחלת הכתבה), אז זה הגיוני שהמשחק צריך עוד זמן בתנור לפני שחרור.

אני אתן ציטוט של רועי לסיכום החוויה: ״אם אתם מחפשים חוויית Assassin's Creed מלאה וקלאסית - זה כנראה לא משחק בשבילכם. אם אתם מחפשים איזה Demon's Souls או משהו בסגנון - זה לא המשחק בשבילכם. אבל אם אתם מחפשים שילוב בין השניים - יש לכם פה משהו שאתם כנראה תאהבו״. תודה רבה ל-Ubisoft ועדלי יונייטד על העזרה בגישה למשחק!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י