הרשמה

רשמים מהדמו המדהים של Black Myth: Wukong ב-Gamescom 2023!

לרועי האן שלנו היה הכבוד לשחק בדמו של אחד המועמדים הכי גדולים לתואר משחק השנה של 2024 במסגרת כנס הגיימינג הגדול של אירופה!

אחד הדמואים היותר טובים של התקופה האחרונה נתן לנו הצצה לאחד המשחקים המצופים ביותר של Gamescom 2023!

לפעמים מגיע דמו שפשוט מפיל אותך מהרגליים - כזה הוא הדמו של Black Myth: Wukong שרועי שלנו זכה להתנסות איתו במסגרת Gamescom 2023. כמו משחקים אחרים ששיחקנו במסגרת האירוע, גם כאן לצערינו אין לנו יכולת להראות לכם תמונות וסרטונים ממה שרועי האן שיחק באירוע, אבל אם אתם מחכים למשחק - תהיו בהייפ.

רועי נלחם בארבעה בוסים במהלך הדמו הזה (הוא ניצח שניים מארבעת הבוסים האלה), כשהדמו התנהל בעיקר בסביבות סגורות. אנחנו עוד לא יודעים אם העולם יתנהג בדומה למשחק עולם פתוח או משחק בסגנון Sekiro לדוגמא, עם אזורים פתוחים ובוסים מוגדרים בכל אזור. מערכת הלחימה של המשחק מאוד מלוטשת, עם יכולת להחליף בין Stances למתקפות שונות ולהשתמש בקסמים של סון ווקונג (מוכר לכם יותר בשם היפני שלו, סון גוקו), כדי לחסל את הבוסים השונים.

מבחינת רמת הגימור של הדמו, אז רועי טוען שהמשחק נראה פשוט מטורף עם זיקה נהדרת למקור ושהוא נראה פשוט ״יוצא דופן בצורה לא תקינה״. הוא הרגיש מוכן מאוד וזה היה אחד הדמואים היותר טובים שהוא ראה בתקופה האחרונה. אני שמתי כאן את הסרטונים שהחברה שחררה לכבוד Gamescom יחד עם Nvidia כדי שתוכלו לראות קצת איך הדמו נראה וגם תבינו עד כמה ההייפ גדול. משחק ברמה מאוד גבוהה שרק צריך כבר תאריך השקה ממשי (ולא סתם קיץ 2024).

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י