הרשמה

להרגיש את המשחק: רשמים מחליפת התחושה של OWO

האם חליפת התחושה של חברת OWO היא הדבר הבא בעולם הגיימינג?

תחושות מעורבות: לקחנו לסיבוב את חליפת התחושה של OWO

חליפת התחושה של חברת OWO הספרדית מבטיחה לספק לנו את היכולת להרגיש דקירות, פצעי ירי ושלל תחושות נוספות בזמן המשחק שלנו, אבל האם מדובר בדבר הגדול הבא או בעוד גימיק חולף? הנה כמה מהרשמים הראשוניים שלי מתערוכת Gamescom 2023.

ב-OWO נתקלתי לראשונה לאחר שחשפה את המוצר שלה, שנקרא גם הוא OWO, בגרסה מיוחדת וחגיגית בהשראת המשחק Assassin's Creed Mirage שיגיע אלינו באוקטובר. את גרסה זו תשיק OWO בבאנדל שיכלול כמובן את המשחק, אבל כבר היום אפשר להזמין לעצמכם את החליפה בגרסת Founder Edition חגיגית שמוגבלת ל-2,000 היחידות הראשונות ותעלה לכם כ-499 דולר, כשגרסה המונית שלא במהדורה מיוחדת תגיע גם היא לשוק בהמשך (לא ממש ברור כמה היא תעלה אבל ככל הנראה מעט זולה יותר מגרסת "המייסדים"). אציין כבר עכשיו שמעבר ל-Assassin's Creed למשל יש גם תמיכה בשלל כותרים גדולים אחרים, בהם Fortnite ו-Pistol Whip, כך שלא מדובר במוצר שמותאם רק לקומץ קטן של משחקים. בחליפה ניתן להשתמש גם במשחקים רגילים וגם במשחקי מציאות מדומה.

החליפה כאמור היא למעשה מה שאני לפחות קורא לו "חליפת תחושה", כזו שאמורה לאפשר לנו להרגיש כל מיני דברים בזמן שאנחנו משחקים במשחקים, ממש כמו מוצרים שכבר יצא לנו לנסות כמו החליפה של חברת Woojer. יחד עם זאת ובניגוד ל-Woojer למשל, ב-OWO מבטיחים שהחליפה שלה, שמעוגנת בכמה פטנטים ונחשבת ל"פורצת דרך" בכל הקשור לצורה שבה היא עובדת, כשהיא מסוגלת לספק לשחקנים את היכולת לחוש תחושות כגון דקירה, ירי, פצע מדמם ועוד. את זה היא עושה על-ידי שימוש במערכת שלמה של מנועים המייצרים פולס חשמלי שמועברים ישירות לגוף שלכם על ידי פדי ג'ל רפואיים. הפלט יכול להרגיש שונה בכל פעם שאתם נפגעים ממשהו במשחק.

החליפה שהיא בעצם כמו חולצת ספורט יושבת מאוד צמוד על הגוף, אבל לשמחתי היא לא הרגישה מסורבלת בכלל, להיפך: מבחינת איכות המוצר נראה שמדובר בפתרון הרבה יותר נוח לשימוש מחליפות אחרות שיש היום בשוק, בעיקר בגלל שהוא יושב ישירות על הגוף (בשביל להשתמש בחליפה צריך להוריד את החולצה על מנת שיהיה קישור ישיר בין הפדים לבין העור שלכם. מצד שני כמובן שזה אומר שמדובר במוצר שדורש הרבה יותר התעסקות מבדרך כלל (הפדים דביקים וצריך לדעת איפה למקם אותם על הגוף על מנת שהתחושות יועברו אל הגוף שלכם בצורה מיטבית). אהבתי מאוד גם את הדרך שבה ניתן להגדיר את החליפה על ידי אפליקציה הכוללת בתוכה את היכולת לשלוט ברמה העוצמה של הפולס החשמלי לפי קבוצות שרירים שונות, כך שניתן ברמת העיקרון להתאים את רמת התחושה שאתם רוצים להרגיש באופן אישי ומדויק לכל משתמש, שזה כמובן תמיד מבורך.

אז איך זה מרגיש בפועל? האמת שכאן הדעות שלי די חלוקות. מצד אחד היה ניתן להרגיש בבירור את הפגיעות השונות שקיבלתי, והיה מאוד מגניב להבין שפגיעה מכדור שנורה מאקדח מרגישה שונה לחלוטין מפגיעה של חץ או סכין. מצד שני לעומת זאת קשה לי להגיד שהתחושה הזו באמת שווה 500 דולר או את הזמן וההתעסקות שמגיעה עם החליפה הזאת (את הפדים למשל צריך להחליף בסופו של דבר ורק זה לא הכי נוח בעולם). כך או כך אני מאמין שהמוצר הזה ללא ספק ימצא את קהל השחקנים שמחפש אותו, ושאם כבר להשקיע בחליפת תחושה, אין ספק שהחוויה שתקבלו עם החליפה של OWO תהיה מהטובות שניתן למצוא כיום בשוק.

מה דעתכם על המוצר המסקרן של OWO? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:31 29.08.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    הרושם המתקבל זה שהטכנולוגיה הזאת בחיתוליה שווה לחכות כדי לקבל מוצר מוגמר ומושלם יותר ובטח גם המחירים טיפה ירדו

  2. 2

       | פורסם ע"י