הרשמה

המשחק Black Myth: Wukong יכלול מעל 80 בוסים ומצב New Game Plus כבר ביום השקתו

רק עוד 89 ימים והוא כאן!

הדקו חגורות, משחק השנה כאן והוא לא בא לעשות חשבון לאף אחד

Black Myth: Wukong, אגדת הסולס-לייק המצופה של Game Science, צפויה להכיל כבר בהשקה שלה למעלה משמונים (!) בוסים שונים, זאת לצד מצב New Game Plus, כך לפחות צייץ ב-X משתמש בשם ignusthewise, שנחשב למקור די אמין בתעשייה.

אני לא יודע מה איתכם אבל מהרגע הראשון שהוא נחשף ועד עכשיו, Black Myth: Wukong נראה כמו אחד ממשחקי המחשב המרשימים ביותר שנוצרו אי-פעם, ועבורי ספציפית מדובר בטענה מוכחת לגמרי הודות לדמו המרשים שלו שיצא לי לנסות לא מעט בכנס Gamescom אליו נסעתי בשנה שעברה.

לצד שני הדיווחים איתם פתחתי את הכתבה נחשפו עוד כמה פרטים מעניינים אודות המשחק, המעניין שבהם לדעתי היא העובדה שהמשחק צפוי לכלול מספר סופים שונים אליהם נוכל להגיע, זאת לצד העובדה שמעבר למעל 80 הבוסים שהמשחק הולך לכלול נקבל גם מעל 160 סוגי אויבים שונים כשכל אחד מהם מפגין יכולות קרב שונות. מבחינת רמת הקושי ועל-פי הדיווחים נראה שהמשחק הולך לכיוון מעט יותר קל בהשוואה לסדרת משחקי Dark Souls - אם תשאלו אותי מדובר בצעד מבורך ונחוץ שללא ספק יאפשר למשחק הזה לקבל הרבה יותר קהל.

חשוב לציין שהרוב המוחלט של הדיווחים האלה לא אומתו בשום צורה על-ידי מפתחת המשחק, שנכון לרגע זה אפילו לא טרחה לפתוח את האפשרות להזמין את המשחק מראש, אם כי הוא כן עלה רשמית לסטים ולחנות המשחקים הדיגיטלית של סוני למשל, מה שעשוי להעיד על כך שבקרוב נקבל פרטים מעט יותר רשמיים אודות המשחק. ההערכה כרגע היא שאותן הכרזות רשמיות צפויות להתרחש באחד מאירועי הגיימינג הקרובים של הקיץ כגון Summer Game Fest שיגיע ב-9 ביוני או באחד מאירועי ההשקה השנתיים של פלייסטיישן ואקסבוקס. המשחק צפוי להגיע לקונוסלות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי ב-20 באוגוסט.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י