הרשמה

הציד האחרון: Hunt: Showdown יקבל עדכון למנוע, יסיים תמיכה לדור הקודם

קהל השחקנים על הדור הקודם יאלץ להיפרד מהמשחק האהוב

העדכון יעביר את המשחק לגרסה החדשה ביותר של מנוע ה-CryEngine, אך באיזה מחיר?

כמעט 6 חודשים אחרי שהוכרז, הסטודיו Crytek חושף כי Hunt: Showdown, משחק המולטיפלייר הפופולרי שלו, יבצע מעבר לגרסה החדשה ביותר של מנוע ה-CryEngine ב-15 באוגוסט. העדכון הגדול צפוי להביא איתו מפה חדשה, ביצועים משופרים, ממשק חדש וכו', אבל - כל הטוב הזה מגיע עם מחיר כבד - סיום התמיכה בקונסולות ה-Xbox One וה-Playstation 4. 

בסרטון ששיחררה החברה מדבר דייב פייפילד (Dave Fifield), המנהל הכללי של המשחק, שם הוא מגדיר את העדכון כ"השקה מחודשת ל-Hunt: Showdown ברמה חדשה לגמרי". המידע הספציפי לגבי העדכון עדיין דל אך המפתחת הבטיחה שתחשוף יותר בשבועות הקרובים דרך סרטוני מפתחים. אלו יכסו את כל מה שצפוי להשתנות בעדכון משיפורים טכנולוגיים לממשק החדש, שינויים למשחקיות ועדכון בנהלים סביב רמאות ושחקנים רעילים. בנוסף, העדכון יוסיף מפה חדשה, הראשונה שמצטרפת למשחק מזה 3 שנים, אך עדיין לא ידוע בדיוק איך היא תיראה או איזו סביבה היא תציג.

כאמור, השקת העדכון אומרת שהשחקנים על הדור הקודם כבר לא יוכלו לגשת למשחק, אך המפתחת מאפשרת העברה של כל הנתונים שלכם לקונסולות החדשות ללא עלות. "אנחנו רוצים להיות ברורים, המשתמשים שלכם וכל מה שמגיע לכם במשחק יחד עם ה-DLC שרכשתם יעברו לגרסה החדשה ללא עלות נוספת כשתהיו מוכנים לבצע את המעבר." לסיום, פייפילד הבטיח "הר של תוכן חדש ופיצ'רים" שצפויים להגיע לקראת העדכון. "אנחנו נרגשים להיות אתכם במסע הזה, ולהוטים לקחת את הצעד החדש והעצום הזה ביחד עם כולכם."

תמיד כיף לראות משחק שקיים כבר זמן מה ממשיך לקחת צעדים קדימה מבחינת טכנולוגיה ותוכן, אבל עצוב לנו לשמוע שזה בא על חשבון קהל השחקנים שעדיין נמצא בקונסולות הדור הקודם. נשמח לשמוע מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י