הרשמה

מה? Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition דורג, יגיע גם ל-Switch

המשחק הקלאסי חוגג השנה 20 ליציאתו, האם יוביסופט מתכננים לנו הפתעה?

האם יוביסופט בדרך לקמבק המפתיע של השנה?

ענקית הגיימינג Ubisoft לא הסתירה בתחילת השנה שהיא בצרות, והיא גם לגמרי לא מסתירה שכדי לצאת מהן - היא משתמשת במיטב הלהיטים שלה כמו חזרה למקורות של סדרת Assassin's Creed בכותר חדש וקומפקטי יותר שיוצא בחודש הבא וחזרתו של ריימן בדמות הרחבה למשחק Mario + Rabbids Sparks of Hope. כעת, הדלפה של דירוג ESRB מרמזת שיוביסופט מתכוונת לתת כבוד לסדרה נוספת.

גולשים חדי עין שמו לב שבשבוע שעבר עודכנו הרשימות של שיטת דירוג הגילאים האמריקאית עם משחק מעניין במיוחד מיוביסופט בשם "Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition". המשחק המקורי אכן חוגג השנה 20 ליציאתו, בתאריך ה-11 בנובמבר. הגרסה החדשה לפי הדירוג אמורה לצאת בפעם הראשונה לכל הקונסלות המודרניות, כולל הסוויץ' והמחשב. עוד לא ברור אם המשחק יצליח להגיע ביום הולדתו של המקורי - אך נראה שהגרסה הזאת אכן תגיע לידינו מתישהו בעתיד.

בנוסף לכל שאר הסדרות שיוביסופט מחזירה - גם Prince of Persia מקבל משחק חדש ממש בתחילת השנה הבאה. למרות שהאופק הקרוב עדיין נקי מאירועים, קל לשער שנינטדו יחזרו ל-Direct הקבוע שלהם בספטמבר, וגרסת 20 שנה למשחק שעוד לא היה זמין על הקונסלות של נינטנדו תיהיה הכרזה מתאימה. שיחקתם במקורי? חושבים שהמשחק השני בסדרה באמת יצא? כתבו לנו בתגובות ותתנו לנו מעט מהאופטימיות שלכם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י