הרשמה

Disaster: Day of Crisis - חי ובועט?

Disaster:  Day of Crisis

Disaster : Day of Crisis, או כפי שהוא נקרא בקיצור, Disaster, הוא משחק שהוכרז לא מכבר לקונסולת ה-Wii ומפותח על ידי Monolith Software, חברת בת של Namco, אשר נרכשה לאחרונה על ידי Nintendo והביאה לנו בעבר את Baten Kaitos Origins הנהדר ואת סדרת Xenosaga.

עלילת המשחק נראית כלקוחה מעונה נוספת בתכנית הטלוויזיה המצליחה, '24': במשחק פעולה/הישרדות זה אתם מגלמים את ריי, חבר לשעבר בכוח הצלחה מיוחד, אשר נדרש לשרוד אסונות טבע אימתניים (באמצעות שלט הקונסולה, כמובן) אשר מחריבים את ארה"ב, תוך כדי שהוא נלחם בארגון טרור אשר מנצל את המשבר לטובתו כדי להשיג לעצמו פצצה גרעינית.

המשחק צפוי לכלול:

  • פיזיקה מתוחכמת ו-ויזואליות מרתקת כדי להמחיש את הקטסטרופה הגדולה.
  • השחקנים ינהגו במכונית לצדי הר געש תוך כדי שהם מתחמקים מרסיסי לבה שמשתחררים ממנו, יתחמקו מהתמוטטות בניין במהלך רעידת אדמה, וייאבקו בשיטפון גדול במטרה לשרוד. לא משנה מה קורה, הרעיון הוא להילחם כדי לשרוד.

למרות ההבטחה, וכפי הידוע לכל מי שעקב אחר המשחק, ההיסטוריה שלו רצופה שפתיים חתומות, ועתידו היה עמום, עד כדי כך שנפוצו שמועות שהמשחק בוטל לגמרי. אבל לאחרונה המשחק קיבל דירוג M מ-OFLC, מה שהזים את השמועות הללו ואף רמז שהמשחק יגיע בקרוב. ואם זה לא מספיק, הנה נחשפות תמונות חדשות ומעניינות למשחק אשר מאשרים עוד יותר שהמשחק חי ובועט.

עדכון: מערכת IGN אישרה את קיומו של המשחק, ואף סיפקה כמה פרטים חדשים, כולל מועד השקה רשמי. הפרטים בת'רד הרלוונטי בפורום נינטנדו.

לצערי, התמונות לא איכותיות, אך הן חושפות פרטים לגבי המשחק, כגון אופי  הגיימפליי, אופן ניצול השלטים במשחק, קטעי מעבר וכד'. אתם מוזמנים להציץ בכל זאת ולשפוט בעצמכם...

מקור: worthplaying.com, שם תוכלו למצוא הרבה תמונות נוספות.

לת'רד המשחק בפורום נינטנדו: Disaster - חי ובועט?

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:02 02.09.2008 | פאק פאק (אורח)

    פאק איזה גרפיקה גרועה

    נראה כמו CS 1.6

  2. 2

    23:36 02.09.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    השתרבבו כמה תמונות ישנות לידיעה

    והישנות גרועות. הוספתי הרבה לידיעה, אך הוסרו ממנה כי כנראה היו מעל ומעבר.

    בת'רד של המשחק העליתי את כל התמונות החדשות והנבחרות. הן בהחלט טובות יותר מהישנות. אבל שוב, זה לא אקס בוקס 360 :)

    רונן.

  3. 3

       | פורסם ע"י