הרשמה

מי זו נשקפת לי? הדמות הראשית של Assassin's Creed מודלפת

הפנים החדשות של העתיד של סדרת משחקי המתנקשים האהובה נחשפות

השאלה האמיתית היא האם נוכל ללטף שועלים ויוביסופט לא מוכנים לענות לנו על זה

בעוד שהעולם (ושמואל) עדיין מתאוששים מהכותר החדש של סדרת המשחקים המצליחה Assassin's Creed מבית Ubisoft, יש שכבר צופים פני עתיד, והעתיד נראה אדום לפי הדלפה חדשה מחשבון הלינקד-אין של אחד מהכותבים הראשיים של סדרת המתנקשים, פייר בודרו (Pierre Boudreau). 

התמונה שהוצגה בפרופיל הלינקדאין שלנו מציגה על רקע אדום ויפני במיוחד את דמותה של אססינית חדשה, המחזיקה חרב סמוראי בידה וברדס אייקוני לראשה. הדלפות קודמות של המשחק כבר הצביעו על העובדה כי אנחנו הולכים לחקור את אחד המקומות העתיקים והעשירים ביותר בהיסטוריה האנושית שאליה כל הייטקיסט או מכור אנימה שואף להגיע - יפן. אם אכן יתברר כי הדמות המסתורית תוביל את המשחק, זו תהיה הפעם הראשונה שבה תוביל רשמית את המשחק מבלי אפשרות בחירה בדמות גברית כתחליף  (סליחה קסנדרה, אנחנו יודעים שאת ה-OG האמיתית). 

עם זאת נראה כי הקושי האמיתי של יוביסופט והגיבורה האלמונית  (מלבד להילחם בפאנבויז רעילים) יהיה להביס את אחד המשחקים האייקונים מבית היוצר של פלייסטיישן והמפתחת סאקר פאנצ' (Sucker Punch) הלא הוא גוסט אוף טסושימה (Ghost of Tsushima) שזכה לשלל תשבוחות, ואף אות הוקרה מטעם האי טסושימה. המשחק יצטרך לעמוד בציפיות הגבוהות שלשחקנים יש מהחוויה כסמוראים המתחבטים האם ללחום בצללים או להישאר אמיתי לעקרונות הסמוראי.

הדלפות נוספות בחודשים האחרונים מצביעות על כך שהמשחק מתתעד להגיע אלינו ב-2024, כך שנראה שבמוקדם או במאוחר ההדלפות יהפכו להכרזות רשמיות בנוגע לגיבורה החדשה של סדרת האססינים. מי ייתן והיא תרענן את סדרת המשחקים הוותיקה ותצבע את המסך של כולנו באדום.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י