הרשמה

צרות בגן עדן: Marvel בדרך לכשלון בקופות וחישוב מסלול מחדש

הרבה תוכניות השתנו מאז שBlade היה מתוכנן לצאת לפני שלושה ימים, ונראה שעוד הרבה בדרך להשתנות

מי יקרא שוב לדגל?

הרבה השתנה מאז שאולפני Marvel הציגו את התוכניות שלהם לעשור הקרוב. בין אם זאת השביתה בהוליווד שהובילה לדחיות והפסקה של הפקות כמו Deadpool 3 ולפיאסקו של ;Blade שהוביל לדחייה של לפחות שנה מתאריכו המקורי בנובמבר 2023, ניכר שמארוול היו צריכים לחשב את המסלול שלהם מחדש. למרות שעוד שום גורם רשמי לא התבטא בנושא, כמה הדלפות מלמדות אותנו מה צופן העתיד, ואפילו החל מהסרט הבא ביקום שיוצא לקולנוע כבר מחר ברחבי העולם חוץ מישראל.

למרות שהטריילרים שלו היו מעולים לדעתי, נראה שהמצב של "המארוולס" שיוצא ביום חמישי לא טוב בלשון המעטה. מכירת הכרטיסים המוקדמת שלו נמצאת כרגע מאחורי מכירת הכרטיסים המוקדמת של "הפלאש", עוד כשלון בקופות שככל הנראה הפסיד לסטודיו שהפיק אותו כסף. הבאז סביבו מפי מי שצליחו להכנס להקרנות מוקדמות שלו גם לא חיובי, למרות שמדווחים כי סצנת אחרי הכתוביות שלו משמעותית ואולי אפילו מכילה רמיזה עבה לאקסמן, שהם הדבר היחיד שבטוח בעתיד היקום הקולנועי.

אחרי שהשחקן ג'ונתן מג'ורס (Jonathan Majors) הסתבך במשפט, במארוול שקלו להלחיף את קאנג אותו הוא מגלם כנבל המרכזי בשלבים הבאים של ה-MCU. בפגישה שהתקיימה דנו מובילי הפרוייקט באפשרויות גיבוי, שכללו בין היתר שימוש בנבל המרכזי של ארבעת המופלאים דוקטור דום. באותה פגישה גם לפי הדיווחים דנו באפשרות של סרט חדש של "הנוקמים" בכיכובו של השחקנים המקוריים, ובכך להחזיר דמויות שכבר מתו כמו איירון מן והאלמנה השחורה.

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל המחשבה של לראות את רוברט דאוני ג'וניור (Robert Downey Jr) בחזרה בחליפת איירון מן דווקא מגניבה אותנו ברמות. מעבר לבאלגן בסרטים האלה, נראה ששאר היקום בדרך להתייצב אחרי שתסתיים השביתה, עם קפטן אמריקה 4 שכבר סיים צילומים ודדפול 3 שממנו שומעים רק חדשות טובות. עדיין מתרגשים מהעתיד של מארוול? חושבים שזה תחילתו של הסוף? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:36 08.11.2023 | צופה מאוכזב צופה מאוכזב (אורח)

    Endgame היה האחרון שעניין מישהו. מאז מילאו בwoke וpc והקהל הצביע ברגליים.
    עד שלא יפנימו את זה חבל על הזמן.

  2. 2

    00:45 09.11.2023 | מאוחר מדי מאוחר מדי (אורח)

    רק עכשיו הם מתחילים להבין שהסרטים שלהם הם פח אשפה.
    אבל לדעתי כבר מאוחר מדי, לאנשים נמאס מסרטי העתק הדבק של woke מחניק ומעיק.

    עצם זה שהם מנסים להחזיר את הקאסט המקורי שעשה את המותג הזה מראה כמה מיואשים הם נהיים, אבל גם ניסיון החייה מחדש על ידי החזרה של הדמויות המקוריות נשמע גרוע כי זה ריק מאותנטיות ומאולץ מדי.

  3. 3

       | פורסם ע"י