הרשמה

מאותתים לאנשהו? Bandai Namco פותחים סטודיו מיוחד למשחקי נינטנדו

נראה שבסטודיו יחכו עד הספרה 2 עם הגז המלא על משחק מריו קארט חדש, אך הרמיזות התחילו כבר עכשיו

Never thought i'd see the day

לא הרבה יודעים, אבל לשתי חברות הענק היפניות נינטנדו ו-Bandai Namco יש שותפות שלא מוצאים בכל יום. אולם שיתופי פעולה בין חברות לפיתוח משחקים נהפכים להיות יותר ויותר פופלארים, אך מפתיע אותנו כל פעם מחדש שעם כמה שנינטנדו חברה שמרנית, היא מרשה לבנדאי לעזור לה לפתח כותרי ענק כמו Mario kart ו-Super Smash Bros. היום החברות עלתה שלב - ואיתה עלו גם הספקולציות.

החברה החליטה להקים סטודיו משלה שיתמקד אך ורק בשיתוף הפעולה עם נינטנדו בשם Studio 2 & Studio S. הטיימינג של ההכרזה מאוד מעניין, מפני שרק עכשיו הסתיים שיתוף הפעולה הידוע האחרון בין החברות עם חבילות ההרחבה ל-Mario Kart 8 שהגיעו לסיומן לאחר תשע שנים של תחזוק. פתיחת הסטודיו מעלה תהיות על מהותה, מפני שמשחק Smash Bros לא נראה באופק וכך גם לא המשך למשחק האחר שהיה בפיתוח משותף - ARMS. עם שמועות על קונסולה חדשה לנינטנדו שיוצאת בשנה הבאה והדהירה של סדרת מריו קארט לעשור שלם ללא משחק חדש, קשה שלא לשער שהכיוון הוא ל-Mario Kart 9.

Mario Kart 8 הוא אחד מהמשחקים הנמכרים ביותר בהסטוריה, ואחד ממשחקי הקארט הטובים ביותר אי פעם - אם לא הכי טוב. עם כמה שיהיה קשה להיפרד ממנו, הגיע הזמן המתאים לכותר חדש בסדרה - במיוחד אם השמועות על קונסולה חדשה מצד נינטנדו עד סוף 2024 נכונות. חושבים שנראה מריו קארט חדש? או שנראה עוד שם תואר מצטרף לכותרת של Mario Kart 8 Deluxe בגזרה  לקונסולה החדשה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י