הרשמה

זה קורה: Batman: Arkham Trilogy מגיע לסוויץ' השבוע, עם רוברט פטינסון

המשחקים יגיעו עם כל ההרחבות בחבילה אחת ענקית לקונסולה של נינטנדו בראשון בדצמבר, עם סקין של רוברט פטינסון בפעם הראשונה

Evening the odds

מעט סדרות משחקים זכו לשבחים שקיבלה סדרת Batman: Arkham, ועוד פחות משחקים זכו להיות מתומחרים באופן הוגן. למזלם של שחקני קונסולת הסוויץ', הם מקבלים ממש בסוף השבוע הזה את שני הדברים האלה ביחד - ועם הפתעה מתוקה שגם הדלפתה לא הרסה לנו את החיוך.

לא רק ששלושת המשחקים יהיו זמינים בחבילה אחת, הם יהיו זמינים עם כל התוכן שיצא להם - כולל הרחבות בתשלום, שיגיעו ב-1 בדצמבר לנינטנדו סוויץ' במחיר של $59.99. המשחקים יגיעו עם הרחבה אחת חדשה בחינם, שהייתה אמורה להיות הפתעה אך הודלפה בטעות בתחילת החודש שעבר, והיא סקין של באטמן בגרסת רוברט פטינסון (Robert Pattinson) מהסרט שיצא בשנה שעברה. הסקין יהיה זמין רק למשחק השלישי בטרילוגיה - Batman: Arkham Knight, ויגיע לפטלפורמות אחרות בזמן אחר.

גרסת הטרילוגיה המשתלמת והסקין נותנים לנו עוד סיבה לחוות את שלושת המשחקים פעם נוספת לקראת החזרה של המפתחת שלהם Rocksteady אחרי שמונה שנים ללא משחק חדש עם Suicide Squad: Kill The Justice League שיצא בתחילת השנה הבאה. נזכיר שהמשחק יקבל אלפא סגורה ממש בימים הקרובים, כך שסוף השבוע הקרוב מלא בתוכן למעריצי החברה.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:01 29.11.2023 | נתי נתי (אורח)

    בתור מי שסדרת המשחקים הזו היא אחד החורים היותר משפילים ברזומה שלו (למרות שחשבתי לתקן את החור הזה בדמות האוסף שיצא לפס4 ב-2018) מישהו יכול להגיד לי למה Arkham Origins לא נכלל באוסף הזה או בכל אוסף אחר?

  2. 2

    16:22 29.11.2023 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    Arkham Origins הוא המשחק היחידי שלא פותח ע"י Rocksteady, והוא היחידי מבין הארבעה הראשיים שלא קיבל פורט לקונסולות הדור הקודם (PS4 XBONE). הוא גם הכי פחות מוצלח, לפחות בעיניי, אז יכול להבין למה הם מעדיפים להתעלם מהקיום שלו ולהתמקד בשיווק של שלושת המשחקים הכי חזקים בסדרה.

  3. 3

    19:20 29.11.2023 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    גיא צודק בהכל אבל חשוב לי להוסיף שזה שהוא הכי פחות מוצלח לא אומר שהוא לא משחק טוב - הוא עומד בפני עצמו כמשחק גיבורי על עם סיפור פנטסטי וכיפי ברמות, פשוט עולם פתוח לא טוב ומשימות צד מעפנות

  4. 4

    00:09 30.11.2023 | נתי נתי (אורח)

    קיבלתי אתכם, תודה על המענה! אני חושב שאני אתחיל איתו (גם הכי נכון מבחינת הסיפור), כי אם הוא הכי פחות טוב, אחרי הטרילוגיה יהיה לי קשה "לחזור" אחרונה. מה גם שאחרי שנבחרתי לאלפא של Suicide Squad אני מרגיש חייב משהו בחזרה לעולם של המשחק :)

  5. 5

    15:28 03.12.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    ראיתי ביקורות רעות מאד מאד לפורט הזה אשמח אם תסקרו זאת וגם את הפורט של הוגוורטס לגאסי לסוויץ שלדעתי הוא הברקה מדהימה

  6. 6

       | פורסם ע"י