הרשמה

הדבר הבא? EA הגישו פטנט על טכנולוגיה המאפשרת לקול שלכם להופיע במשחק

אם חשבתם ש-The sims 5 לא ימכור כמו שצריך - תנסו לחשוב מה האפשרות לשים את הקול של דני קושמרו תעשה למשחק

את מי אתם הייתם מקליטים?

אנחנו כבר רגילים למערכת עיצוב דמויות עשירה ומגוונת כבר בכל סוגי המשחקים, והרבה שאלות נשאלו על מה השלב הבא בתחום. פטנט חדש שרשמה ענקית הגיימינג EA (שבבעלותה סדרות ענק כמו FIFA ששינתה את השם ל-EA Sports FC), The Sims ומשחקי BioWare) אולי עונה על השאלה הזאת.

בפטנט שהוגש ב-28 באוקטובר 2020 ואושר רק בחודש שעבר, תיארה החברה ב-24 עמודים טכנולוגיה המאפשרת להקליט את הקול שלכם או של כל אחד אחר כך שהוא ישמש בסופו של דבר למשחק כקול לדמות מסויימת. הטכנולוגיה עובדת כך שקול מוקלט ל-Synthesizer מסוים, שיעבור ללב הפטנט, מערכת המרת קול מיוחדת שאמורה לעבד את הקול שהקלטתם והלשליך אותו על כל הטקסטים של המשחק בדומה לקול AI שעושים לזמרים מסויימים. מכאן האפשרויות הן כמובן בלתי נגמרות, מעיצוב הדמות שלכם באופן מדוייק עד לרמת הקול במשחק EA Sports FC בשביל מסיבות עיתונאים במצב קריירה מושקע, לדני קושמרו במשחק Sims או הנרי קאביל (Henry Cavill) במשחק Dragon Age הבא למעריצי The Witcher.

עוד לא ברור מתי הפטנט ואם הוא יהיה בשימוש, אבל האופציות שהוא פותח כל כך מרגשות שהיינו חייבים לדווח על זה כבר עכשיו. חושבים שהוא יושק? עם איזה משחק? האם נראה את יצירת הדמויות חוזרת אך הפעם בגדול ב-Mass Effect הבא ונוכל להיות Commander Shepard בעצמנו? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י