הרשמה

באג חדש ב-Baldur's Gate 3 זוכר לכם את הגניבות והביזות

תתביישו לכם

העדכון האחרון הפך את הפשע ללא משתלם

עדכון חדש למשחק Baldur's Gate 3 גרם לחלק מהמשחקים להאט, לגמגם ואף להיתקע לפעמים. בראיון ל-IGN, הסביר אחד המפתחים כי זה בגלל שאנשים אוהבים לגנוב ולבזוז. כל פעם שדמות מבצעת פשע במשחק המערכת רושמת אותה. במידה והגניבה או הפשע לא התגלו על ידי השומרים או על ידי אמצעים קסומים אז הפשע נמחק מהמערכת והדמות יכולה לנשום לחופשי, אף אחד לא יודע שהיא עברה על החוק ואף שומר לא יעצור אותה.

הבאג החדש גרם למערכת לשמור כל פשע שהדמות עשתה, אך לא מחק אותה. בכך, ככל שהצטברו פשעים, כך הזכרון של המערכת התמלא והמשחק החל להיות כבד. מי שממש הלך לחיי הפשע הוא מי שסבל מתקיעות, גמגומים והאטה. גם ב-Baldur's Gate 3, הפשע לא משתלם. העדכון הבא צפוי לסדר את הבעיה ולהחזיר את תאוות הבצע לרחובות המשחק. כאשר המערכת תמחוק את פשעיכם ותמחל לכם, רק צריך לצום 24 שעות. בנוסף לתיקון הבאג הזה, בעדכון החדש יגיעו שיפורים רבים כמו תמיד, וכמובן העדכון לנשיקה של Astarion שמסתבר שהיתה עם באגים. (לא יודע, הייתי עסוק בשוד וביזה, לא היה לי זמן לרומנטיקה).

המפתחת Larian Studios גם הכריזו על עותק פיזי של המשחק בתחילת החודש שיגיע ברבעון הראשון של 2024. העותק יגיע עם מגוון של פריטים יפים לחובבי האספנות, עם דיסקים להתקנה על קונסולות וקוד להתקין במחשבים (כי מי מחזיק כונן דיסקים במחשבים היום?).

המשחק Baldur's Gate 3 נמצא כיום עם למעלה מארבע מאות אלף ביקורות בסטים עם ציון של Overwhelmingly Positive. המשחק הינו מועמד חזק למשחק השנה ואני דיי בטוח שייקח בהליכה עם כל הכבוד לזלדה (מקווה שיתיישן טוב). כל מי שעוד לא שיחק בו פשוט חייב להשיג לעצמו עותק. זה הישג מרשים ביותר למשחק בנישת ה-CRPG השונה והפחות פופולרית במשחקי מחשב. המשחק מכיל מכניקות עמוקות ועצי בחירה מגוונים שהופכים אותו לאחד המשחקים העשירים והמורכבים שיצאו בשנים האחרונות. מי שעוד לא קרא את הביקורת מוזמן לקרוא את המשחק הראשון שקיבל אצלי 10 עגול כאן.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י