הרשמה

מצב ה-LEGO Fortnite הושק רשמית, מזכיר מאוד את מיינקראפט ומושך מיליונים

בטריילר יציאה שלא התבייש להראות כמה מצב המשחק דומה למיינקראפט, חשפו Epic גם דמויות שאף פעם לא קיבלו גרסאות לגו כמו קייבל וגאמביט

אני צריך אותם בסט

כבר דיווחנו בתחילת השבוע בידיוק למה הימים הקרובים הם גורליים בשביל Fortnite והמפתחת שלה Epic. בשלושת הימים האחרונים הושקו למשחק שלושה מצבי משחק שונים בכוונה בסופו של דבר להתחרות במנגון המיני משחקים של רובלוקס. גולת הכותרת, מצב משחק עצום שכולו שיתוף פעולה בין המשחק הענק לחברת הצעצועים העוד יותר ענקית LEGO, הושקה עם טריילר משחקיות ראשון בו נחשף את מה שכולם כבר שיערו - והוא שהמצב יהיה דומה מאוד ל-Minecraft, רק שלא ידענו כמה דומה.

הטריילר הציג כמעט העתקה בוטה למשחק ההשרדות המצליח ביותר בהסטוריה, מחטיבת עצים, בנייה, אויבים מיוחדים בלילה ואפילו שולחנות ייצור דומים באופן באמת מצחיק ל-Minecraft. בכל מקרה, נראה שהמצב מושקע מאוד, עם המון מה לחקור מעל ומתחת לפני הקרקע והמון דברים לבנות כיאה ללגו. הדגש כאן יהיה שונה מפורטנייט הרגיל מן הסתם, ויתרכז בהשרדות עם חברים ולא נגדם, נגד מפלצות בגדלים שונים ואפילו מה שנראה כמו קרב בוס ב-1:27. במידע שנאסף כרגע משחקנים שכבר משחקים במצב נראה שבדיוק כמו במיינקראפט העולם נבנה מחדש באופן שונה, עם כפרים שמעודדים אתכם למצוא תושבים שיעברו אליהם ויתחזקו אותם בעבודות כמו חקלאות.

עוד דגש ענק של המצב הוא הסקינים שזמינים כרגע, וחלקם ממותגים באופן שובר מצחוק. ממותגי לגו קיימים כמו צבי הנינג'ה ומלחמת הכוכבים, ועד לגיבורי על של Marvel שלא חלמנו אפילו שנראה בגרסת לגו ואפילו היוטיובר MrBeast. אני הכי אהבתי את Wolverine zero, Gambit וקייבל, שלא חשבתי שבחיים נראה בגרסת לגו ועוד כזו מושקעת. סטים פיזיים של החברה עוד לא נראים באופק, אך נעדכן אתכם במידה וזה ישתנה. עד אז נשמח לשמוע מה הסקין שאתם הכי אהבתם בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:33 11.12.2023 | בר בר (אורח)

    ייעככהנמחיממחל

  2. 2

       | פורסם ע"י