הרשמה

כל ההכרזות מטקס פרסי הגיימינג לשנת 2023!

טקס פרסי הגיימינג העשירי הסתיים והוא הביא איתו המון הכרזות נהדרות! בואו לקרוא את סיכום הטקס וכל ההכרזות שהגיעו ממנו!

חלון יציאה ל-Hellblade הוצג, DLC חדש ל-God of War Ragnarok מגיע אלינו, SEGA החליטו להפציץ, משחק חדש של בלייד הוצג ועוד הכרזות מדהימות מהאירוע הנהדר של השנה!

טקס פרסי הגיימינג לשנת 2023 הסתיים ובמה שכבר שנים נחשב לטקס האוסקר של תעשיית הגיימינג, קיבלנו כמות נכבדת של הכרזות מדהימות וטריילרים נהדרים למשחקים וסדרות שצפויות להגיע אלינו בשנים הקרובות! הטקס השנה בא אחרי אחת השנים הכי טובות בגיימינג בשנים האחרונות - ברמה שלא ידענו מי יזכה בתואר משחק השנה עד השנייה האחרונה של הטקס. רשימת הזוכים המלאה כבר מופיעה באתר (מוזמנים לקרוא), אבל אנחנו כאן להכרזות עצמן. בואו נראה מה קיבלנו בטקס!

Brothers: A Tale of Two Sons Remake

רימייק לאחד המשחקים היצירתיים ביותר של ג'וזף פארס מגיע ב-28 בפברואר לקונסולות הדור הבא והמחשב האישי. המשחק החדש יביא גרפיקה טובה בהרבה מהמשחק המקורי שיצא לפני עשור.

Pony Island 2: Panda Circus

המשחק הבא בסדרת Pony Island (מבית היוצר של Inscription) הופיע באירוע והוא נראה קריפי, מסקרן, פסיכי וכל מה שאתם מצפים מ-Pony Island. אין לנו עדיין מושג מתי המשחק יגיע (גם העמוד ב-Steam לא יודע לומר לנו את זה).

The Rise of the Golden Idol

משחק חדש הוכרז לקונסולות השונות ול-Netflix. האמת שהטריילר לא הראה לנו יותר מדי, אז נצטרך לחכות ולגלות עוד על המשחק בהמשך.

Usual June

משחק אקשן חדש מבית Finji הוכרז באירוע והוא נראה מאוד ניאוני. המשחק צפוי לצאת ב-2025.

Harmonium: The Musical

משחק חדש ששם דגש מאוד גדול על נגישות הוכרז. הגיבורה של המשחק היא ילדה חירשת שנגררת לעולם של מוזיקה ומשתמשת בתחושות שלה ובמוזיקה כדי להציל את העולם. המשחק יגיע ל-Netflix ו-Xbox Game Pass.

Windblown

משחק חדש מהיוצרים של Dead Cells הוכרז והוא נראה ממש לא רע. הטריילר שילב בין משחקיות לבין סינמטיות באנימציה והוא מציג לנו את משחקיות ה-Roguelike שלו. המשחק יגיע ל-Early Access ב-2024 ל-Steam.

Thrasher

מי מכם שלא שיחק ב-Thumper, לא חווה אימה מוזיקלית בחייו. עכשיו, היוצר של המשחק הכריז על המשחק הבא שלו: Thrasher. זה נראה שהרעיון הכללי של מוזיקה בעולם פסיכדלי יישמר גם כאן, כשהמשחק יגיע ב-2024.

Persona 3 Reload

טריילר חדש לאחד הרימייקים המצופים עליי ביותר ב-2024 הציג לנו את המוצר הדיי מוגמר של Persona 3 Reload. המשחק נראה דיי מדהים, אני חייב לומר ו-Persona 3 Reload יגיע ב-2 בפברואר 2024.

Dave the Diver X Dregde

שני משחקי האינדי הנהדרים משתפים פעולה ב-DLC חדש למשחק הראשון מביניהם. ה-DLC החינמי יגיע ב-15 בדצמבר.

World of Goo 2

אחרי 15 שנה, אנחנו סוף סוף מקבלים משחק חדש של World of Goo! משחק הפאזלים הפופולרי נראה שהוסיף המון אלמנטים חדשים שיעזרו לנו לפתור את השלבים השונים ולספק Goo לעולם. המשחק צפוי לצאת ב-2024.

Metaphor: ReFantazio

המשחק החדש מהיוצרים של Persona 3,4 ו-5 קיבל טריילר דיי גדול ומרשים. הטריילר למשחק שצפוי לצאת בסתיו של 2024 ל-Xbox Series X|S ולפלטפורמות השונות, הציג לנו קצת מהמשחקיות וקצת מהסיפור והדמויות השונות.

Exodus

משחק חדש בכיכובו של מת'יו מקונהיי הוכרז ובדומה לסרט בו הוא השתתף, גם כאן מדובר על הרפתקה בחלל שתשחק עם הקונספט של זמן. הטריילר גם סיפק לנו מראה על המשחקיות שעומדת להיות דומה ל-Mass Effect. אין תאריך יציאה עדיין.

God of War Ragnarok - Valhalla

הנה זה בא: ה-DLC של God of War Ragnarok הוכרז והוא יהיה מצב Roguelike חדש שיפגיש את קרייטוס עם אויבים ישנים וחדשים כאחד. ה-DLC החדש יהיה זמין להורדה בחינם ב-12 בדצמבר (כלומר עוד חמישה ימים!)

Big Walk

משחק מטופש חדש מבית היוצר של Untitled Goose Game הוכרז. אין לי באמת מושג מה לומר עליו, הוא נראה מצחיק, הוא נראה מטופש והוא נראה חמוד מאוד. המשחק צפוי לצאת ב-2025.

Senua's Saga: Hellblade 2

אחרי הופעה מוזיקלית שהציגה לנו את שיר הנושא של המשחק, קיבלנו הצצה חדשה לאחד המשחקים המצופים ביותר מבית Xbox ו-Ninja Theory. המשחק הבא בסדרת Hellblade נראה היסטרי, והוא עומד להיות ככל הנראה אחד המשחקים המרשימים ביותר גרפיקה בדור הזה. הטריילר סיפק לנו גם חלון יציאה של 2024, למשחק שעומד להגיע ל-PC ול-Xbox Game Pass.

KEMURI

הפרויקט החדש של היוצרת של Ghostwire Tokyo הוכרז ואנחנו באמת לא יודעים עליו כלום חוץ מהסלוגן: "See the Unseen".

No Rest For the Wicked

המשחק החדש מ-Moon Studios הוצג באירוע והוא נראה מצוין. No Rest For the Wicked הוא משחק אקשן/תפקידים חדש של החברה והוא נראה מדהים. אנחנו נקבל עוד פרטים עליו במרץ הקרוב.

Sega's New Era

לא אחד, לא שניים - חמישה משחקים חדשים של SEGA שפותחים את העידן החדש החברה הוכרזו! הטריילר היה באמת מדהים והראה לנו משחקים חדשים של Shinobi, Streets of Rage, Golden Axe, Crazy Taxi ו-Jet Set Radio. לומר שאני מתרגש ליציאה של המשחקים האלה יהיה באמת להמעיט בערך של התגובה שלי לטריילר הנהדר הזה.

Dragon Ball Z: Sparking! Zero

טריילר חדש למשחק הבא בסדרת משחקי Budokai Tenkaichi נחשף באירוע והמשחק החדש נראה נאמן למקור, רק עם גרפיקה חדשה והצורות מ-Super. שזה פחות או יותר מה שרצינו לא?

The Casting of Frank Stone

משחק אימה חדש לשחקן יחיד מבית Dead by Daylight ו-Supermassive הוכרז באירוע ויגיע ב-2024.

Visions of Mana

חברים, ההתרגשות לא פוסקת - משחק חדש בסדרת Mana הוצג באירוע והוא נראה מקסים. המשחק החדש צפוי לצאת ב-2024 לכל הקונסולות (למעט ה-Xbox One וה-Switch).

Rise of the Ronin

המשחק של Team Ninja קיבל תאריך יציאה ממשי: ה-22 במרץ, 2024. התאריך נחשף בטריילר חדש ומרשים במיוחד.

OD

הפרויקט החדש של קוג'ימה ו-Xbox נחשף באופן רשמי ואם חשבתם שאתם יודעים לאן זה הולך, אז תחשבו שוב. OD קיבל טריילר פסיכי, ואחד האנשים שעובדים על המשחק הזה יחד עם קוג'ימה הוא לא אחד מאשר ג'ורדן פיל (תברח). קוג'ימה ניסה להדגיש שמדובר במשחק, אבל תהיו בטוחים שזאת תהייה חוויה סינמטית אמיתית.

Jurassic Park Survival

משחק חדש בעולם של פארק היורה הוכרז והוא יהיה משחק הישרדות מגוף ראשון בו נצטרך לשרוד את מתקפת הדינוזאורים השונים על הפארק.

Rocket Racing

משחק מירוצים חדש של Epic Games ישלב בין העולמות של Rocket League ל-Fortnite. המשחק Rocket Racing קיבל טריילר הכרזה סינמטי למדי והואיהיה זמין בתוך Fortnite החל מהיום.

Black Myth WuKong

עוד טריילר חדש לאחד המשחקים המרהיבים ביותר של הדור הנוכחי הוכרז. הטריילר החדש שם דגש רציני על הסיפור ועל הדיבוב של המשחק לאנגלית. המשחק גם קיבל תאריך יציאה סוף כל סוף: ה-20 באוגוסט, 2024.

Suicide Squad: Kill the Justice League

טריילר משחקיות הציג לנו עוד מהסיפור של משחק האקשן החדש, עם מבט על הנבלים (שהם גם הגיבורים של ליגת הצדק). המשחק צפוי לצאת ב-2 בפברואר.

Warframe: Whispers in the Walls

הרחבה חדשה מגיעה למשחק האקשן/אונליין החינמי שפשוט מסרב להיגמר. Whispers in the Walls צפוי להגיע ב-13 בדצמבר לכל השחקנים בחינם על כל הפלטפורמות.

Banishers: Ghosts of New Eden

טריילר חדש ל-Banishers: Ghosts of New Eden הציג לנו עוד קצת מהמשחקיות והסיפור מהמשחק שצפוי לצאת ב-13 בפברואר.

Tales of Kenzera: ZAU

משחק אקשן/פלטפורמה דו-ממדי חדש הוכרז, והוא עומד לעשות משהו שאנחנו כמעט לא רואים - לדבר על המיתולוגיה האפריקאית. המשחק צפוי לצאת ב-23 באפריל 2024.

Lost Records: Blood & Rage

משחק חדש של Don't Nod הוצג ואני מקבל ממנו וייב חריף של Stranger Things. המשחק צפוי לצאת ב-2024.

The First Berserker: Khazan

עולם המשחקים הקוריאני ממשיך להתפתח עם משחק אקשן חדש, המבוסס על המותג Dungeon & Fighter. המשחק נראה ממש לא רע, עם שילוב נהדר בין גרפיקת Cell-Shade לסגנון אנימה. המשחק ייצא לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

Final Fantasy VII Rebirth

טריילר קצר ומתוק לזוכה בתואר המשחק המצופה ביותר בטקס הציג לנו את מוזיקת הנושא של המשחק. המשחק עומד לצאת בתאריך המיוחד ביותר שהוא יכל לבחור לעצמו: ה-29 בפברואר, 2024.

Honkai Star Rail

עוד טריילר ל-Honkai Star Rail הוצג באירוע. בשלב הזה אני לא בטוח למה החברה צריכה בכלל להוציא כסף על מארקטינג.

Skull and Bones

ה-16 בפברואר. זה התאריך שכרגע יש לאחד המשחקים שקיבלו את הכי הרבה דחיות שאני זוכר לאחרונה. בטא סגורה תהייה זמינה קרוב להשקה של המשחק.

Marvel's Blade

אחת ההפתעות הגדולות ביותר של האירוע: משחק חדש של Blade הוכרז! המשחק החדש יפותח על ידי Arkane Studios. המשחק הוכרז לכבוד חגיגות ה-50 למותג, הוא יהיה משחק אקשן לשחקן יחיד, יתנהל בפריז ויהיה משחק מגוף שלישי.

Last Sentinel

טריילר סינמטי לחלוטין למשחק חדש מבית היוצר של מפתחים מרוקסטאר. 

The First Descendant

משחק האקשן החדש מבית Nexon לקיץ 2024. הטריילר היה נראה דיי מדהים אני חייב לומר.

Zenless Zone Zero

Hoyoverse עומדים לנסות להשתלט על העולם בפעם השלישית, הפעם עם שמקבל טריילר מרשים ביותר, אני חייב לציין. המשחק החדש של החברה הסינית יגיע אלינו ב-2024.

Mecha Break

או, לקח לכם זמן עד שהבאתם לי את ה-Mechs. משחק הרובוטים הענקיים החדש מגיע לקונסולות השונות והמחשב האישי, עם אלפא טסט בקרוב.

Den of Wolves

משחק חדש מהיוצרים של GTFO הוכרז, למרות שלא קיבלנו יותר מדי מידע מהטריילר החדש שהוצג לנו.

Exoborne

משחק יריות עולם פתוח הוכרז באירוע. חוץ מטריילר סינמטי לא קיבלנו יותר מדי מידע.

Asgard's Wrath II

טריילר למשחק ה-VR הבא בסדרת Asgard's Wrath הוצג לנו באירוע. המשחק יהיה זמין ב-15 בדצמבר.

Fallout Amazon Prime

טריילר חדש לסדרת הטלוויזיה של Fallout מראה לנו קצת מהסדרה שצפויה להגיע באפריל.

Light No Fire

טוב, אני מקווה שאתם מוכנים: Hello Games (היוצרים של No Man's Sky), מכינים לנו משחק חדש לחלוטין, עם כוכב שהם הולכים ליצור באופן רנדומלי עבור כל ריצה של שחקני מולטיפלייר. הטריילר היה מאוד מרשים והציג לנו הרבה אלמנטי משחקיות שונים, אבל עם החברה הזאת אי אפשר להיות בטוחים. 

Stormgate

טריילר חדש למשחק ה-RTS הציג לנו הכרזה על Early Access למשחק בקיץ של 2024.

Final Fantasy XVI Echoes of the Fallen\The Rising Tide

הסיפור של Final Fantasy XVI מתרחב עם פרקים חדשים, בוסים חדשים, אזורים נוספים ועוד. Echoes of the Fallen יהיה זמין לקנייה כבר מהיום, The Rising Tide יגיע בשנה הבאה.

The Finals

טריילר חדש לעונה הראשונה של The Finals הציג לנו עוד קצת מהמשחקיות של אחד המשחקים העולים הגדולים ביותר של התקופה האחרונה. המשחק החינמי יהיה זמין להורדה... היום!

Monster Hunter Wilds

משחק Monster Hunter הוכרז! המשחק החדש שיגיע לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי יגיע ב-2025 והוא מצטרף לעוד משחקים נהדרים שצפוים לצאת באותה השנה. Monster Hunter Wilds נראה שישלב מכניקות מ-World ו-Rise ועוד מידע יגיע בקיץ של 2024.

זהו! תם טקס פרסי הגיימינג! כפי שציינתי קודם, רשימת הזוכים המלאה כבר באתר (מוזמנים לקרוא על כולם כאן בכתבה), אבל נשמח לשמוע אתכם ומה אתם חושבים על ההכרזות! בעיניי זה היה יופי של טקס עם הכרזות מעולות וייצוג נפלא של כל החברות הגדולות (למרות שהופתעתי מאוד מכך שההכרזה על GTA VI לא הייתה כאן), אבל מה אתם חושבים על הטקס וההכרזות? ספרו לנו בתגובות כאן או ברשתות החברתיות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:11 08.12.2023 | אג'ה אג'ה (אורח)

    לא ציפיתי ל-World of Goo 2, ההפתעה הכי גדולה שלי

  2. 2

    12:14 08.12.2023 | Omri Tahar Omri Tahar (אורח)

    שמואל ויתר הצוות היקר - תבורכו חבורה של תותחים.
    מדי שבוע שאני נכנס לאתר כדי שתעשו לי סדר בחדשות הגיימינג וכמו תמיד אתם עושים מעל ומעבר. תודה רבה רבה.

  3. 3

    22:13 08.12.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    זה מה שאני משתדל לעשות ב-7 שנים האחרונות :)

    שמח שאתה נהנה מהעבודה שלנו!

  4. 4

    15:25 10.12.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    תודה רבה לך שמואל על כל העבודה הקשה אני אישית מאד שמח לראות שיש משחק חדש של GOLDAN AXE טוב לראות שמשחק הארקייד המשובח הזה מקבל כבוד מחדש

  5. 5

    21:30 10.12.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    בוא פשוט תקשיב לתגובה שלי בלייב:

    https://youtube.com/clip/UgkxwAbyVRqiFh61ywg8nS12uiewlbAaaJ4j?si=2EC1SaCFdpO7xgvI

  6. 6

    23:45 10.12.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

  7. 7

       | פורסם ע"י