הרשמה

השקה מוקדמת מהצפוי? Marvel's Blade של Arkane נמצא בפיתוח כמעט שנתיים

המשחק הבא של Arkane Lyon הוכרז בטריילר מינימלי, אבל יכול מאוד להיות שהוא עמוק הרבה יותר בפיתוח

כבר בא לנו לשים את השיניים שלנו על המנה הזו

לא הרבה הכרזות מטקס פרסי הגיימינג עשו הרבה רעש השנה, אבל זה ממש לא הסיפור עם Marvel’s Blade. המשחק הבא של Arkane Lyon, שהביאו לנו משחקים כמו Dishonored ו-Deathloop, הוכרז בטריילר סינמטי מלא בסטייל והעלה הרבה מאוד שאלות על האקסקלוסיביות שלו לקונסולות ה-Xbox או על העובדה שהוא המשחק הראשון של המפתחת בגוף שלישי. עם המידע החדש הזה - סיכוי לא רע שאנחנו קרובים הרבה יותר ממה שחשבנו ליום בו נדע לענות על השאלות האלה.

מעצבת הקמפיינים הוותיקה של הסטודיו דנה נייטינגל (Dana Nightingale) עדכנה בחשבון הלינקדין שלה שהיא עובדת על המשחק מאז ינואר 2022. לא ברור כמה זמן המשחק היה בתהליך של טרום פיתוח, וסביר מאוד להניח שכחלק מהעבודה שלה היא גם הייתה שותפה בשלב הזה, אבל כשבחודש הבא נציין שנתיים מאז ינואר 2022 אפילו יותר סביר להניח שהמשחק כבר נמצא בפיתוח מלא כמות זמן יפה.

Blade השתגר ברשימת המשחקים המצופים שלי אחרי הטריילר, ולמרות שהיה סינמטי הדגש על ארסנל הנשקים של גיבור העל הספיק לי כדי להבין שהמשחק ככל הנראה יהיה יותר קרוב ל-Deathloop בגישה שלו למשחקיות - וכל מי ששיחק בו יודע בדיוק כמה אדיר הפוטנציאל של הרעיון. חושבים שהמשחק קרוב אלינו? האם נראה אותו מתמודד על משחק השנה ב-2025 מול GTA VI או Wolverine? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י