הרשמה

מוד חדש ל-Palworld משנה את עולם המשחק לפוקימון, ומגשים חלומות למליונים

רוצים אתם להיות גיבורים? הכי שבעולם?

ונתפוס את כולם

על ההצלחה הפנומנלית של Palworld כבר כתבנו באתר. המשחק שממשיך להביא נתונים חלומיים שאף אחד לא דמיין שיגיע אליהם ככל הנראה הגיעה לאחד מרגעי השיא שלו היום - כשנחשף כי כמה אנשים מוכשרים במיוחד הצליחו להפוך אותו ממשחק חלומות להגשמת פנטזיית ילדות של, אממ, כולם.

היוטיובר האוסטרלי Toasted שיתף בחשבון הטוויטר שלו כי מכין ברגעים האלה סרטון על מוד שלוקח את העולם היפה של Palworld ושם לו סקין עוד יותר יפה של סדרת האנימציה האייקונית של Pokemon. עם מודלים מדוייקים להחריד של אש, פיקאצ'ו ואפילו צוות רוקט, נראה כי המוד הזה הוא הגשמת חלום ילדות של כל מעריץ Pokemon. 

עד כאן הייתה חגיגה - אבל יש לציין כמה עובדות חשובות. המשחק הושק ללא תמיכה במודים, מה שיעלה המון קשיים בלהוריד את המוד. קישור למוד כרגע לא קיים גם, אך הסרטון דינמי מספיק כדי להגיד כמעט בוודאות שמדובר במוד קיים (אם לא, זוהי עריכת וידאו מהמרשימות שראינו). מן הסתם שמבחינה חוקית המוד גם יתקל בקשיים, כשבניגוד לכתבה ששמואל פרסם, כאן לחברת הפוקימונים יש את כל הזכויות לבטל את המוד הזה ולהסירו מהאינטרנט. בכל מקרה, כנראה שנצטרך להמשיך לחכות עד האין סוף ומעבר לו בשביל משחק פוקימון מושקע.

כבר שיחקתם Palworld? מה אתם חושבים על המשחק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י