הרשמה

״תחייה מחודשת״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש פברואר

אחד החודשים הכי מעניינים של 2024 הגיע מוקדם מהצפוי. בואו לקרוא על המשחק הגדולים של חודש פברואר!

חודש פברואר מביא לנו סנדוויץ׳ של משחקים מסקרנים (כל אחד מסיבתו שלו) שנמצאים בין שני משחקי תפקידים ענקיים שיוצאים בתחילת ובסוף החודש

שירימו יד כל מי שחשב שתחילת 2024 עומדת להיות כזאת היסטרית מבחינת משחקים מעולים. אני פשוט רוצה לדעת כמה חרטטנים יש לנו מבין קוראי האתר. פתיחת 2024 הייתה פשוט היסטרית, עם כמעט 0 אכזבות והצלחה אחרי הצלחה: Tekken 8 (ביקורת עולה ב-3 בצהריים, אני מזכיר) הוא אחד ממשחקי הלחימה הטובים בשנים האחרונות, המשחק החדש בסדרת Yakuza עושה פלאים עבור הסדרה, המשחק החדש של הנסיך הפרסי היה מהמפתיעים שראינו מ-Ubisoft המודרנית והרימאסטר ל-The Last of Us Part II גם דאג להביא לנו יופי של מצב Roguelite כדי לרצות את השחקנים השונים. עכשיו אנחנו מגיעים לפברואר שעומד להיות מאוד מעניין.

לצד כמה משחקים גדולים עם הרבה הייפ מאחוריהם, יש לנו גם כמה משחקים עם פוטנציאל אכזבה גדול מאוד. האם אנחנו עומדים להיות מופתעים שוב, או שמא פברואר 2024 עומד להיזכר כאחד החודשים הכי שנוים במחלוקת בשנת הגיימינג הנוכחית? יש לנו רק דרך אחת לגלות.

Granblue Fantasy: Relink -  PS4, PS5, PC

סדרת Granblue Fantasy מזמן כבר לא הסדרה הקטנה והצנועה שהיא התחילה ממנה. CyGames מביאה עכשיו את הסדרה לז'אנר האקשן/תפקידים, כשהמשחק החדש של החברה ייקח את הגיבורים האהובים של הסדרה למשימות שתוכלו לבצע לבד או עם חברים. המשחק החדש נראה דיי מהמם, כשהאפקטים נהדרים, העיצוב האמנותי מרשים למדי והאקשן - לפחות ממה ששיחקתי ממנו בדמו - הצליח לאתגר אותי ולהשאיר אותי בעניינים, הרבה בזכות הקומבואים והמתקפות המשולבות של הדמויות שלנו. בכלל, Granblue Fantasy ברצף נהדר עם משחק הלחימה Rising ועכשיו Relink. יום טוב לאהוב פנטזיה יפנית.

המשחק צפוי לצאת היום, ה-1 בפברואר.

Persona 3 Reload - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחד הרימייקים הכי מצופים של השנים האחרונות. Persona 3 הוא אחד המשחקים האהובים, אך גם שנוים במחלוקת בסדרה. הסיפור שעוקב אחרי השעה האפלה והמסתורין סביבה וסביב טארטרוס, המבוך הענק שעולה מהאי מעשה ידי אדם שאנחנו גרים בו פשוט נהדר, הדמויות נהדרות והאלמנטים שקשורים לבניית יכולות חברתיות גם כן כיפיות, אבל המשחקיות הרפטטיבית בתוך טארטרוס גרמה לטעם קצת חמוץ בפה של חלק מהמעריצים. הרימייק החדש של Persona 3 עומד להעצים את התחושות הללו מצד אחד, אבל גם ינסה לשפר חלק מהאלמנטים השונים שהפריעו לשחקנים.

טארטרוס קיבל מראה יותר מושך ומעניין, הדיבוב קיבל חיזוק והוא נשמע יותר טוב, המשחק כמובן שנראה הרבה יותר טוב עם מראה שהולך לכיוון של Persona 5 ורמת הקושי קצת עלתה עם בוסים מיוחדים שיגרמו לשחקנים לנצל אפילו יותר את המכניקות הספציפיות של Persona 3. אני יכול לומר לכם שכבר התחלתי לשחק במשחק ואני... לא קהל היעד שלו (הגיוני בהתחשב בעובדה ש-P3 הוא כנראה המשחק הכי פחות אהוב עליי בסדרה). מזל שאור מסקר אותו אם ככה.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בפברואר ול-Xbox Game Pass ביום השקתו.

Suicide Squad: Kill the Justice League - PS5, Xbox Series X|S, PC

ומאחד המשחקים המצופים ביותר, לאחד המשחקים עם פוטנציאל האכזבה הגדול ביותר החודש. Suicide Squad: Kill the Justice League היה נראה בהכרזתו כמו משחק ענק שאנחנו נוכל ליהנות ולבלות ממנו - בעיקר כשמדובר במשחק בעולם של ארקהאם. משחק בו נוכל להילחם נגד ליגת הצדק, על כל גיבוריה, כשאנחנו בוחרים לשחק כאחת הדמויות מיחידת המתאבדים הפופולרית. אבל עם כל סרטון, כל הכרזה, כל הסבר וכל אירוע, ההייפ הלך ודעך. השיא (או השפל יותר נכון) היה עם ההכרזה על כך שמבקרים לא קיבלו את המשחק לביקורת מראש ועל הנפילה של השרתים לאלו שקנו את המשחק ב-Early Access בעקבות באג, כשבכך הם הרסו את הסיבה המרכזית לקנייה של הגרסאות היקרות יותר של המשחק.

האם משחק האקשן/קו-אופ החדש הזה נועד לכישלון מההתחלה? האם אין מצב שבמשחק הזה יהיו בוסים מעניינים, סיפור מרתק, דיאלוגים מרשימים וסצנות מהממות? אנחנו יודעים שזו אולי הופעתו האחרונה של קווין קונרוי בעולם הגיימינג בתור באטמן - זאת המורשת האחרונה שלו? אני מאוד מקווה שהמשחק יגיע, הביקורות ייצאו וכולנו נתבדה. בינתיים נשאר לנו לחכות למחר.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בפברואר.

Foamstars - PS4, PS5

המשחק החדש מבית Square Enix הוא פשוט הניסיון של החברה ליצור Splatoon עבור סוני. באמת, אין לי אפילו דרך נוספת לתאר את זה: זהו משחק אונליין של 4 על 4, בו שתי קבוצות מתחרות על מי תוכל לכסות כמה שיותר מהזירה בצבע בקצף. המשחק מלא בסטייל ונראה ממש חמוד, אבל אני שואל את עצמי באמת: האם יהיה למשחק הזה יתרון גדול על פני המשחק האדיר של נינטנדו? האם קהל היעד של סוני בכלל מוכן למשחק שכזה? נחכה ונראה. במקסימום יש לנו את Side Order ב-22 בפברואר שמגיע ל-Splatoon 3.

המשחק צפוי לצאת ב-6 בפברואר ויגיע למנויי ה-PS Plus ביום השקתו.

Helldivers II - PS5, PC

נשארים עם סוני. Helldivers II מציג לנו אווירה שונה לגמרי מזו של Foamstars: משחק ההמשך ל-Helldivers מ-2015 משנה את הפרספקטיבה של המשחק לגוף שלישי (המשחק המקורי היה כולו משחק ממבט עילי), ויאפשר לנו לחקור עולמות עוינים עם חברים כשאנחנו יורים ומגנים אחד על השני בזמן הקרבות שנצטרך להתמודד איתם. בעוד שהמשחק הקודם שדיברתי עליו נראה כמו הימור טוטאלי של סקוור וסוני, כאן המשחק דווקא נראה כמו שוטר סולידי מאוד עם אופציות נהדרות למשחק עם חברים. יהיה מעניין לנסות אותו כשהוא ייצא.

המשחק צפוי לצאת ב-8 בפברואר.

Banishers: Ghosts of New Eden - PS5, Xbox Series X|S, PC

Banishers: Ghosts of New Eden הוא המשחק שאנחנו תמיד שוכחים. לא משנה איזו כתבה או סרטון עשיתי עם יוצרי תוכן אחרים לגבי 2024 ומה שהיא צפויה להביא איתה, תמיד שכחנו להזכיר את המשחק החדש של Don't Nod. אם להיות כן איתכם - אני באמת לא מבין למה. משחק האקשן החדש של יוצרת המשחקים הצרפתית נראה פשוט מהמם, כשהשליטה בצמד השחקנים שלנו נראית נהדר והקונספט הסיפורי של זוג שמופרד בין עולמות החיים והמתים משתלב בצורה לא רעה בכלל עם המשחקיות. תוסיפו לכך גרפיקה יפה ואם יהיה כאן גם סיפור מרגש ומוזיקה טובה, יש כאן סיכוי לסוס שחור אמיתי של 2024.

המשחק צפוי לצאת ב-13 בפברואר.

Tomb Raider I–III Remastered - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

הסיבה שאני שם את המשחק הזה ברשימת משחקי החודש היא נטו בגלל הערך הנוסטלגי. הטרילוגיה המקורית של Tomb Raider חוזרת עם גרסת Remastered חדשה שמציגה גרפיקה משופרת, שימוש ביכולות גרפיות שלא היו זמינות בעבר ובונוסים שונים למי שקונה את הטרילוגיה. בתכל'ס? אני לא מתרגש יותר מדי מהטרילוגיה הזו - אני חושב שהטרילוגיה החדשה (למעט המשחק האחרון), היא הטרילוגיה האייקונית והטובה יותר, אבל אני שמח עבור כל בן אדם שמתרגש מהחזרה ללארה קרופט המקורית. תבלו עם הטי-רקס.

המשחק צפוי לצאת ב-14 בפברואר.

 

יש לי יום הולדת ב-15 בפברואר, אבל לא יוצא משחק שווה באותו היום אז הנה תמונה של ארנב מגוגל :(

Mario vs. Donkey Kong - Nintendo Switch

ה-Switch נמצא בשלהי הקריירה שלו. אין באמת מנוס מזה. הדיבורים על ה-Switch הבא ממשיכים בכל הכוח, כשלא עובר יום בלי "חדשה מרעישה ומדויקת במיוחד שסותרת את החדשה המרעישה והמדויקת במיוחד מאתמול!". מצד שני, זה שה-Switch מגיע לסוף הדרך גם אומר שנינטנדו יכולים להביא לנו משחקים מאוד לא שגרתיים. זהו המצב גם עם Mario vs. Donkey Kong, הרימייק למשחק ה-GBA החמוד שעוקב אחרי הניסיונות של מריו להשיג חזרה את צעצועי המיני-מריו שלו מדונקי קונג שגנב אותם ממנו. הרימייק החדש מציג גרפיקה צבעונית ומקסימה, יחד עם שלבים חדשים ואפילו קו-אופ.

המשחק צפוי לצאת ב-16 בפברואר.

Skull and Bones - PS5, Xbox Series X|S, PC

עוד משחק סופר מסקרן. Skull and Bones הוא אחד המשחקים שנדחו הכי הרבה מבלי פשוט למות שראיתי מזה הרבה זמן. המשחק שנבנה כסוג של המשך רוחני לעולם הפיראטים של Black Flag נדחה ונדחה ונדחה כשנראה שאין יציאה של המשחק באופק. עכשיו אנחנו סוף סוף יכולים לשחק במשחק האונליין הזה של יוביסופט ולראות האם חוויית השיט, בניית הספינות, קרבות ימיים, מציאת אוצרות ועוד, היו באמת שוות את כל הציפייה והזמן הזה, או שאת המשחק הזה נרצה להשאיר בצד וללכת לשחק Sea of Thieves על ה-Xbox במקום. אני רק מקווה שאם הוא יהיה לא טוב אנשים לא בטעות ישכחו את הנסיך הפרסי שהיה פנומנלי.

המשחק צפוי לצאת ב-16 בפברואר.

Pacific Drive - PS5, PC

אביחי שלנו כבר דיווח על המשחק הזה כאן באתר ובצדק: מדובר באחד ממשחקי האימה המעניינים שראינו בשנים האחרונות. הסיפור לפיו חומה גדולה המונעת חומה גדולה מאנשים להכנס לאזור כלשהו, או ממשהו נורא הרבה יותר לצאת הוא סופר מסקרן. המשחק שואב כאן הרבה השראה מסימולטורי נהיגה שבהם הרכב יגיב ויפעל לפי המצב שלו, כשפנצ'ר בגלגל יגרום לרכב להחליק, מחסור בחלפים או תקלה במנוע תקשה על נהיגה ועוד. המשחק גם מאפשר לשחקן לצאת מהרכב ולחקור את האזור שמסביבו במטרה לגלות מה לעזאזל הולך כאן ואיך הוא יכול לשרוד ואולי להצליח לברוח. נראה נהדר, לפי דעתי.

המשחק צפוי לצאת ב-22 בפברואר.

Promenade - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

לקח לנו זמן להגיע למשחקים שכאן רק כי שמואל רוצה שהם יהיו כאן, לא? Promenade לא נראה כמו אחד המשחקים הגדולים של החודש, אבל הוא משחק מעניין מחברה קטנה שאני חושב שחובבי פלטפורמינג ישמחו לנסות. הסיפור של המשחק נשמע מקסים (תיקון של מעלית ענקית), והקונספט של משחק פלטפורמה עם חידות תמיד קוסם לי. גם אם המשחק נשמע לכם מעניין אבל יש לכם יותר מדי משחקים לשחק החודש, לא נורא - יש דמו שתוכלו לנסות ב-Steam. מקסימום תתאהבו.

המשחק צפוי לצאת ב-23 בפברואר.

Final Fantasy VII Rebirth - PS5

משחק מיוחד חייב תאריך יציאה מיוחד.

המשחק הקודם בטרילוגיית הרימייק של Final Fantasy VII הייתה בעיניי הגשמת חלום של ממש. אחד מהמשחקים האהובים עליי בכל הזמנים מקבל את הטיפול שהוא תמיד היה צריך ותמיד רצה, כשסיימתי אותו עם דמעות בעיניים וציפייה להמשך מחוץ למידגארד (בעצם החלק האהוב עליי ב-Final Fantasy VII). ההכרזה על החלק השני גם חשפה פרט אפילו יותר מעניין: המשחק נקרא Remake כי הוא בעצם מספר מחדש את הסיפור של Final Fantasy VII עם שינויים ותוספות מדהימות. מהנקודה הזאת, אתם גם יכולים להבין את ההתרגשות שלי לקראת יציאת המשחק הבא.

המשחק הבא ימשיך את הסיפור של Final Fantasy VII Remake, כשאנחנו עומדים לחוות עוד אירועים מרגשים ולהיכנס לעוד אזורים שתמיד רצינו להגיע אליהם שוב: Golden Saucer המהמם, חוות הצ'וקובואים שתיתן לנו את האופציה לרכב על צ'וקובו ברחבי העולם שמחוץ למידגארד ואפילו לחזור לניבלהיים - שם הכל התחיל עבור הגיבורים שלנו. אני לא יודע אם הסצנה עם ארית' עומדת להופיע במשחק הזה אבל אני מתכונן לחוויה מדהימה - כזאת שתגרום לי לקלל את העובדה שמדובר בטרילוגיה ואני צריך לחכות למשחק האחרון שמי יודע מתי הוא ייצא.

המשחק צפוי לצאת ב-29 בפברואר. ואני מצפה לחבילת אספנים ליום הולדת, תודה.

זהו! אני אוותר הפעם על רשימת משחקים קטנה יותר, כי כבר עברנו המון משחקים ואין סיב- סתםםםםם, נראה לכם?! הנה עוד כמה משחקים ששווה לכם להסתכל עליהם החודש, אם כל מה שכתבתי עליו קודם לא הספיק לכם:

  • Last Epoch סוף סוף יוצא מ-Early Access ב-21 בפברואר.
  • הרימייק ל-Brothers: A Tale of Two Sons מגיע לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי ב-28 בפברואר.
  • כפי שכתבתי קודם לכן, ההרחבה הסיפורית Side Order, מגיעה ל-Splatoon 3 ב-22 בפברואר.
  • ממש בקטנה: Riviera: The Promised Land מגיע ל-Switch ביפן ב-28 בפברואר.

זהו! זאת רשימת משחקי חודש פברואר שלנו כאן ב-Vgames! בהמשך היום תעלה גם הביקורת שלי ל-Tekken 8 אז אתם מוזמנים ללכת לקרוא אותה כשהיא תעלה ב-3 בצהריים. נתראה בחודש הבא!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:23 01.02.2024 | אור אור (אורח)

    בתקווה אני מסיים היום את persona 3 reload

  2. 2

    17:40 01.02.2024 | Roy Roy (אורח)

    מה בדבר JUJUTSU KAISEN CURSED CLASH? שחכת לציין אותו :)

  3. 3

    03:32 02.02.2024 | לא שכח לא שכח (אורח)

    הוא לא שכח לציין את המשחק של JJK, משחקי CASH GRAB טיפוסיים של בנדאי פשוט לא ראויים לציון.

  4. 4

    15:11 06.02.2024 | אורח אורח (אורח)

    לא שווה התיחסות בכלל הג׳וג׳וטסו עדיף לחכות לדרגון בול זי

  5. 5

       | פורסם ע"י