הרשמה

ה-Switch היא הקונסולה המצליחה ביותר ביפן, נושקת ל-140 מיליון גלובאלית

מקונסולה שאף אחד לא שם עליה - לאחת הקונסולות הכי מצליחות בכל הזמנים

החברה גם מכוונת ישר לראש הטבלה, כשהמטרה המרכזית בשנה הזו היא לעקוף את ה-PS2 כקונסולה הנמכרת בכל הזמנים

זוכרים את ההתחלה של ה-Nintendo Switch? כי אני זוכר.

הייתי צריך להתווכח עם אנשים שאמרו שאין לקונסולה הזו משחקים, אנשים שתהו למה בכלל לקנות קונסולה חלשה שכזאת כשיש PS4 ובאופן כללי זלזלו במכשיר ובמשחקים שלו. 7 שנים לאחר ההשקה המקורית שלו ואנחנו ניצבים בפני אקורד הסיום של אחת מהקונסולות המצליחות ביותר בכל הזמנים.ֲ 

הנתונים האחרונים מהדו"ח הפיננסי של נינטנדו מראים מספרים פשוט פנומנליים של הקונסולה הקטנה של נינטנדו: ה-Switch מכר 139.36 מיליון יחידות על כל סוגיוֲ ברחבי העולם, כש-33.34 מיליון מהן ביפן לבדה. אגב, זה גם אומר שזו הקונסולה המצליחה ביותר אי פעם ביפן, כשהיא עוקפת את ה-Gameboy Color וה-Gameboy עם 32.47 מיליון יחידות ביפן.

עוד ב-Vgames:

אגב, נינטנדו מכוונת למכור 15 מיליון יחידות בשנה הפיסקלית הקרובה (כלומר עד סוף מרץ הנוכחי), מה שאומר שהיא גם מכוונת (לא יודע אם גם מצפה) להפוך את ה-Switch לקונסולה המצליחה בכל הזמנים ולעקוף את ה-PS2 שיושב כרגע על 155 מיליון יחידות שנמכרו. למרות שזה נראה שהשנה הנוכחית של ה-Switch כנראה תהייה גם האחרונה שלו, החברה מסרבת לדבר או אפילו להזכיר את האופציה של מכשיר המשך עדיין.

מבחינת משחקים, השנה אנחנו צפוים לקבל כמה וכמה משחקים מעניינים ל-Switch, כמו רימייק מלא ל-Paper Mario: The Thousand-Year Door המהמם, משחק חדש המתבסס על הנסיכה פיץ' בדמות !Princess Peach: Showtime, ורימייק נוסף ל-Luigi's Mansion 2. בעצם נתתי פה כמה רימייקים (לא כולל זה שיוצא החודש), אז אני מקווה שבאירוע נינטנדו דיירקט שבתקווה יגיע כמה שיותר מהר, נקבל כמה משחקים מעניינים שיוצאים השנה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י