הרשמה

כן, גם אני עומד לדבר על הסקר של סוני - וכן, זה בגלל Bloodborne

ממה אתם מפחדים סוני? חושבים שאין לנו מספיק Insight כדי לראות מה שכחתם לשים בסקר?

ההשמטה של Bloodborne בסקר משחקי ה-PlayStation של סוני לא נעלמה גם מהעיניים שלי

אוקיי, לא יכלתי להתעלם מזה. סוני העלתה לטוויטר שלה סקר חמוד וקטן במודל של טורניר ששואל שאלה פשוטה: "איזה משחק PlayStation הוא המשחק השולט?". אני יודע, קונספט מטומטם למדי וילדותי למדי שנשמע כאילו יצא ישירות מהמוח הקודח של ישיבת הנהלה בערוץ הילדים, אבל מאוד הפריעה לי ההשמטה של מה שהוא בעיניי, אחד המשחקים הכי טובים אי פעם של PlayStation: יצירת המופת שהיא Bloodborne.

תראו, לא הייתה לי בעיה אם המשחק היה מפסיד - זוהי הרי תחרות פופולריות, ועד כמה שאני חושב ש-Uncharted 4 הוא משחק שלם יותר מ-The Last of Us, האחרון כנראה שעדיין יזכה בעקבות כמות האנשים שהוא נגע בהם עם הסיפור שלו. אני מבין את זה. תאמינו לי.

אבל מפה ועד להשמיט אותו לחלוטין מהרשימה? זה כבר מוגזם ברמות. אני גם מבין את הרעיון של הטורניר הזה: הוא מכיל רק משחקים שיצאו גם על ה-PS5, במטרה לנסות ולחזק את המותג הזה שקצת מדשדש בשנה הרביעית שלו בשוק (לכו תראו כמה סרטוני: "מה קורה עם הסטודיואים של סוני" יש ביוטיוב, בעיקר אחרי ההכרזה כי לא יגיעו משחקי צד א' גדולים בשנה הקרובה). כל אלה מובילים אותי לנקודה שאני באמת רוצה לדבר עליה.

הסירוב הזה לדבר על גרסת PS5 ו-PC ל-Bloodborne היא מרתיחה. מדובר באחד המשחקים הכי חכמים, יפים ומעולים שיצאו אי פעם. זה משחק אימה ששם דגש לא על הפחדת השחקן - אלא אשכרה לאיים עליו בכמה וכמה דרכים, ויחד עם זאת נותן לו עולם שהוא לא יכול להסיט את העיניים שלו ממנו. העובדה שהוא עדיין תקוע על גרסת PS4 ב-30 פריימים לשנייה עם רזולוציה וטקסטורות נמוכים היא על גבול הפשע. אני רוצה לתת להם את חמת הספק ולחשוב שהטורניר הזה הוא מזימה גדולה יותר של הכרזה על כך ש-Bloodborne מגיע ל-PS5 וה-PC בהמשך השנה ושהם ידעו שהסקר יעצבן הרבה אנשים (Death Stranding על פניו? באמת?).

צדק ל-Bloodborne, לכו תשחקו בו גם בצורה הנוכחית שלו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י