הרשמה

המשחק Bloodborne מסוגל לרוץ ב-60FPS על קונסולת ה-PS4

הצצה למה שמחכה לנו ב-PS5?

פאץ' לא רשמי מעלה את כמות הפריימים לשנייה, אבל באיזה מחיר?

מאז שBloodborne יצא ב-2015 ל-PS4, המשחק היה נעול על 30 פריימים לשנייה, ובין הדברים ששחקני המשחק רצו במשך הרבה מאוד זמן (חוץ מפורט למחשב), הייתה האופציה לשחק את המשחק ב-60 פריימים לשנייה. לצערם, גם על קונסולת ה-PS4 Pro המשחק נעול לביצועים הללו (גם עם boost mode מופעל). עכשיו, דרך פאץ' לא רשמי הדבר מתאפשר, אבל באיזה מחיר?

בסדרת ציוצים בטוויטר, לנס מקדונלד, מודר מוכר ברשת של קונסולת PS4, העלה את הכמות הפריימים לשנייה במשחק ל-60, דבר שבהתחלה גרם למשחק לרוץ במהירות גבוהה פי 2 מאיך שהמשחק אמור להיות משוחק. בסרטון המקורי היה ניתן לראות שהכל רץ מהר מאוד מאחר והלוגיקה של המשחק תלויה בעובדה שהמשחק רץ ב-30 פריימים בשניה. לאחר מכן העלה מקדונלד עדכון שהצליח לתקן את המהירות שבה המשחק רץ ולשחק ב-60 פריימים בשנייה, ברזולוצייה של 1080p, מכיוון שאין v-sync, המשחק גרם ל-Screen tearing בקונסולת הPS4 הרגילה, אבל עם boost mode על קונסולת PS4 Pro לא נצפו בעיות בכלל.

היום, המודר מספר כי הוא עדכן את הפריצה לרוץ ב720p במקום ב1080p על 60fps ועושה רושם שהמשחק רץ הרבה יותר טוב כך. לפני כשעה (נכון לזמן כתיבת הכתבה) עדכן כי טיפל באפקטים כמו אבק או דם, באותה הזדמנות גם העלה ליוטיוב וידאו שמציג את התיקונים שביצע במשחק, הוידאו מציג את הקרב מול הבוס הראשון במשחק, Father Gascoine והוא בהחלט נראה נהדר! 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י